Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei lopeta eksästään puhumista?

Vierailija
01.02.2023 |

Mikä mättää kun ei voi pitää turpaansa kiinni? Miksi pitää sivulauseessa mainita, miten eksä sitä tai tätä? Pari kuukautta menee välissä ja kerkeän jo tuudittautumaan siihen, että ehkä se nyt loppui ja sitten pitää mennä sanomaan jotakin tyyliin "eksälläkin oli tuon väriset hiukset".

Mikä ihmisiä vaivaa? Ja kun tästä sanoo, niin kuulemma ei halua joutua sensuroimaan puheitaan koko ajan.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole päässyt yli hänestä. En väitä, että se mies vielä haluisi eksänsä. Voihan miehellä olla negatiivisia tunteitakin häntä kohtaan, mutta ei sekään hyvää kerro.

Kuinka paljon hän on muulloin kiinni menneisyydessään? Onko eksä ainut mistä puhuu jatkuvasti?

Vierailija
22/54 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa, että mies ei ole päässyt yli exästään. Yleensä puhe siitä mistä puute.

höh. minä puhun paljonkin ex-miehestä. just jotain arkipäiväistä kuin että ex käytti sen ja sen merkkistä hiusvahaa sehän ois hyvä tai että exän kanssa ei ollut kiva pelata sulista kun se oli niin paljon prempi

Enpä ole ajatellut, että siinä olis jotain kipeää. En todellakaan halua sitä takaisin, en kyllä toisaalta muistele mitenkään pahallakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-naisen ihailu kertoo siitä että mies on jotenkin mokannut suhteen. Muutenhan ex-naisessa ei olisi mitään ihailtavaa.

Vierailija
24/54 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/54 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole päässyt yli hänestä. En väitä, että se mies vielä haluisi eksänsä. Voihan miehellä olla negatiivisia tunteitakin häntä kohtaan, mutta ei sekään hyvää kerro.

Kuinka paljon hän on muulloin kiinni menneisyydessään? Onko eksä ainut mistä puhuu jatkuvasti?

Elin ex miehen kanssa 20 vuotta yhteistä elämää. Pitäisikö se jotenkin unohtaa ja sulkea johonkin kiellettyjen puheenaiheiden arkkuun, ettei nykyinen epäilisi mun kaipailevan takaisin? Vähän vaikeaa on häivyttää noin puolta ihmiselämästä ellei saa jotain muistinmenetystä..

Vierailija
26/54 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On edelleen rakastunut exään, sinä olet vain korvike hänelle, ehkä hän vielä tapailee exäänsä, ei miehistä ota mitään selkoa.

Vierailija
27/54 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, kannattiko sitä exää pettää? Joskus voi oikeasti jäädä kiinni.

Vierailija
28/54 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme olleet yhdessä 12 vuotta ja aika vähän olen kertonut existä. Mitä minun pitäisi tajuta siitä, kun toinen puolisko virnuilee aika ajoin tilanetta jolloiin minua yritettiin viedä kirkkoon?

Vierailija
29/54 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/54 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pysyä erossa ihmisistä jotka pitää exää esillä puheissa tai somessa. Eivät ole päässeet yli.

Vierailija
31/54 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sekooltsi ämmä ravaa kauppakeskuksessa kohteensa perässä ja levittää tästä exä juttuja. MIESASIAKAS vaihtoi paremaan ja laadukkaampaan, jossa myös työvälineet kin desinfioidaan säännöllisesti. mutta ei tullaan vielä roikkumaan paremman liikkeen näyteikkunalla..

tuleva pellekö siellä töllöttää?

Mitä minä luin? Oletko ap:n nyksän eksä tai joku muu laatudaami pubin hämärästä nurkasta

Vierailija
32/54 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle joskus joku työkaveri sanoi, että puhuin paljon eksästäni. Varmaan puhuinkin joo, kun oli suurinpiirtein koko aikuisikäni ollut yhdessä ja nää puhumiset siis oli tyyliä "käytiin siellä ja täällä" jne. En siis analysoinut meidän suhdetta tms. Tuntui sekin sitten oudolta, että olisi pitänyt alkaa sanomaan, että "kun olin reissussa, niin eräs matkakaveri sitten jäi auton alle ja...". 

Vierailija
33/54 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/54 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elin ex miehen kanssa 20 vuotta yhteistä elämää. Pitäisikö se jotenkin unohtaa ja sulkea johonkin kiellettyjen puheenaiheiden arkkuun, ettei nykyinen epäilisi mun kaipailevan takaisin? Vähän vaikeaa on häivyttää noin puolta ihmiselämästä ellei saa jotain muistinmenetystä..

Mi ä olin eksän  kanssa kakskyt vuotta yhdessä ja nyt erossa saman verran. Silti puhun hänestä silloin tällöin ja viimeksi, kun soitti sanoin nyksälle, ett' vastaa ja kysyy onko tärkeetä asiaa, kun ei viittis leipomisen alkaa vasTaa. Sitten ne kuulu puhuvan kelkkiöust ja sopivat puhelun auheenki - yhteise lahja lapsenlapelle - oli sen verra kallis toive.

Vierailija
35/54 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kertoo, että mies on vielä todella kiinni exässään eikä ole selvästi päässyt erosta yli. Miksi muuten on koko ajan tarve puhua exästä ja vielä uudelle seurustelukumppanille. Tulee olo, että haikailee exän perään ja jos tilaisuus tulisi niin jättäisi sinut ja ottaisi exän takaisin.

Vierailija
36/54 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/54 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa temppareita ja kun ruutuun ilmestyy bodattu mieskomistus niin mainitse ohimennen että tuolla on sama kehotyyppi kun sun eksälläsi, silmät hehkeinä loistaen. Eiköhän ala ymmärtämään vinkin pikkuhiljaa.

-mies

Vierailija
38/54 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä vastaan:

ei halua joutua sensuroimaan puheitaan koko ajan

Meneekö jakeluun? Jos asia häiritsee niin sä olet sen seuraava exä. Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
39/54 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Miksi up?

Vierailija
40/54 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu, miten puhuu ja miten paljon. Ei mua oo haitannut jos joskus kertoo jotain, mutta yhdessä suhteessa mies perusteli usein jotain tekemisiään ja valintojaan sillä miten ex oli opettanut tekemään. Silloin alkoi tuntumaan, että eikö hän ajattele omilla aivoillaan. Tämä ex oli myös niin viisas että automaattisesti kaikki mitä minä tein oli huonommin, ex oli oikeassa kaikessa. Tiesin ettei ollut exässä kiinni, mutta piti tätä silti jonain yli-ihmisenä.

Minun exät taas, en ymmärrä miksei jotkut päästä yli kymmenen vuoden jälkeen irti vaikka toitotan että ei, en halua olla ystävä ja ei, en halua pitää yhteyttä. Esto on, mutta ottaa sitten sukulaisiin yhteyttä, ajelee kulmilla jne. Wtf??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän