Entinen säätö ajatuksissa.
Tapailimme pari kuukautta, kemiamme oli jotain sellaista mitä en vuosiin ole kokenut.. Juttu kuitenkin loppui järkisyistä.. Mitä enemmän aikaa menee, sitä enemmän hän on ajatuksissa. En koskaan oppinut tuntemaan häntä pintaa syvemmältä ja juuri kuin aloimme juttelemaan syvemmin, juttumme loppui. Emme koskaan edes edenneet pidemmälle fyysisesti. Onko ok laittaa viestiä?
Kommentit (39)
Vähän riippuu. Voit kysyä kuulumisia ja toinen vastaa oman elämäntilanteensa mukaan.
Te olette jääneet kesken. Viekää homma loppuun.
Siis ette edenneet fyysisesti ettekä henkisesti.. Mitä te oikein olette sitten tehneet?
Ilmeisesti toimen tai molemmat varattuja?
Säädä päätäsi ja lopeta lässytys tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis ette edenneet fyysisesti ettekä henkisesti.. Mitä te oikein olette sitten tehneet?
Itsellä oli tälläinen samanlainen tilanne nykyisen vaimon kanssa. Olimme molemmat varattuja kun tapasimme toisemme, silti jotenkin se vetovoima, elekieli, suudelmat ja muut pienet kertoivat hänen olevan minulle se the one.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa kuvittelua, että aloitus olisi ollut sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelle aloitus oli tarkoitettu vai säädölle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelle aloitus oli tarkoitettu vai säädölle?
Säätimelle se oli tarkoitettu...
Ihan kuin itse olisin kirjoittanut tämän aloituksen! Täsmälleen samanlainen tilanne.🤔
Minuakin kiinnostaa oletko mies vai nainen? Laita viestiä, tuskin hän sitä pahalla ottaa.
Oma kokemus on, että tuollaisia ihmisiä tulee harvakseen vastaan. Henkilöitä joiden kanssa oikeasti klikkaa. Kannattaa ottaa yhteyttä jos vähääkään mietityttää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallistahan tuo on? En minä ainakaan ole monienkaan "säätöjen" kanssa harrastanut seksiä, vaan on hengailtu ja tutusteltu rauhassa muutama kuukausi ja sitten jäänyt se homma kun ei ole ollut tarpeeksi kemiaa.
Jotain pientä juttua siis ollut, viestittelyä ja välillä näkemistä, näissä mies ollut selvästi enemmän ihastunut ja itse olen antanut mahdollisuuden kun mies on ollut ihan viehättävä ja mukava tyyppi jossa ei ole mitään ns. vikaa, mutta ei ole sitten sytyttänyt sen kummemmin ja tullut sitä fyysistä himoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin itse olisin kirjoittanut tämän aloituksen! Täsmälleen samanlainen tilanne.🤔
Oletko sinä mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus on, että tuollaisia ihmisiä tulee harvakseen vastaan. Henkilöitä joiden kanssa oikeasti klikkaa. Kannattaa ottaa yhteyttä jos vähääkään mietityttää.
Huomannut saman. Laita viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomannut saman. Laita viesti.
Mutta se voi silti olla aivan yksipuolinen kokemus. Minuun on moni sellainen kokenut jotain elämää mullistavaa "kemiaa", jota minä en itse koe ollenkaan ja se ihminen on minulle lähinnä neutraali, ja itsekin olen kokenut elämää mullistavaa kemiaa ihmiseen jolle minä olen kaikesta päätellen vain neutraali enkä mitään erityistä.
Eli se kemian kokemus on usein yksipuolinen.
Mitä menetät jos vaikka ottaisit yhteyttä?