Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla kaunis?

Vierailija
01.02.2023 |

Kertokaa! Tajuaako sen vasta, kun sen menettää?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan helppoa.

Kuulut kateellisiin.

Vierailija
22/92 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihanaaaa, saa nakkia vasemmalta ja oikeelta

t:kaunis

Olet naurettava. Kauniit eivät todellakaan harrasta tuollaista. Heillä menee paljon energiaa miesten karistelemiseksi kannoiltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kaunis, kun käsken !! 

XDD

Vierailija
24/92 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla noin kaunis- kysymys on esitetty minulle kautta vuosien. Mitä tuohon sitten vastaisi? Ja minkälaista vastausta kysyjä odottaa?

Oletan aina että kysyjä tahtoo tuolla kysymyksellä oikeasti kysyä että onko elämäsi koskaan vaikeaa tai ikävää. Oletetaan että elämä on pelkkää ruusuilla tanssimista kun on nätti.

Vierailija
25/92 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan helppoa.

Kuulut kateellisiin.

Ei, vaan yksinkertaisiin.

Vierailija
26/92 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kai kaunis, mutta en ihan aina, joten kiusaamisen takia olin hyvin epävarma ulkonäöstäni. Siksi tunsin itseni huijariksi, jos minulle tultiin sanomaan kohteliaisuuksia. Perään huutelu lähinnä ahdisti. Parhaimmillaan oli silti hauskaa tälläytyä ja tuntea itsensä ylimaalliseksi humalassa :D

Vierailija
27/92 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu itsestäänselvältä. Sen lisäksi että olen pitkä ja kurvikas, kaunis blondi, olen myös masentunut, kärsin pahoista ocd-oireista, olen itsetuhoinen ja todellisuus on liikaa selvinpäin. Että kauneus on vähän niinkuin yksi ominaisuus muiden joukossa eikä se välttämättä pelasta mitään.

Vierailija
28/92 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus, älykkyys tai mukavuus ovat sellaisia piirteitä, mitä on kantanut aina. Miten tiètää, miten esim. oma ajattelu poikkeaa muista?

Vierailija
29/92 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nykyään syrjii, latistaa ja monesti jopa kiusaa. Aiheutan draamaa ympärilleni, vaikken haluaisi. Ennen miehet tuli iholle herkästi ja sai olla hätistelemässä pois. Nykyään saan olla enemmän rauhassa, vaikkakin huomaan monen katselevan minua. Viime aikoina on tullut kummallisia kommentteja, että miehiä hävettää olla seurassani, kun olen heistä niin kaunis. Jotenkin en ymmärrä tuota logiikkaa.

Vierailija
30/92 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on tietysti tottunut. Että vaikkapa usein kuulee miehiltä olevansa just se oikea tai tulee valituksi asioihin tai saa muuten ylimääräista huomiota tai palvelua. Nämä toimii varsinkin silloin, jos kauneus ja itsevarmuus on yhdistettynä lempeään ja kivaan luonteenlaatuun. Se on ihmisistä yleensä vastustamatonta.

Vierailija
31/92 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyödynsin tätä ihan kybällä nuorena ja partnereita kertyi toista sataa. Sain pokattua melkein kenet tahansa, julkkiksia myöten. Mutta silti ihmettelen että täällä sanotaan, että kaunis nainen saa hyvää kohtelua miehiltä. En minä ainakaan aina saanut; minulle sanoi yksi jos toinenkin mies ettei halua olla kauniin kanssa koska toiset miehet vievät!

Usein jäin yksin, koska mies iski kuitenkin sen naapurin pipsan. Koin, ettei minuun luotettu eikä minua aina edes kehuttu, koska tiesin kuulemma muutenkin että olen kaunis. Tunteitani ei huomioitu ja ulkonäköäni arvosteltiin jatkuvasti, tavallisia naisia ei arvosteltu samalla tavalla kuin jotain karjaa kuten minua.

Nyt olen 50 joten saan olla jo aika rauhassa. Jotkut nuoret miehet pitävät kyllä pu umana.

Vierailija
32/92 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57v. Minä olin nuorena myös todella kaunis.Ei siihen aikaan ollut onneksi somea, instagrammia. Olin ujo, vaivaantunut huomiosta, jota sain miehiltä. Peittelin vaatteilla itseäni. En pystyisi olemaan nuori, nykypäivän maailmassa.

Vierailija
33/92 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin elämä voi myös olla aika yksinäistä. Kukaan ei ota todesta, tai halua oikeastaan olla ystävä. Jos olet ujompaa sorttia niin sitä ihmetellään, miksi kun olet niin kaunis.

Vierailija
34/92 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut olevani kaunis tai ajattelin, että kaikkia tyttöjä/naisia kehutaan. Ehdotetaan juuri missikisoja tai malliksi ryhtymistä. Myös tiettyjä kehonosia kommentoitiin usein. En noteerannut asiaa kuin vasta erottuani 26-vuotiana. Ex sanoi silloin (ei koskaan muuten ollut kommentoinut ulkonäköäni muuta kuin negatiivisesti), että saan kenet haluan, että tulen huomaamaan miten ottajia on jonoksi asti. Minulla oli huono itsetunto ja vuosi sinkkuna pitkän (huonon) parisuhteen jälkeen teki hyvää itsetunnolle. Silloin huomasin, että miehet tosiaan huomaavat minut. Lenkillä usein autot tööttäilivät tai ajelivat ohi jne, baarissa pyöri miehiä ympärillä tai ihan vaikka kauppareissulla.

Olen ollut 27-vuotiaasta saakka parisuhteessa ja nykyään rupsahtanut keski-ikäinen perheellinen nainen. Aika aikaansa kutakin, muistelen vähän huvittuneesti, mutta lämmöllä tuota yhtä sinkkuvuottani ja nuoruuden kauneutta, joka minulla oli katoavaista.

Vierailija
35/92 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ahdistelu niin paljon että muita hirvittää. Minua on seurattu kadulla (se kädessä!), soitettu lankapuhelinaikaan huohotuspuheluita, tuotu kadulla puh nroita, vislailtu, huudeltu, kyyditetty autolla johonkin metsään (pääsin pakoon!), viety alusvaatteet pyykkituvasta, tuijotettu vastapäisestä asunnosta....

Ei se aina kivaa ole ollut.

Vierailija
36/92 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena en ymmärtänyt olevani todella kaunis, vaan pidin sitä itsestäänselvänä, että on tiettyjä etuja, joita en eduiksi edes ymmärtänyt. Se oli vain normaalia elämää minulle. En ole lainkaan ulkonäkökeskeinen tyyppi ja minua ärsytti suuresti, kun jotkut vanhat sukulaiset yrittivät houkutella minua missikisoihin. Kauneus oli siis minulle yhdentekevää. 

Vasta keski-ikäisenä olen ymmärtänyt ulkonäön merkityksen moneen asiaan. Olin järkyttynyt, kun luin muiden naisten kohtelusta esimerkiksi miesten tai poikien taholta, koska minua ei ole koskaan yksikään mies haukkunut eikä kohdellut huonosti. Kauneus ilmeisesti herättää jonkinlaista kunnioitusta, varsinkin, jos ihminen on itsevarma. Myös ystäväni olivat kauniita, joten minulla ei ollut mitään kosketusta naisiin, joita esimerkiksi haukutaan ulkonäön takia. Olin elänyt täysin omassa kuplassani, koska minä itse en katso ihmisen ulkonäköä milloinkaan arvostellen. Se ajatus on vain itselleni täysin vieras.

Sama kokemus. Paitsi että nyt keski-ikäisenä on ihanaa kun saa olla pääasiassa rauhassa ei-toivotuksi huomiotta

Minua katsotaan vieläkin tosi paljon, vaikka olen yli 50. Luulen sen johtuvan kauneudesta, mutta en osaa sanoa katsotaanko nyt enemmän vain vähemmän kuin nuorempana. Se on ollut aina samalla tavalla kuin nytkin on.

Mutta ei se merkitse minulle sen enempää. Ihmiset vain tahtovat katsoa tarkasti miltä näytän. Se on tietysti kiva, kun välillä saa alennusta tavaroista ihan pyytämättä ja ollaan erittäin kohteliaita. Se varmaan johtuu kauneudesta, en vain ole käsittänyt sitä ennen, vaikka mieheni on ollut asiasta koko ajan perillä. Olen usein kysynyt häneltä, että onko joku hassusti, kun joku tuijottaa minua niin tarkkaan. Jolloin mies on sanonut, että ei, se tuijottaa, koska olet niin kaunis. Pidin sitä nuorempana vitsinä, kohteliaisuutena, mutta kyllä se sittenkin varmaan totta on. Ihmiset haluavat katsoa kauniita asioita tarkkaan vrt. kukkakimppu (naiset) tai hieno auto (miehet).

Sama täällä, minua tuijotetaan myös edelleen vaikka olen saman ikäinen kuin sinä. Tykkään laittautua ja minulla on lähes aina tyylikkäät vaatteet. Tänään viimeksi kaupassa 3 naista tuijotti, yksi ihan neutraalilla ilmeellä, kaksi avoimen vihamielisesti. En tuntenut ketään näistä tuijottelijoista.

Miehet ovat sen sijaan aina ystävällisiä.

Mistä tunnista vihamielisen tuijotuksen? Mistä tiedät ettei katsellut ajatuksissaan?

Joo minäkin olen ilmeisesti kaunis vaikka pääasiassa en itse ole sitä mieltä joskus suopeassa valaistuksessa saatan ihmetellä miten näytän niin eriltä kuin silloin kun en tykkää näöstäni.

Ujona olen aina leikkinyt etten huomaa ihmisiä jotka katsovat en koskaan ajatellut että katseet johtuvat kauneudesta vaan enemmän pelkäsin että jotain huudellaan.

Myöhemmin aikuisena (en tiedä mistä johtuu) niin minulle on useammin sanottu että olen kaunis. Nuorempana asia tuli enemmän ilmi siitä mitä muut olivat puhuneet.

En koe koskaan hyötyneen mitenkään kauneudesta. En myöskään tiedä olenko jonkun mielestä ruma tai tavis en ole ainakaan kuullut kenenkään sanovan niin.

Vierailija
37/92 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Kuinkakohan moni tähän ketjuun vastanneista on oikeasti kauniita... :D

Vierailija
38/92 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Kuinkakohan moni tähän ketjuun vastanneista on oikeasti kauniita... :D

Sepä se. En edes pidä itseäni kauniina. Olen vain vyösien myötä oivaltanut että se saattaa olla mahdollista.

T.36

Vierailija
39/92 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan kaiken sen automaattisesti, jonka eteen toiset joutuvat raatamaan

Vierailija
40/92 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit! Meikkaatteko vai kuljetteko luomuna kauneus esillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme