Ihmiskaupan uhriksi joutunut Romanialainen nainen teki Suomessa tonneittain rahaa, koska näytti lapselta. "Se kiehtoi monia miehiä".
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf307b13-97cb-499b-aee7-4ee7dcf…
Sairasta. Aivan sairasta.
Kommentit (968)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehillä ole mitään tasovaatimusta naisten suhteen?
Käykö reikä kun reikä?
Säälittävää ja surullista tuo miesten alennustila.
Miehethän vihaa tasa-arvoa. Näkevät naiset vain alempina olentoina ja kävelevinä reikinä.
Kyllä. Muistaahan mies sitten että se oma tytär äiti ja sisko on vain kävelevä reikä jota kaikkien miesten on oikeus pökkiä.
miten niin sairasta? toki ihmiskauppa on väärin, mutta toiset tykkäävät äidistä, toiset tyttärestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin keskustelu ja miesten kommentit siinä saa jälleen kerran miettimään, että on oikeastaan ihme, että niin harva nainen vihaa miehiä.
Itse en vihaa miehiä ja ketjun sairaimmat kommentit lienevät pienen miesvähemmistön käsialaa. En viitsi uskoa näin pahaa suurimmasta osasta miehiä. Vaikka toisaalta pistää miettimään kuinka moni mies osaa esittää arjessa normaalia kun tuollakin ihmiskaupan uhrilla on se 14 asiakasta ollut päivässä kun oli vielä nuorempi nukenkasvoinen tyttö.
Mene feministiseen turvalliseen tilaan sitten vain itkemään ja vaikka rapsuttelemaan pupuja ja uhriutumaan. Senhän te naiset osaatte.
Kalikka kalahti vai mitä? Ei ole tarvetta uhriutua kun ei kukaan parita minua vasten tahtoani. Samaa ei voi sanoa köyhien maiden naisparoista. Hyvä että Suomessa jää moni parittaja kiinni vaikka luultavasti hyvin moni ei jää. Olet kyllä itse sairas ja veikkaan ettet ilman rahaa saa keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin keskustelu ja miesten kommentit siinä saa jälleen kerran miettimään, että on oikeastaan ihme, että niin harva nainen vihaa miehiä.
Aattelin ihan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en vihaa miehiä ja ketjun sairaimmat kommentit lienevät pienen miesvähemmistön käsialaa. En viitsi uskoa näin pahaa suurimmasta osasta miehiä. Vaikka toisaalta pistää miettimään kuinka moni mies osaa esittää arjessa normaalia kun tuollakin ihmiskaupan uhrilla on se 14 asiakasta ollut päivässä kun oli vielä nuorempi nukenkasvoinen tyttö.
Mene feministiseen turvalliseen tilaan sitten vain itkemään ja vaikka rapsuttelemaan pupuja ja uhriutumaan. Senhän te naiset osaatte.
Sinä se taidat olla jonkun miesuhrien turvatilan tarpeessa. Täällä puhuu nyt aikuiset, voi voi jos et kestä.
Fakta on kuitenkin se, että nainen on heikompi sukupuoli. Jos miesten ja naisten välille syttyisi sota, olisi naissukupuoli muutamassa tunnissa pyyhkiytynyt maapallolta kokonaan pois. Naisia ei tässä yhteiskunnassa tarvita oikeasti juurikaan muuhun kuin synnyttämään ja imettämään ja seksuaalisten tekojen kohteeksi. Nykyään naisilla on siitä huolimatta mahdollisuudet vaikka mihin, ettekä ole siitä miehille edes kiitollisia. Ilman miehiä naiset eivät olisi yhtään mitään.
Kyllä näköjään incelin tekee todella katkeraksi, kun ei kelpaa kenellekään. Olet koko yhteiskunnan silmissä näkymätön ja tarpeeton. Ainoa paikka missä saat mitään huomiota toisilta ihmisiltä on av palsta.
Minä olen hyvännäköinen ja suosittu mies. Saan miestenvälistä seksiä aivan niin paljon kuin haluan. En todella ole mikään incel, vaan seksuaalisesti varsin aktiivinen gay-mies.
jos yhdistäis kaikki typerät loukkaamaan tarkoitetut hokemat vaikka näin: incelnarsistivihervassaripersu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se taidat olla jonkun miesuhrien turvatilan tarpeessa. Täällä puhuu nyt aikuiset, voi voi jos et kestä.
