Ihmiskaupan uhriksi joutunut Romanialainen nainen teki Suomessa tonneittain rahaa, koska näytti lapselta. "Se kiehtoi monia miehiä".
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf307b13-97cb-499b-aee7-4ee7dcf…
Sairasta. Aivan sairasta.
Kommentit (968)
Kauanko meidän pitää elää vielä että pedarit saa kans oman ilmoitusoikeutensa.
Se mikä oli tuhat vuotta sitten sairasta, on tänään normaalia. Samalla tavalla tänään sairas käyttäytyminen voi aikojen päästä olla normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ja modet vois kerrata omia sääntöjään hiukan. Inhottavaa sutkiutta.
Ala-arvoista kieltä voi käyttää, mutta yritäppä asiallisesti puuttua yhteiskunnalliseen keskusteluun--> "tarkistukseen".
Voisko joku selittää, miten niin lapsen näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf307b13-97cb-499b-aee7-4ee7dcf3...
TUOLLA KUVA, KYSEINEN NAINEN NÄYTTÄÄ OIKEASTI 50 VUOTIAALTA.
T: Nainen, joka ei vihaa miehiä ja trollaa lapsesta, kun on vanha akka kyseessä.PS Äkkiä oli palstan naiset kirjoittanut tästä nyt jo 26 sivua, mutta yksikään ei katsonut kuvaa?
-Miehiä vihataan ja trollataan tällaista tavallisista perheenisistä.Et ole nainen. Ja tajuatko, että ne sinun tavalliset perheenisäsi kävivät raiskaamassa prostituutioon pakotettua ihmistä????
EI LIITY TÄHÄN VÄITITITTE, ETTÄ KYSEINEN NAINEN ON LAPSEN NÄKÖINEN KUN KUVISSA ON 50 VUOTIAAN NÄKÖINEN NAINEN.
-Tee naiselle on ketju, jossa sinäkin voit uhriutua naisena.
Älä huuda. Itse väitit, että ihmiskaupan uhrin ostajat ovat viattomia perheenisiä joita ihan turhaan haukutaan. Ja se, että sinusta nainen näyttää viisikymppiseltä ei tarkoita, että oikeasti näyttää. Linkkisi ei edes toimi.
Tuolla kuva 4-kymppisestä naisesta:
Kerro nyt miten näyttää sinusta alaikäiselle?
Jos on pukeutunut nalle-puh paitaan, niin voihan sitä käyttää mielikuvitusta. Vähän siristää silmiään niin että näkee vain hahmon. Vähän kuin Pentti-täti mekossaan: täytyy olla hieman mielikuvitusta tai runsas hajataitto.
Niin niin, että nyt kun kuva ei vastannutkaan valhetta ja huomasit itse, niin nyt sitten "käytät mielikuvitusta"?
Samoin teki Toiviainen, ei syyttänyt Räsästä Räsäsen sanomisista, vaan siitä, miten hän(syyttäjä) sen tulkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf307b13-97cb-499b-aee7-4ee7dcf3...
TUOLLA KUVA, KYSEINEN NAINEN NÄYTTÄÄ OIKEASTI 50 VUOTIAALTA.
T: Nainen, joka ei vihaa miehiä ja trollaa lapsesta, kun on vanha akka kyseessä.PS Äkkiä oli palstan naiset kirjoittanut tästä nyt jo 26 sivua, mutta yksikään ei katsonut kuvaa?
-Miehiä vihataan ja trollataan tällaista tavallisista perheenisistä.Et ole nainen. Ja tajuatko, että ne sinun tavalliset perheenisäsi kävivät raiskaamassa prostituutioon pakotettua ihmistä????
EI LIITY TÄHÄN VÄITITITTE, ETTÄ KYSEINEN NAINEN ON LAPSEN NÄKÖINEN KUN KUVISSA ON 50 VUOTIAAN NÄKÖINEN NAINEN.
