Miksi mies ei lopeta eksästään puhumista?
Mikä mättää kun ei voi pitää turpaansa kiinni? Miksi pitää sivulauseessa mainita, miten eksä sitä tai tätä? Pari kuukautta menee välissä ja kerkeän jo tuudittautumaan siihen, että ehkä se nyt loppui ja sitten pitää mennä sanomaan jotakin tyyliin "eksälläkin oli tuon väriset hiukset".
Mikä ihmisiä vaivaa? Ja kun tästä sanoo, niin kuulemma ei halua joutua sensuroimaan puheitaan koko ajan.
Kommentit (54)
Tämä on syy miksi en aloita seurustelua miehen kanssa, joka muuten olisi suht ok, mutta hän on kaksilla kahvitreffeillämme valittanut/kertonut jne edellisistä puolisoistaan ummet ja lammet. Minusta ei kysynyt mitään.
Hohhoijaa.
Koko ajan viestittää ja toivoo tapaamisia.
Kerroin mikä harmittaa, mutta ei tulisi muuttumaan. Itse en puhu miehestäni muille kuin lapsilleni. Olen nuori leski.
Kohta se kertoo millanen värkki ja tissit sillä oli ja vertailee suhun. Tuntumakin pitää ääneen verrata ja suihinotto taidot yms. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä vastaan:
ei halua joutua sensuroimaan puheitaan koko ajan
Meneekö jakeluun? Jos asia häiritsee niin sä olet sen seuraava exä. Hyvin yksinkertaista.
Parisuhteisiin kyllä kuuluu ettei eksiä mainita edes kertaakaan. Heidän kanssaan ei olla kavereita, somessa ym. Aikuistu hei vähäsen.
-mies
Vastasin mitä mies oli hänelle sanonut. Sinä "mies" taas et päätä mitä muut puhuu parisuhteissaan, miten ne puhuu, ollaanko kavereita vai hakataanko lähestymiskiellon arvoisesti tai mitään muutakaan.
Moni eronnut on muuten edelleen väleissä exäänsä. Jos sinä et ole niin taidat olla varsin ongelmallinen tapaus.
Mieheni oli poistanut somet jo ennen kuin tapasimme, ja minä olin ollut sinkkuna niin pitkään että somet vasta tekivät tuloaan kun vimeksi seurustelin. Ei ole ollut someongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Kohta se kertoo millanen värkki ja tissit sillä oli ja vertailee suhun. Tuntumakin pitää ääneen verrata ja suihinotto taidot yms. Onnea!
Kokenut tämän!
Siksipä nykyään toimin niin, että tinder-treffit loppuu lyhyeen, jos eksästä puhuminen alkaa. Lyhyt maininta edellisen suhteen kestosta ja päättymisajankohdasta riittää.
Jos tulee pitempi suhde, eksistä voidaan keskustella harkitusti ja valikoiden ihan oikeesti keskustelemalla. Jatkuvia eksäviittauksia (eksälläkin oli tollanen paita, eksä teki ton paremmin) en kuuntele.
Jos eksä on sivuasia ( Kun olin eksän kans aikanaan Amerikassa, niin näin siellä sitä ja tätä... ), homma vielä menettelee. Mutta jos pitää asiasta tehden kertoa, miten eksä mitäkin teki ja miltä eksä näytti, niin ei.
Mä kysyin kerran mun yhdeltä kaveriltani, kun aina muisteli vähän kaihoisaan sävyyn exäänsä ja muutenkin hän mainitsi exäänsä usein monessa asiayhteydessä vaikka oli joku tapaillut uutta miestä jonkin aikaa ja tämä tapailumies oli suuttunut ystävälleni tämän puhuessa exästään kokoajan niin kysyin ihan suoraan kaverilta, että no onko sulla vielä tunteita sun entistä kohtaan ja myönsi suoraan, että kyllä on. Joten tästä voimme päätellä, että ehkä ei ole päässyt vielä yli.
Mies on jo vastannut ap:lle mutta hänellä ei mene jakeluun.
Ei taida nyt se mies olla ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti etsii parisuhdetta, kannattaa siivota some. Asettua toisen ihmisen asemaan - miltä mikin näyttää.
Uudesta tuttavuudesta tutkin aina ekana somen, erityisesti kaikki kuvat. Niistä saa eniten tietoa, millainen ihminen on kyseessä.
Ja pillität kun ei somea löydy kyseisestä ihmisestä, kaikkia kun ei some-elämä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä vastaan:
ei halua joutua sensuroimaan puheitaan koko ajan
Meneekö jakeluun? Jos asia häiritsee niin sä olet sen seuraava exä. Hyvin yksinkertaista.
Parisuhteisiin kyllä kuuluu ettei eksiä mainita edes kertaakaan. Heidän kanssaan ei olla kavereita, somessa ym. Aikuistu hei vähäsen.
-mies
Vastasin mitä mies oli hänelle sanonut. Sinä "mies" taas et päätä mitä muut puhuu parisuhteissaan, miten ne puhuu, ollaanko kavereita vai hakataanko lähestymiskiellon arvoisesti tai mitään muutakaan.
Moni eronnut on muuten edelleen väleissä exäänsä. Jos sinä et ole niin taidat olla varsin ongelmallinen tapaus.
Minä päätän juuri omat hyväksyttävyyden rajani ja minä en seurustele naisen kanssa joka pitää yhteyttä eksään. Se on teidän naisten halveksittava tapa pitää niitä eksiä "siellä varalla" jos nyksän kanssa kusahtaisi enkä salli sitä.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokenut tämän!
Siksipä nykyään toimin niin, että tinder-treffit loppuu lyhyeen, jos eksästä puhuminen alkaa. Lyhyt maininta edellisen suhteen kestosta ja päättymisajankohdasta riittää.
Jos tulee pitempi suhde, eksistä voidaan keskustella harkitusti ja valikoiden ihan oikeesti keskustelemalla. Jatkuvia eksäviittauksia (eksälläkin oli tollanen paita, eksä teki ton paremmin) en kuuntele.
Jos eksä on sivuasia ( Kun olin eksän kans aikanaan Amerikassa, niin näin siellä sitä ja tätä... ), homma vielä menettelee. Mutta jos pitää asiasta tehden kertoa, miten eksä mitäkin teki ja miltä eksä näytti, niin ei.
Mulla taas loppuu tinder deitit naisen kanssa lyhyeen jos utelu edellisen suhteeni kestosta alkaa. Miten te naiset kuvittelette että tuo informaatio teille millään lailla kuuluisi? Se on toisen yksityiselämää, ei todellakaan kuulu teille. Pitäisi riittää että mies on nyt sinkku.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti etsii parisuhdetta, kannattaa siivota some. Asettua toisen ihmisen asemaan - miltä mikin näyttää.
Uudesta tuttavuudesta tutkin aina ekana somen, erityisesti kaikki kuvat. Niistä saa eniten tietoa, millainen ihminen on kyseessä.
Ja pillität kun ei somea löydy kyseisestä ihmisestä, kaikkia kun ei some-elämä kiinnosta.
Usein löytyy ja sieltä löytyy kaikki levällään. Ei tarvi kysellä sen jälkeen enää mitään.
Ala sinäkin exäksi, niin hän puhuu sitten sinustakin.
Ja sitten etsit itsellesi kumppanin, jolla ei ole exiä.
-mies