Translaki meni läpi
Kommentit (3723)
</p>
<p>Koierailija kirjoitti:Nyt kaikki epänormaalit otukset ovat varmasti tyytyväisiä. Saa nähdä, minkä verran tämä vaikuttaa normaalien ihmisten elämään.
No ei ne kyllä koskaan ole mistään tyytyväisiä. Sama valitus jatkuu.
En usko t r a n sukupuolisuuteen. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä43247 kirjoitti:
Nyt sitten nuoret miehet ilmoitus vetämään.
Sitten voit hakea palomieheksi tai poliisiksi naisten kiintiöissä. Paljon helpompi päästä fyysisistä kokeista läpi. Samalla pystyt myös välttämään asepalveluksen ilman mitään seurauksia.
En nimittäin keksi mitään asiaa, mikä olisi haitaksi elämälleni, vaikka olisin väestörekisterissä nainen. Sen sijaan tarjolla olisi paljon erilaisia merkittäviä helpotuksia elämään.
Lehtijutun mukaan sukupuolta voi vaihdella vuoden välein. Ihan var
masti löytyy trolleja jotka käytävät tätä hyväkseen.Mikä se semmonen on, joka vaihtelee sukupuolia oman mielensä mukaan?
sukupuolidysforiaa sairastava ja setapropakandaan uskova p.ervo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet suhtautuisivat suopeammin mekkoon pukeutuviin kanssaveljiinsä, tätä koko sotkua ei olisi tarvittu. Mutta koska miehet eivät jousta, työnnetään ongelma naisten niskaan, naisethan ne joutuvat kaikessa joustamaan muutenkin.
Tämäpä tämä. Siis aivan käsittämätöntä, että se on TAAS naiset jotka joutuvat väistämään ja luopumaan oikeuksistaan ja turvallisuudentunteestaan. Kun ukot eivät voi antaa toisten olla rauhassa, niin levitetäänpä se pska sitten akkojen päälle.
Ja sitten nämä samat naiset, jotka tätä lakia on olleet hyväksymästä, ihmettelevät joitain kareneita ja ritvoja ja seijoja, että miksi ette pistäneet niille sovinisteille luuta kurkkuun, nih. Miksi olitte nynnyjä. No kitut ne ritvaseijat mitään nynnyjä olleet, ne sukupolvet mahdollisti tasa-arvon. Ja mitäpä tekee nykynaiset? Taipuvat miesten edessä nöyränä. Kuuliaisesti ja tottelevaisesti.
Yhtäläillä ne miehetkin joutuu. Meillähän lait miehille ja naisille samat, lukuunottamatta palvelusta, joten kyllä se miehen asema nykyisellään on huono. Naiset myös armeijaan ja pulinat pois.
Olen valmis muuttamaan Etelä-Amerikkaan tai johonkin Aasian maihin, missä mies on edelleen mies ja nainen on nainen. Ei tätä sukupuoli pelleilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama on voimassa jo 18 muussa maassa. Ei ole aiheuttanut mitään ihmeellistä.
Täällä junttilassa ihmisiä risoo että toinen ihminen saa päättää itse oman sukupuolensa eikä sitä voida määrätä ulkopuolelta.
Ootko oikeasti noin tyhmä? Eihän sitä kukaan määrää ulkopuolelta, vaan sen määrittelee biologia.
Me radikaalifeministit uskomme että oikeat transihmiset kärsivät näistä biologiapuheista. Vihapuhetta.
</p>
<p>Yierailija kirjoitti:Yksinäisyyttä ruikuttavat miehet, mekko päälle ja baariin, aina löytyy seuraa.
Yksinäiset ukot voisivat tehdä keskenään diilejä, että osa heistä vaihtaa itsensä naiseksi ja osa jää mieheksi. Näin voivat pariutua keskenään.
Win-win tilanne kaikille.
Muiden ei tarvitse kuulla heidän iänikuista valitusta, eikä heidän tarvitse enää kitistä sinkkuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet suhtautuisivat suopeammin mekkoon pukeutuviin kanssaveljiinsä, tätä koko sotkua ei olisi tarvittu. Mutta koska miehet eivät jousta, työnnetään ongelma naisten niskaan, naisethan ne joutuvat kaikessa joustamaan muutenkin.
Tämäpä tämä. Siis aivan käsittämätöntä, että se on TAAS naiset jotka joutuvat väistämään ja luopumaan oikeuksistaan ja turvallisuudentunteestaan. Kun ukot eivät voi antaa toisten olla rauhassa, niin levitetäänpä se pska sitten akkojen päälle.
Ja sitten nämä samat naiset, jotka tätä lakia on olleet hyväksymästä, ihmettelevät joitain kareneita ja ritvoja ja seijoja, että miksi ette pistäneet niille sovinisteille luuta kurkkuun, nih. Miksi olitte nynnyjä. No kitut ne ritvaseijat mitään nynnyjä olleet, ne sukupolvet mahdollisti tasa-arvon. Ja mitäpä tekee nykynaiset? Taipuvat miesten edessä nöyränä. Kuuliaisesti ja tottelevaisesti.
Yhtäläillä ne miehetkin joutuu. Meillähän lait miehille ja naisille samat, lukuunottamatta palvelusta, joten kyllä se miehen asema nykyisellään on huono. Naiset myös armeijaan ja pulinat pois.
Ja mielestäni vielä kaikki naiset takautuvasti 50v ikävuoteen saakka.
Vierailija kirjoitti:
En usko t r a n sukupuolisuuteen. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä43247 kirjoitti:
Nyt sitten nuoret miehet ilmoitus vetämään.
Sitten voit hakea palomieheksi tai poliisiksi naisten kiintiöissä. Paljon helpompi päästä fyysisistä kokeista läpi. Samalla pystyt myös välttämään asepalveluksen ilman mitään seurauksia.
En nimittäin keksi mitään asiaa, mikä olisi haitaksi elämälleni, vaikka olisin väestörekisterissä nainen. Sen sijaan tarjolla olisi paljon erilaisia merkittäviä helpotuksia elämään.
Lehtijutun mukaan sukupuolta voi vaihdella vuoden välein. Ihan var
masti löytyy trolleja jotka käytävät tätä hyväkseen.Mikä se semmonen on, joka vaihtelee sukupuolia oman mielensä mukaan?
sukupuolidysforiaa sairastava ja setapropakandaan uskova p.ervo
Propakanda pois!
Meidän kaikkien henkkareissa oleva merkintä tarkoittaa siis tästä lähtien sukupuoli-identiteettiä eikä sukupuolta. Mitä järkeä siinä on? Miten se parantaa elämää että saa laillisesti huijata olevansa jotain muuta kuin on. Ei sukupuoli ole mikään itsemääräämisjuttu, se on mitä se on. Jos minä olen 100-vuotias enkä halua kuolla vanhuuteen ja vaihdan henkkareihin iäksi 19, niin auttaako se minua jotenkin? Lisäksi, miten siinä hakemuksessa perustellaan kokemus sukupuolesta? Tyyliin "käytän huppareita ja tykkään autoista joten olen mies" tai "mekot ja meikit kiinnostaa joten olen nainen".
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaikkien henkkareissa oleva merkintä tarkoittaa siis tästä lähtien sukupuoli-identiteettiä eikä sukupuolta. Mitä järkeä siinä on? Miten se parantaa elämää että saa laillisesti huijata olevansa jotain muuta kuin on. Ei sukupuoli ole mikään itsemääräämisjuttu, se on mitä se on. Jos minä olen 100-vuotias enkä halua kuolla vanhuuteen ja vaihdan henkkareihin iäksi 19, niin auttaako se minua jotenkin? Lisäksi, miten siinä hakemuksessa perustellaan kokemus sukupuolesta? Tyyliin "käytän huppareita ja tykkään autoista joten olen mies" tai "mekot ja meikit kiinnostaa joten olen nainen".
Se on tota niin ku just näin!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama on voimassa jo 18 muussa maassa. Ei ole aiheuttanut mitään ihmeellistä.