-Tee naiselle on ketju, jossa sinäkin voit uhriutua naisena.
Älä huuda. Itse väitit, että ihmiskaupan uhrin ostajat ovat viattomia perheenisiä joita ihan turhaan haukutaan. Ja se, että sinusta nainen näyttää viisikymppiseltä ei tarkoita, että oikeasti näyttää. Linkkisi ei edes toimi.
Tuolla kuva 4-kymppisestä naisesta:
Kerro nyt miten näyttää sinusta alaikäiselle?
Jos on pukeutunut nalle-puh paitaan, niin voihan sitä käyttää mielikuvitusta. Vähän siristää silmiään niin että näkee vain hahmon. Vähän kuin Pentti-täti mekossaan: täytyy olla hieman mielikuvitusta tai runsas hajataitto.
Niin niin, että nyt kun kuva ei vastannutkaan valhetta ja huomasit itse, niin nyt sitten "käytät mielikuvitusta"?
Samoin teki Toiviainen, ei syyttänyt Räsästä Räsäsen sanomisista, vaan siitä, miten hän(syyttäjä) sen tulkitsee.
Tuo kommentti oli minun ja se sisälsi aimo annoksen sarkasmia, ellei avautunut :-)
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sitä romanohoroa varmaan harmittaisi jos tietäisi miten 12-vuotiaat tienas oikeuden kautta yli 30 tonnia parista panosta miesopettajansa kanssa. Olisi kannattanut aloittaa nuorempana niin olis tienannut vähemmällä enemmän!
Palstan miesten mielestä 12-vuotias opettajan hyväksikäyttämä lapsi se vain tienaa kivasti rahaa _panoilla_. Ja samaan aikaan palstan miehet huutavat, kuinka heitä aivan aiheettomasti, alhaisesti, syytetään pedoiksi....
Mikä se pituusraja on? Minkä pituista naista saan tapailla, etten saa naisilta ilkeitä kommenttej?
Ja palstan miehet määkivät maksullisia koskevissa keskusteluissa, että ei Suomessa ole ihmiskaupan uhreja, vaan kaikki seksityöntekijät ovat voimaantuneita naisia, jotka HALUAVAT myydä kehoaan ällöille peniksenjatkeille. Khyyyllä vaan. Tuli just suuhun vähän oksennusta, kyllä suomalainen mies vaan on niin hieno otus, nuccii mahdollisimman lapselta näyttävää ihmiskaupan uhria.
jo kärähtäneenä sutkiudesta ja tietäen jo kärähtäneensä, varmasti reilusti myöntävät olleensa väärässä ja pyytävät anteeksi-onhan sentään aika rumaa aiheettomasti pedariksi syyttely. Eikö vain?
Kyseinen dokumentti on Yle Areenassa jokaisen katsottavissa. Ei tartte vaan yhtä kuvaa katsoa vaan voi katsoa koko ohjelman. Sehän ei käy näille, jotka huutavat että valhetta.
Katsokaa, mitä on prostituution todellisuus.
Vierailija kirjoitti:
jo kärähtäneenä sutkiudesta ja tietäen jo kärähtäneensä, varmasti reilusti myöntävät olleensa väärässä ja pyytävät anteeksi-onhan sentään aika rumaa aiheettomasti pedariksi syyttely. Eikö vain?
Niin?
Minusta tuo nainen on reilusti alle 150cm. Olen itsekin tosi lyhyt ja dokkarin katsoessa huomasi, että nainen on minua vielä reilusti lyhyempi. Lyhyydessä ei siis mitään pahaa ja miehiä ei nyt tässä tuomita sen perusteella, että tapailevat lyhyttä naista. Tuo nainen on vaan muutama vuosi sitten varmasti näyttänyt tosi nuorelta. Sanoi itsekin näyttäneensä lapselta.
En toki tykkää itsekään siitä, millä tavalla hänen ulkonäköään on kuvailtu. Naisparka on uhri.
Katsokaa itse Yle Areenasta. Nuori ja pieni nainen dokkarissa, ei mikään keski-ikäinen. Ohjelmassa nainen itse puhuu kokemuksistaan.
Vain vauviksella. Maksullisia käyttävät sääliömiehet on rynnistäneet tänne joukolla häpäisemään tuon naisen (joka on ihmiskaupan uhri) ulkonäköä ja uhoamaan, kuinka he ei kyllä ostaisi pildeä tuon näköiseltä. Kyllä hävettää, että meidän yhteiskunnassa kasvaa tuollaisia ihmispersereikiä.
Ette tiedä milloin nainen on tullut Suomeen. On voinut olla täällä vaikka 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo nainen on reilusti alle 150cm. Olen itsekin tosi lyhyt ja dokkarin katsoessa huomasi, että nainen on minua vielä reilusti lyhyempi. Lyhyydessä ei siis mitään pahaa ja miehiä ei nyt tässä tuomita sen perusteella, että tapailevat lyhyttä naista. Tuo nainen on vaan muutama vuosi sitten varmasti näyttänyt tosi nuorelta. Sanoi itsekin näyttäneensä lapselta.
En toki tykkää itsekään siitä, millä tavalla hänen ulkonäköään on kuvailtu. Naisparka on uhri.
Miehiä on ihan aiheellista paheksua, jos ostaa seksiä paritetulta romanialaiselta. Ei ole tekosyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vain vauviksella. Maksullisia käyttävät sääliömiehet on rynnistäneet tänne joukolla häpäisemään tuon naisen (joka on ihmiskaupan uhri) ulkonäköä ja uhoamaan, kuinka he ei kyllä ostaisi pildeä tuon näköiseltä. Kyllä hävettää, että meidän yhteiskunnassa kasvaa tuollaisia ihmispersereikiä.
Ette tiedä milloin nainen on tullut Suomeen. On voinut olla täällä vaikka 20 vuotta.
Mitä sekoilee? Asia kerrotaan dokumentissa jos edes sen katsoisit.
Vierailija kirjoitti:
Yritätte vielä kivensilmästä väkipakolla kaivaa, että miehet olis sittenkin niitä pedoja? On se kamalaa olla väärässä ja kärähtää sutkaamisesta! Ja aiheeton syyttäminen pedofiiliksi - sekö on ok? Todella alhaisen kuvan saa teistä. Mutta rimpuilka nyt, kun jo jäitte kiinni, onettomat.
Sinä et ole mikään ylituomari joka päättää mistään kärähtämisestä. Nainen itse kertoi kuinka lapselta näyttäminen oli se juttu mikä ostajia kiehtoi ja te palstan miehet olette itse täällä kuvailleet kuinka se on vain miehen luonto kun nuoruus kiihottaa ja kuinka 12-vuotiaskin se vain mukavasti tienailee panoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on ihan aiheellista paheksua, jos ostaa seksiä paritetulta romanialaiselta. Ei ole tekosyitä.
En nyt tarkoittanut sitä, että miehiä ei saisi tuomita seksin ostamisesta. Täällä vaan osa on loukkaantunut siitä, että miehet tuomitaan pedareiksi sen perusteella, että tykkäävät lyhyistä naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä riittää, mutta taas kerran voi vaan sanoa, että naisten pitäisi kiinnostua meistä kunnon miehistä. Sitä ennen mikään ei muutu...
Naisen? Nyt puhutaan kiinnostuksesta LAPSIA tai lapsenkaltaisia kohtaan! Painu hittoon trollaamasta
Kuvan perusteella ei lapsen näköinen. Enkä usko, että on ollut tapahtumien hetkelläkään, koska niistä niin vähän aikaa.
-ohis
Ja modet vois kerrata omia sääntöjään hiukan. Inhottavaa sutkiutta.