Fakta on kuitenkin se, että nainen on heikompi sukupuoli. Jos miesten ja naisten välille syttyisi sota, olisi naissukupuoli muutamassa tunnissa pyyhkiytynyt maapallolta kokonaan pois. Naisia ei tässä yhteiskunnassa tarvita oikeasti juurikaan muuhun kuin synnyttämään ja imettämään ja seksuaalisten tekojen kohteeksi. Nykyään naisilla on siitä huolimatta mahdollisuudet vaikka mihin, ettekä ole siitä miehille edes kiitollisia. Ilman miehiä naiset eivät olisi yhtään mitään.
Olen eri kirjoittaja kuin edellä, mutta oli niin sattuvasti sanottu, että lainaan: "Anteeksi, mutta onko sinulla jokin diagnoosi? Kysyn siksi, etten turhaan loukkaa tulevilla kommenteillani."
No eipä ole nykyään diagnoosi, mutta olen homoseksuaali, jos se tähän asiaan jotenkin vaikuttaa.
En usko. Parhaimmat ystäväni ovat homoja, eikä yksikään heistä ole mikään naisvihaaja. Olet pelkkä ruma trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri kirjoittaja kuin edellä, mutta oli niin sattuvasti sanottu, että lainaan: "Anteeksi, mutta onko sinulla jokin diagnoosi? Kysyn siksi, etten turhaan loukkaa tulevilla kommenteillani."
No eipä ole nykyään diagnoosi, mutta olen homoseksuaali, jos se tähän asiaan jotenkin vaikuttaa.
No ei näköjään vaikuta. Naisia vihaava homomies on ihan stereotyyppistä sekin. Tsori.
Mutta ilman varsinaista diagnoosia kirjoitat tuollaista hallusoopaa. Saavutus sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Parhaimmat ystäväni ovat homoja, eikä yksikään heistä ole mikään naisvihaaja. Olet pelkkä ruma trolli.
Tuo on Jukka Hankamäki, persujen ajatuspajan naisvihapamfletin kirjoittaja, https://jukkahankamaki.blogspot.com/
Vierailija kirjoitti:
Kävin Yhdysvalloissa pari kuukautta sitten. Siellä oli crack-addiktin pillulla perustaksa 25 $ per sutaisu. Erittäin edullinen ja hyvä diili. Milloin tällaisia naisia saadaan Suomeen?
Luurangonlaiha, rapistunut, peseytymätön, likaisissa vaatteissa oleva, mätähampainen narkomaani oli varmaan 25 dollarin arvoinen elämys;D D D D D
Sille on varmaan syynsä että artikkelin nainen tällä herkellä vihaa miehiä ja haaveilee normaalista elämästä.
Olen linkannut koko ketjun Sanoma johdolle, että tietävät, mitä julkaisevat. Todella sairasta naisvihaa tulvillaan. Ja sitten vielä jotkut väittävät, ettei sitä ole olemassa.
Mua ällöttää se, että miehet eivät ilmoita poliisille kohtaamastaan ihmiskaupasta, vaan ovat sen ylläpitäjiä ja mahdollistajia.
En ihan äkkiä keksi pahempaa ihmisen alennustilaa kuin se, että kertoo ylpeillen käyttäneensä hyväksi varmaan kadulla itseään myynyttä pahasti päihdeongelmaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Tienannut tonneittain rahaa mistä sai osuutensa. Nyt rahat on piilossa tai sitten menivät makeaan elämään ja 30v ei ole muuta kädessä kuin pari pussillista likaisia ryysyjä.
Moni menee halpaan näiden kanssa, dokumentin ohjaaja opasti kuinka rahahanat auotaan. Talvella täällä kerjäävät pakkasella paljain käsin, torimyyjät kertoivat kuinka monet lämpimät käsineet ovat lahjoittaneet. Onneksi meillä ei saa tuoda vastasyntynyttä vauvaa maskotiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen linkannut koko ketjun Sanoma johdolle, että tietävät, mitä julkaisevat. Todella sairasta naisvihaa tulvillaan. Ja sitten vielä jotkut väittävät, ettei sitä ole olemassa.
Miksi naisia ei saisi vihata?
Eikä pyöriä, eikä suksia, eikä lapsia, eikä vanhuksia, mitä kaikkea ei saa vihata.
Rakkautta vain jakaa
Tutkimusten mukaan perheenisät suosivat noita pikku tyttöä ulkoisesti muistuttavia seksityöläisiä. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan perheenisät suosivat noita pikku tyttöä ulkoisesti muistuttavia seksityöläisiä. Miksiköhän?
Usein vievät niille myös kotoaan ottamiaan lastenvaatteita, joihin sitten pyytävät prostituoitua pukeutumaan.
Kuinka paljon näiden saastojen kautta leviää sukupuolitaudit Suomessa. Eikö näitä voida ratsata ja palauttaa takaisin.