Täällä junttilassa ihmisiä risoo että toinen ihminen saa päättää itse oman sukupuolensa eikä sitä voida määrätä ulkopuolelta.
Ootko oikeasti noin tyhmä? Eihän sitä kukaan määrää ulkopuolelta, vaan sen määrittelee biologia.
Me radikaalifeministit uskomme että oikeat transihmiset kärsivät näistä biologiapuheista. Vihapuhetta.
Biologia muuttuu vihapuheeksi? Nyt alkaa olla niin paksua ettei suusta mahdu ulos.
Ja ihan vaa selvennyksesi biologia määrittelee miehen ja naisen. Se myös määrittelee fotosynteesin ja solun jakautumisen. Minulla ei ole mitään transihmistä vastaan, aivan vapaasti kukin saa leikkiä sitä mitä haluaa.
Mutta älkää tehkö tällaisia päättömiä lakeja jolla ei ole mitään tekemistä ei transihmisten tai biologian tai minkään muunkaan paitsi sen että jokainen voi ilmoituksellaan shoppailla erilaisia etuja tältä yhteiskunnalta.
Kokoomuslaise voivat tehdä toisen reijän kun sitä haluavat niin kovasti johto mukaan lukien
Yksikään teinityttö ei halua samoihin vessoihin, pukkareihin, suihkuihin tai saunoihin alastomien mieskehoisten kanssa. Ei vieraiden miesten eikä saman koulun poikien kanssa. Kiitos hallitus tästäkin.
Mielestäni olisi pitänyt poistaa tuo sukupuoli henkkareista kerta se on transihmisille niin iso juttu.
Vierailija kirjoitti:
Janne Lahtisesta tuli hetkessä Anne Lahtinen 😂
Ensi vuonna hän onkin sitten Manne Lahtinen
Vihervassari tykittää:
"Oon tän kaiken pukuhuonekeskustelun myötä uponnu ajatuksineni niinkin syvälle, että mietin, miks meillä on ees alunperin ollu eri pukkarit miehille ja naisille? Miksei vaan oo huolehdittu siitä, että ahdistelua ei tapahdu, vaikka kaikki olis samassa tilassa?"
"Tarpeeks kun miettii niin eihän sillä PITÄIS olla väliä, mitä kanssaolijoiden haaroväleissä on, jos kukaan ei häiriköi tai ahdistele toisia. Mutta kyllä sillä vaan jotain väliä silti on, useimmille ainakin."
Nasu-Susanna vertaa peniksellisten poistamista naisten tiloista rotuerotteluun:
"There are cis women with difficult builds too. You don’t need a penis for sexual assault either. Your logic has been used to defend racially segregated spaces as well but nowadays nobody would even propose the idea."
https://twitter.com/nasuov/status/1615485253983916032?cxt=HHwWgMC--e_Rr…
Vierailija kirjoitti:
Vihervassari tykittää:
"Oon tän kaiken pukuhuonekeskustelun myötä uponnu ajatuksineni niinkin syvälle, että mietin, miks meillä on ees alunperin ollu eri pukkarit miehille ja naisille? Miksei vaan oo huolehdittu siitä, että ahdistelua ei tapahdu, vaikka kaikki olis samassa tilassa?"
"Tarpeeks kun miettii niin eihän sillä PITÄIS olla väliä, mitä kanssaolijoiden haaroväleissä on, jos kukaan ei häiriköi tai ahdistele toisia. Mutta kyllä sillä vaan jotain väliä silti on, useimmille ainakin."
Miten ihmiset voi olla noin tyhmiä.
Miksi tyhmät saavat vallan tässä maassa.
Nykymaailman ongelma on se, että kaikki eri pienet vähemmistöt vuorollaan haluavat kyykyttää enemmistöä.
Ok. Jos kerran biologinen mies naisten suihkutiloissa ei saa ahdistaa, niin järkevintä on siirtyä kokonaan unisex-tiloihin. Älkööt ransutkaan sitten ahdistu.