Mahtuuko 120cm sänkyyn nukkumaan mies ja nainen?
Kommentit (79)
Kait siinäkin nukkuu jos ei muuta vaihtoehtoa ole.
Me haluamme ison sängyn,missä voi nukkua missä asennossa haluaa ja pyöriä miten tahtoo herättämättä toista.
Hyvin mahtui nuorena. Saimme kylläkin sängyn kliseisesti n*ssittua rikki (yksi jalka katkesi...), joten se vaihtui melko nopeasti normaaliin parisänkyyn.
Olen kyllä 80 senttisellä patjallakin nukkunut kahdestaan, mutta sitä ei pitemmän päälle olisi jaksanut edes silloin...
Oi niitä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtuu, jos niitä sänkyjä on kaksi.
Miten isoja oikein olette?
Ei se koosta ole kiinni. Minä pyörin ja kierin sängyssä. Alamme nukkumaan kylki kyljessä tai vähintäänkin käsi kädessä, mutta kohta siinä tulee kuuma. Kaikkein parhaiten nukun, kun olen ylsin 160 cm leveässä sängyssä eikä tarvitse ns. kääntää kylkeä, vaan voi vapaasti kierähtää toiselle puolelle sänkyä.
Mahtuu, jos ei kummallakaan ole tapana pyöriskellä sängyssä unissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se koosta ole kiinni. Minä pyörin ja kierin sängyssä. Alamme nukkumaan kylki kyljessä tai vähintäänkin käsi kädessä, mutta kohta siinä tulee kuuma. Kaikkein parhaiten nukun, kun olen ylsin 160 cm leveässä sängyssä eikä tarvitse ns. kääntää kylkeä, vaan voi vapaasti kierähtää toiselle puolelle sänkyä.
Suosittelen viilentämään makuuhuonetta.
Meillä on 140cm sänky ja siihen ainakin mahdumme mieheni kanssa todella hyvin nukkumaan. Olen laiha ja vien oikeasti hyvin pienen tilan sängystä eikä mieskään ole mikään himopyörijä niin ei ole tarvinnut nukkua toisessa täysin kiinni tai koskaan herätä keskellä yötä siihen kun on liian ahdasta.
120cm saattaisi olla kuitenkin vähän kapea.
100kg voimismamma ei mahdu edes yksin.
Mahduin entisen poikaystäväni kanssa nukkumaan. Olimme molemmat n. 165cm ja alle 60kg
Ennen mahtui mutta nykyään naiset kovin tuhteja. Poikamiehelle hyvä sänky jos satunnaisia yövieraita 👍
Mahtuu, mutta ei se mukavaa ole. Meillä on 160cm leveä sänky ja on kyllä ihanaa kun on kunnolla tilaa. Meistä ei kumpikaan tykkää nukkua toisessa kiinni vaan pitää olla tilaa ja vapautta liikkua.
Riippuu varmasti heidän koostaan, sillä onhan sillä eroa että ovatko he esim. 180-kiloinen mies ja 150-kiloinen nainen vai 80-kiloinen mies ja 50-kiloinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen sänkö voi olla lujilla, kun kaksi yli 100-kiloista kuormittaa sitä. Vaatii lisää jalkoja sänkyyn, jotta kestää.
Itse ainakin painan 59 kg.
T. nainen
Vuoteeni on 120cm X200 cm. Pääty molemissa puolissa. Ei siis mikään joustinpatjat/ ei runopatja sänky. Pohja on ritilä pohja.Kunnon napakka patja ja sijauspatja. Hyvin mahdutaan molemmat nainen 58kg mies 90 kg.Nukumme kumpikin rauhalisesti tilaa on juuri siksi.
Ei ole hyvä pitemmän päälle. Uni häiriintyy.
Kyllähän 120 cm on kieltämättä aika lyhyt.
Päällekkäin kyllä, suosittelen lämpimästi kerrossänkyjä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen viilentämään makuuhuonetta.
+18 C. Sen alle ei laske, vaikka ilmastointi puhaltaa koko yön.
Miksi te vastaatte tälle sänkyhullulle jankkaajalle
Laihat varmaan mahtuvat.