Mahtuuko 120cm sänkyyn nukkumaan mies ja nainen?
Kommentit (79)
Ei kunnolla, mutta ihmisen paras ystävä koira mahtuu.
En suosittele, jos joka yö nukutte kahdestaan.
Kyllä sitä itse haluaa hieman väliä ainakin kesäisin, kun muutenkin kuuma. Ei sitä kaipaa patteria viereensä
120cm hankkineilla näköjään kova tarve alapeukuttaa.
Ei mahdu jos ei ihan kylkikyljessä nuku. Itse olen pienikokoinen ja jopa kissakin vie ison tilan. Ja painavampi puoli painuu alaspäin, itse jouduin nukkumaan kukkulalla joten miehelle ostettiin oma sängyn.
Ollaan aika normi kokoinen pariskunta, ja meillä on 120cm sänky pienen kämpän vuoksi. Kyllä soihen mahtuu mutta ei ihan super mukavasti ja olisi kiva joskus levittää raajoja vähän
Vierailija kirjoitti:
120cm hankkineilla näköjään kova tarve alapeukuttaa.
Vahinko kiertämään.
Olen joskus nukkunut naisen kanssa 80 cm leveässä sängyssä. Ahdasta oli, myönnän. Mutta kyllä siinä sai nukuttua.
Mahtuu, jos niitä sänkyjä on kaksi.
Mahduttiin aikanaan mies, minä ja vauva keskellä oikein hyvin 120 cm sänkyyn. Vaihdettiin 180 cm kun toinen lapsi syntyi ja nukuttiin nelistään. Nykyisin hyvä kun pystytään kahdestaan tässä nukkumaan, kumpikin pyörii ja leveilee. Mikähän siinä on kun ikää tulee että nukkuminen menee niin hankalaksi? En ihmettele enää yhtään isovanhempieni erikseen nukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopu sijaa antaa. Me nukutaan ukkokullan kanssa joka yö lusikassa ja sänky on 80 cm leveä. Yhteiseloa takana jo 40 vuotta.
Nyt tajuan miksi vanhemmat ihmiset on aina köyryselkäisiä.
Mulla on suora ryhti ja vieläkin nukun vanhassa hetekassa. Ai niin, en kuitenkaan lusikassa. Siinäpä se. Lusikka sen tekee!
Vierailija kirjoitti:
Omassa 120 senttisessä sängyssäni on nukkunut/olen pannut monia naisia, ja yhtä maksullista transnaista. Eli kyllä mahtuu. Pitkässä parisuhteessa on leveämpi sänky toki mukavampi, jos ei halua olla koko ajan toisen kyljessä kiinni, vaan kaipaa hieman omaa tilaa.
Eli panemiseen riittävä, pitkään parisuhteeseen kannattaa hommata isompi sänky.
Olet kiinnostunut sekä naisista että transnaisista?
Vierailija kirjoitti:
Mahduttiin aikanaan mies, minä ja vauva keskellä oikein hyvin 120 cm sänkyyn. Vaihdettiin 180 cm kun toinen lapsi syntyi ja nukuttiin nelistään. Nykyisin hyvä kun pystytään kahdestaan tässä nukkumaan, kumpikin pyörii ja leveilee. Mikähän siinä on kun ikää tulee että nukkuminen menee niin hankalaksi? En ihmettele enää yhtään isovanhempieni erikseen nukkumista.
Minä en ole ihmetellyt koskaan, en osaisi nukkua toisen kanssa. Joskus kokeillut, ei tule mitään.
120 cm sänky on sopiva kahdelle hengelle. Vähän ahdas tietysti. Kaksi erillistä sänkyä on parempi vaihtoehto.
Olen outo, mutta vihaan parisänkyjä.
Yhen exän kanssa kun oltiin vielä opiskelijoita nukuttiin parisuhteen ekat 3 vuotta 80cm sängyssä, ahdasta oli mutta jotenkin siihen tottui. Sitten hankittiin 120cm sänky ja tuntui että toinen on liian kaukana :D
Nyt yksin asuessa on 120cm sänky, enkä ymmärrä miksi tarvitsisi olla isompi. Hyvin mahtuu kumppanikin viereen.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen sänkö voi olla lujilla, kun kaksi yli 100-kiloista kuormittaa sitä. Vaatii lisää jalkoja sänkyyn, jotta kestää.
Painan 50 kiloa 😒
Ihan hyvin siihen on poikakaverit mahtuneet. (Ei siis kaikki kerralla :D)
Vierailija kirjoitti:
Mahtuu, jos niitä sänkyjä on kaksi.
Miten isoja oikein olette?
Meillä on lapsilla 5-10 vuotiailla 120cm sänkyjä. Sellaisessa joskus nuorena tyttöystävien ja hoitojen kanssa nukuin ja kyllä oli kipeenä paikat aina kun ei kunnolla mahtunut. M37
Jos ovat hoikkia niin mahtuu, mutta on se silloinkin ahdasta. Suhteen alussa ihan OK.
Suomalainen mies ja suominainen, ei.
Suomalainen mies ja esim. japanilainrn nainen, kyllä.
Suomalaiset naiset ovat lihavia.