Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka järjestää enää syntymäpäiviään, kun täyttää esim. 60 tai 70 vuotta?

Vierailija
29.01.2023 |

Itse en ole halunnut juhlia enää moniin vuosikymmeniin syntymäpäiviäni.
Ihan älytöntä juhlistaa omaa vanhenemistaan.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison kanssa kuukauden ikäero ja kakkukahvit juotiin läheisten kanssa molempien 60 v päivinä. Yllätyksenä nämä olivat vielä järjestäneet meille kahdelle illallispöydän tasokkaaseen ravintolaan alkaen shamppanjan tarjoilulla ja kyyditykset mennen tullen. Jäi kyllä hyvät muistot.

Vierailija
42/95 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen huomion olen tehnyt, että isoja juhlia pitävät haluavat huomiota. Postaava selfieitä someen ja kertovat mitä ruokaa tekevät. Eli kaikki huomio itseen. Näillä myös prameat häät, vaikka olisi neljännet. Ja lahjoista tykkäävät.

Väärin arvattu. Harvemmin yli viisikymppiset selfieitä ottavat ja kertovat, mitä ruokaa tekevät.

Voi kyllä ottavat. Ovat löytäneet facebookin ihmeelliseen maailmaan. Ja yksi pahimmista postaa linkediniin itsestään kuvan joka viikko. Siihenhän se onkin tarkoitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempiakin syitä juhlia kuin syntymäpäivät. Henkisenä ihmisenä arvostan esim Joulua ja pääsiäistä. Silloin juhlin laillani. Joskus voisin pitää kavereiden kanssa saunaillan tai maalauksen paljastustilaisuuden.

Jos johonkin kutsutaan voin mennä. Joskus mennään mökille ja juhlitaan. Ainakaan omia synttäreitäni en aio enää juhlia. Se ei ole mikään juhlimisen arvoinen saavutus ikääntyminen itsessään. 100 vuotis synttäreitä kyllä voisin harkita jos sinne asti ehdin. Olisihan silloin syntymästäni kulunut jo satavuotta.

Vierailija
44/95 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On parempiakin syitä juhlia kuin syntymäpäivät. Henkisenä ihmisenä arvostan esim Joulua ja pääsiäistä. Silloin juhlin laillani. Joskus voisin pitää kavereiden kanssa saunaillan tai maalauksen paljastustilaisuuden.

Jos johonkin kutsutaan voin mennä. Joskus mennään mökille ja juhlitaan. Ainakaan omia synttäreitäni en aio enää juhlia. Se ei ole mikään juhlimisen arvoinen saavutus ikääntyminen itsessään. 100 vuotis synttäreitä kyllä voisin harkita jos sinne asti ehdin. Olisihan silloin syntymästäni kulunut jo satavuotta.

Meillä juhlitaan kyllä joulua ja pääsiäistäkin, hyvin hyvin ehtii niiden lisäksi järjestää synttärijuhlat 10 vuoden välein.

Vierailija
45/95 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ekstrovertit, sosiaaliset ja verkostoituneet, julkisuushakuiset sekä ystävälliset henkilöt niitä järjestävät, kuten muitakin hauskoja tapahtumia. Minä en. koska en lukeudu mihinkään mainitsemaani ryhmään.

Mä olen sosiaalinen ja rakastan tanssimista joten järjestän mielelläni juhlia. Omat viiskymppiset jäivät koronan jalkoihin joten juhlitaan nyt sitten 53-vuotispäivää 100 hengen voimin. 

Vakavarinen voikin järjestää ihan mimoiset juhlat haluaa ja kokoa 100 henkeä paikalle.Vuokrata tilat jostain hienosta hotelistako? Vain on itsellä oikein kartanno? Kaikilla ei ole tilaa,ei varallisutta.Kaikillaei perintörahoja,ei hyvin ansaitsemaa miestä.Jola rahaa,vaikka muille antaa jaisot metsät ,puita mytäväksi.Matkoja,juhlia varten.

Asutaan kerrostaloasunnossa, juhlapaikkoja voi vuokrata jos jonkinlaisia, ei ole meilläkään perintörahoja ja mieskin tienaa vähemmän kuin minä.

Ei ne juhlat nyt niin hirveästi maksa ja kun ne viisikymppiset peruuntui niin oli kolme lisävuotta aikaa säästää juhlia varten.

Vierailija
46/95 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse revin peliverkkarini

jo viiskybäsistäni tänä keväänä, mutta kun rouva ei ota uskoakseen ettei minua kiinnosta millään muotoa juhlistaa. Hän katselee juhlapaikkoja ja tarjoilumenuja, vierailijalistaa pohditaan kuin hääpippaloihin.

Ei saatana. Mun syndet ja mun päätös olla juhlimatta, mutta kun ei suorasanainen viesti mene perille. Ai hitto kun työnantaja laittaisi 3 kk komennukselle vaikka pikana ensi viikosta alkaen.

Siis mitkä synttäri juhlat sulle nyt on tulossa, jos viime keväänä jo juhlit viisikymppisiäsi?

"Sun syndet" tulossa, juhlitaanko teillä sun viisikymmentäyksivuotisia?

Sitten kyllä ihmettelen, jos joka vuosi juhlitaan menujen ja vieraslistojen kanssa.

Vierailija
47/95 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei enää juhlita muuten kuin että käydään yhdessä syömässä jossain.

On noita pippaloita ehditty jo järjestää ja olla vieraina, ei jaksa enää.

Vierailija
48/95 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse revin peliverkkarini

jo viiskybäsistäni tänä keväänä, mutta kun rouva ei ota uskoakseen ettei minua kiinnosta millään muotoa juhlistaa. Hän katselee juhlapaikkoja ja tarjoilumenuja, vierailijalistaa pohditaan kuin hääpippaloihin.

Ei saatana. Mun syndet ja mun päätös olla juhlimatta, mutta kun ei suorasanainen viesti mene perille. Ai hitto kun työnantaja laittaisi 3 kk komennukselle vaikka pikana ensi

viikosta alkaen.

Siis mitkä synttäri juhlat sulle nyt on tulossa, jos viime keväänä jo juhlit viisikymppisiäsi?

"Sun syndet" tulossa, juhlitaanko teillä sun viisikymmentäyksivuotisia?

Sitten kyllä ihmettelen, jos joka vuosi juhlitaan menujen ja vieraslistojen kanssa.

Ai, pyydän anteeksi, luin huonosti. Eli sun viisikymppisetsiis vasta tulossa tänä keväänä

No, ota iisisti. Sun vaimo suurimman työn tekee kumminkin. Se haluaa järjestää ne juhlat sulle, joten ota vastaan. Ei elämässä juhlimisen aiheita liikaa ole ja mitä vanhemmaksi tulet, sitä vähemmän.

Kohta on aika, jolloin enimmät juhlat on hautajaisia.

Vierailija
49/95 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin isot juhlat sekä 50- että 60-v täyttäessäni. Ensimmäisille vuokrasin ravintolan kabinetti ulkomailla, oli hyvä ruoka, vapaa baari, tanssiorkesteri jne. Jälkimäisille vuokrasin hienot tilat Suomessa ja muuten sama kaava, paitsi lisäksi vielä taitava esiintyjä nuoruusvuosiltani.

En niinkään juhlistanut vanhenemistani, mutta oli ihanaa saada perhe ja hyvät ystävät kokoon ja viettää ikimuistoista aikaa heidän kanssaan.

Lahjoja en halunnut ja toivoin ne osoitettavan hyväntekeväisyyteen, jos joku ei osannut ilman lahjaa tulla.

Vierailija
50/95 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka järjestää? Mitä sinä sillä tiedolla teet? Sitä paitsi se tieto loukkaa yksityisyydensuojaa.

Vierailija
51/95 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen huomion olen tehnyt, että isoja juhlia pitävät haluavat huomiota. Postaava selfieitä someen ja kertovat mitä ruokaa tekevät. Eli kaikki huomio itseen. Näillä myös prameat häät, vaikka olisi neljännet. Ja lahjoista tykkäävät.

Antaa heidän sitten nauttia huomiosta.

Vierailija
52/95 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten jengi kuvittelee että joku haluaa mennä niiden tylsin juhliin.

Vierailija
53/95 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla kun ei oo ystäviä, niin pahahan se on bileitä järjestää..

Sehän on suuri helpotus kun ei ole. Ei kaikki tarvi tai ei ole aikaa sellaisille suhteille. 

Vierailija
54/95 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, onneksi päivitykset voi mykistää ja kutsuista kieltäytyä.

Vierailija
55/95 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole oikeutta elää noin pitkälle. jotkut kuolee nuorina sairauksiin. Mieti sitä.

Vierailija
56/95 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnet sä ystävän? Kutsuu sut viiskymppisiinsä vaikka 10 vuoteen ei ole kiinnostanut, mitä sulle kuuluu. Ja lahjarahat tilille tietysti, koska haluaa matkustaa. Joo, ei. Kiiitoos.

Vierailija
57/95 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten jengi kuvittelee että joku haluaa mennä niiden tylsin juhliin.

Mä oletan että ihmiset osaavat kieltäytyä kutsusta jos eivät halua tulla. Jos eivät osaa ja tulevat juhliin hampaat irvessä vaikka eivät oikeasti haluaisi niin omapahan on häpeänsä.

Vierailija
58/95 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei enää juhlita muuten kuin että käydään yhdessä syömässä jossain.

On noita pippaloita ehditty jo järjestää ja olla vieraina, ei jaksa enää.

Minä en ole koskaan järjestänyt mitään juhlia, joten nyt vanhoilla päivillä pistän sitten juhlaksi. Millaisia pippaloita sinä olet viettänyt? 

Vierailija
59/95 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen juhlimaan omia kuusikymppisiäni. En juhlinut 20-, 30- enkä 40-vuotissyntyäreitä. Sit päätin et 50-vuotisjuhlat järkkään ja isosti. Valitettavasti ne osui ekaan koronakesään ja itsekseni pakastekakkua söin. Kyl mä yhdet isot synttäribileet haluan. Ne on sit vuonna 2030.

Vierailija
60/95 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, onneksi päivitykset voi mykistää ja kutsuista kieltäytyä.

Niin onneksi. Mikä siis on ongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi