Kerrankin olen samaa mieltä Sanna Marinin kanssa. Oikeasti ensimmäisen kerran
Natoon joko Ruotsin kanssa tai ei ollenkaan
Jos on suututettu jo toinen rajanaapuri niin edes nyt toista voisi arvostaa.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Siihenhän Venäjä ja Turkki ja Islamilaiset juuri pyrkii että länsi pikkuhiljaa riitaantuu keskenään.
Länsi vain ei tajua tätä.
Av:lla tykitetään Saksa propagandaa, halutaan eripuraa, riitaa ja hajaantumista. Todellakin huomaa tämän! Ja mammat ohjautuu hyvin...
En ole lainkaan samaa mieltä tästä Marinin kanssa. Eihän muissakaan asioissa mennä näin että jos toinen pääsee jonnekin niin toinen jää pois rikkeen tehneen kanssa. Ei ainakaan minun kohdalla ole näin mennyt vaan kaikki menee silloin kun pääsee. Ruotsihan on torpannut omat mahdollisuutensa, ei Suomen pidä kärsiä Ruotsin tekemiä virheitä sen puolesta. Jotain järkeä tähän touhuun. Ettei muiden uskontoa arvostavien maiden tarvi katsoa Suomea kieroon.
Eihän Norjakaan tarvinnut Ruotsia kaveriksi Natoon. Mä luulen, että suomalainen yhteiskunta on niin pseudosuomalainen, epäeurooppalainen, mongoloidinen ja ryssitty, että Nato- ovi on kiinni sen vuoksi. Kukaan tänne halua siperialaisia tulla puolustamaan.
Tää on kyllä outoa että Suomi väheksyy Turkkia ja sen lakia koraanien ym uskonnollisten asioiden vuoksi mutta meillä jätetään ruokarukoukset, kevätvirret ja kohta kai kaikki virret pois ja uskonnollinen ja hengellinen toiminta että ei loukata muualta tänne tulleiden uskomuksia. Suomi tykkää kumarrella toisille ja jäädä lopuksi itse ilman. Ei niin hienoa Suomi, seinä tulee siinäkin vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Norjakaan tarvinnut Ruotsia kaveriksi Natoon. Mä luulen, että suomalainen yhteiskunta on niin pseudosuomalainen, epäeurooppalainen, mongoloidinen ja ryssitty, että Nato- ovi on kiinni sen vuoksi. Kukaan tänne halua siperialaisia tulla puolustamaan.
Joo ei uskoisi että on kuuluttu EU:n jo kohta 30 vuotta, eletään edelleen kuin siperiassa, on kyllä epäeurooppalaista meno että hävettää mitä Euroopassa meistä nauretaan.
Kyllä nyt meni Sannan pisteet kun menee leikkiin kaveria rikoksen tehneen maan kanssa. Meillähän ei tuota koraanin polttoa sallittais, haloo jotain tolkkua tuohon Ruotsin nuolemiseen, ei mekään saada meidän mokailuihin kuin pilkat Ruotsilta ja sitähän se on aina meille tehnyt. Ruotsin laivalla olin puolisoni kanssa muutama vuosi sitten alkoi poikaporukka laulaa meille jotain Suomen herjauslaulua, että semmoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei uskoisi että on kuuluttu EU:n jo kohta 30 vuotta, eletään edelleen kuin siperiassa, on kyllä epäeurooppalaista meno että hävettää mitä Euroopassa meistä nauretaan.
Tämä juuri.
Eikös pidä ensin hoitaa omat asiat kuntoon Naton suhteen ja sitten vasta jelppiä naapuria eikä asettua Ruotsin kynnysmatoksi, älkää olko noin tyhmiä oikeesti.
Ruotsi ei jäisi Suomea odotteleen jos tilanne olisi toisin päin.
Nythän tässä on sitten kaksi tyhmää maata kun itä hyökkää tänne ei puolustus taida riittää. Hyvä idälle saa molemmat tyhmät maat jos tarvii varastoksi.
Venäjän perseidennuolijoilla mikä tahansa takosyy on riittävä jarruttaa Natoon liittymistä, ja Marin on kyllä yksi heistä. Ruotsi jättäisi Suomen rannalle heti, jos tilanne olisi päinvastainen. Emme todellakaan ole hurreille mitään SDP-solidaarisuutta velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi ei jäisi Suomea odotteleen jos tilanne olisi toisin päin.
Ei Suomi pääse Natoon, ennenkuin yhteiskunta on siivottu. Yliopistoissa mm. ties mitkä siperianjyystöt ja metsäläiset OPETTAJINA selittävät mm. arkeologian puolella muinaisdnatulokset rotuteoriaksi ym. Museovirastossa mongoloidit ja muut metsäläiset arjalaisten sakojen kivityöt jääkauden tekeleiksi. Viroissa täällä pesii jonkinlainen siperianmafia ja ruotsinkieliset samaa jyystöä. Asioita ei voi sanoa niinkuin ne ovat, ettei jurttajyystö koe asemaansa uhatuksi, vrt. mongoloidi Putin.
On tullut nyt hyvin selväksi että en äänestä SDP:tä vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää hötkyilkö. Suomi ja Ruotsi menevät lopulta NATOon, yhdessä.
Ei ole Suomen etu mennä ilman Ruotsia. Ruotsille toki voisi sopia Suomen kokoinen NATO-puskuri.
Nimenomaan. Nyt pitää saada Ruotsi mukaan Pohjolan puolustukseen. Se on liian kauan piilotellut Suomen selän takana.
Onko Halla-Aholla lampunmuotoinen pää?