Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40 vuotiaille kysymys: Missä iässä sulla on ollut kiireisimmät "ruuhkavuodet"?

Vierailija
31.01.2023 |

Nuoremmatkin saa toki vastata, jos siltä tuntuu, että kiireisimmät vuodet on jo ohi.
Mikä teki eniten kiirettä? Ja millainen elämäntilanteesi yleisesti ottaen oli?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VaahtoVasara kirjoitti:

M53, ei ole vielä ollut ruuhkavuosia, koska yksi kantavia ajatuksiani on aina ollut

"kiire on vain ajankäytön organisoimattomuutta".

Miehillä on niin helppo elämä. Käy vaan töissä ja muu hoituu muiden toimesta.

Vierailija
22/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun molemmilla lapsilla oli samaan aikaan vaikeaa. Jouduin auttamaan molempia monella tapaa. Olin silloin 50 v.

vanhemmat ikääntyivät vasta myöhemmin. Työ on minulla aina ollut joustava. Lasten ollessa pieniä sain vanhemmilta apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-37v. Opiskelin, oli päiväkoti-ikäisiä lapsia,  miehellä oli pitkä työmatka. Sen jälkeen helpotti. Nuorinkin aloitti koulun, sain päivätyön. Nykyisin olen 48v ja arki teinien kanssa on lasten leikkiä noihin vuosiin verrattuna. 

Vierailija
24/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alle nelikymppisenä kun vanhemmat olivat vielä elossa. Apua tarvitsivat.

Vierailija
25/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-45

Vuosiin mahtuu: mies sairastui ja jäin pärjäämään kolmen alle koulukäisen lapsen kanssa, nuorin vauva. Opinnot kesken, mutta töitäkin piti tehdä. Emme saaneet mitään apuja, sittemmin lapset kasvoi, alkoi harrastaa aktiivisesti. Itse tein hyvän maisterin tutkinnon + väittelin työn ohessa. Useampi muutto, ja omasta sukulaisesta huolehtiminen. 

Välillä olin niin väsynyt ja uupunut, että päässä heitti ihan oikeasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän