Translaki meni läpi
Nyt minäkin pääsen naisten puolelle uimahalliin ilman, että täytyy vaihtaa sukupuolta
www.iltalehti.fi/politiikka/a/2f95b3de-1eff-4046-8824-b990c5bbd561
Kommentit (30)
Palkkaeron korjaaminen naiselle pelkkä ilmoitusasia. Hienoa!
Boikottiin menee kyllä transihmiset. Aiemmin he on mulle olleet ihan sama-juttu, ei kuulu mulle. Mutta nyt kun he ovat itse sen pistäneet kuulumaan myös minulle, niin minun kohdalla liberaali välinpitämättömyys muuttuu suvaitsemattomuudeksi. Minun tontille on tultu, enkä tykkää yhtään. Boikotoin tästä lähin parhaan kykyni mukaan kaikkea, missä vain vilahtaakin transpropagandaa.
Jo taitoluistelun avajaisissa nähtiin sitä ah niin naisellista ja taidokasta luistelua - kato kun se on ihan helppoa, kun naisetkin sitä osaa. Ja transien pitää tulla näyttämään, kuinka se oikeasti tehdään, niin että se on sitten oikeasti vaikeaa ja huippu-urheilua. Kuten esim. että miten päästään jäältä ylös, jos nyt satutaan pikkuisen kaatumaan. No otetaan tueksi pikkutyttö.
Taas asia, mistä konservatiivit saavat vettä myllyynsä joksikin aikaa. Sitten kaikille valkenee ettei juuri mikään heidän omassa kokemusmaailmassaan ole muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että kohta ei ole tunkua armeijaan, joka on pakollinen vain miehille.
Siksi se muutetaankin myös naisille pakolliseksi, eli onneksi olkoon, naiset.
Milloin voin mennä naisten saunaan?
M36
Miksi Tynkkynen oli lakia vastaan ?
Vierailija kirjoitti:
Koska sillä on maalaisjärkeä päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo, voi olla. Ja tokikaa homo- ja transsukupuolinen ovat kaksi eri asiaa, mutta kaikki muut seuraamani julkihomot ovat kannattaneet lakia.
No saahan sitä olla mitä mieltä on. Ja Tynkkynen on avoimesti myös vastustanut maahan muualta tuloa vaikka oma puolisokin on muualta tulleita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo, voi olla. Ja tokikaa homo- ja transsukupuolinen ovat kaksi eri asiaa, mutta kaikki muut seuraamani julkihomot ovat kannattaneet lakia.
No saahan sitä olla mitä mieltä on. Ja Tynkkynen on avoimesti myös vastustanut maahan muualta tuloa vaikka oma puolisokin on muualta tulleita
Iso osa nyt vaan kannattaa aivan mitä vaan, kunhan sisältää sanan "trans" ja muita ajan buumisanoja ajattelematta edes sen syvällisemmin asiaa tai mihin asiat voivat johtaa pahimmillaan. Kun katsos pitää olla niin suvaitsevaisia ja sellasta ja se on tärkeintä.
Taas naiset taipuivat miesten vaatimusten takia ja pienentävät oikeuksiaan ja tilaansa vapaaehtoisesti. Eihän se nyt ennenkään ollut yhtään mitään, jos miehiä suosittiin ja he saivat erivapauksia, kyllä ämmät suvaitsee ja sopeutuu. Miesten ei tartte. Niiden ei tartte kuin vain haluta, niin simsalabim, ne onkin nyt naisia ja naisten pukkarit ovat sallittu juttu ja sinne vain pikkutyttöjä kähmimään ja kuvaamaan.
Ja akat itse antaa tähän luvan. Tulevaisuudessa tullan kyllä näiltä nuorilta naissukupolvilta kysymään, että miksi olitte niin tyhmiä? Miksi annoitte miehille periksi? Taas? Jälleen kerran?