Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eurooppalaiset antoivat lausuman että lisäävät sotilaallista läsnäoloa Grönlannissa

Vierailija
06.01.2026 |

Se hyvä, mutta samalla sanoivat että haluavat tiivistää yhteistyötä USA:n kanssa. Eli meneekö tämä siihen, että USA kuppaa entistä enemmän rahaa ja pakottaa Euroopan yksin vastaamaan Grönlannista mutta pitää itse luonnonvarat? Menee. USA ryöstää Euroopan pakottamalla sen kalliiseen asevarusteluun jonka aseet on ostettava USA:lta ylihintaan. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakaj, vai miten se mainos menee. 

Vierailija
2/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?  Että joku käpykylä on tärkeämpi kuin Ukraina?  Ja samaa liittoumaa vieläpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"USA ryöstää Euroopan pakottamalla sen kalliiseen asevarusteluun jonka aseet on ostettava USA:lta ylihintaan. "

Tää on jotain aivan käsittämätöntä.  Eurooppa ostaa aseita pää märkänä taholta, joka suoraan uhkailee sitä. Mitä helvatun jaskaa tämä oikein on??!!  STubb, Ursula, Orpo!! Selittäkää nyt joku.

Vierailija
4/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auta. USA tietää niksit miten edetä.

Vierailija
5/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh?  Että joku käpykylä on tärkeämpi kuin Ukraina?  Ja samaa liittoumaa vieläpä.

EU Saksalle kun kelpaa mikä tahansa sota, yrittävät peitellä kaikin tavoin sen miten EU Saksan talous on tuhottu EU agendoilla.

Vierailija
6/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump pumppaa Natosta kaiken irti mutta ei anna itse mitään. Se haluaa Ukrainan luonnonvarat, mutta jättää rauhan valvomisen Euroopalle. Se haluaa Euroopan maiden NATO-osuuden 5 prosenttiin BKT:sta siksi, että saa isompia tilauksia omille asefirmoilleen. Se pistää Euroopan vastaamaan yksin Grönlannista, mutta pitää luonnonvarat. Se kiristää sillä, että jos ette tee näin niin valloitan itse Grönlannin, hajotan NATOn ja annan Venäjän hyökätä.

Vierailija
7/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU eliitti lähettää Grönlantiin islam-muslimi hyökkäysjoukkonsa kuten ovat lähettäneet kaikkiin EU maihin.

Vierailija
8/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä ole luvattu jo putskulle?

Vierailija
9/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump pumppaa Natosta kaiken irti mutta ei anna itse mitään. Se haluaa Ukrainan luonnonvarat, mutta jättää rauhan valvomisen Euroopalle. Se haluaa Euroopan maiden NATO-osuuden 5 prosenttiin BKT:sta siksi, että saa isompia tilauksia omille asefirmoilleen. Se pistää Euroopan vastaamaan yksin Grönlannista, mutta pitää luonnonvarat. Se kiristää sillä, että jos ette tee näin niin valloitan itse Grönlannin, hajotan NATOn ja annan Venäjän hyökätä.

Ei se noin mene. Tutustu asiaan ennenkuin mökellät Igor!

Vierailija
10/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä se. Ja pahinta on että se myös onnistuu koska Eurooppa on ihan munaton. Meiltä loppuu tällaisessa kierteessä rahat lopulta. Käy kuin Neuvostoliitolle, joka romahti asevarusteluun.

Vierailija
11/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se noin mene. Tutustu asiaan ennenkuin mökellät Igor!

No kerro miten se sitten menee?

Vierailija
12/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä se. Ja pahinta on että se myös onnistuu koska Eurooppa on ihan munaton. Meiltä loppuu tällaisessa kierteessä rahat lopulta. Käy kuin Neuvostoliitolle, joka romahti asevarusteluun.

Suomen kohtalo on tämän osalta jo sinetöity. Meillähän on hehkutettu sotateollisuutta jopa uutena nokiana... Että kaikki rahat tosiaan asevarusteluun Neukkulan malliin.

Vierailija
13/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. En käsitä vaan tuota USA:n pelkoa. Mikä Eurooppaa vaivaa?

Vierailija
14/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakaj, vai miten se mainos menee. 

Se on oikoTIÄ.

Vierailija
15/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yhä edelleen kokeilevat nuolemalla? Rutteko siellä näitä lausumia antaa.. se ruskeakieli.

Vierailija
16/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa paska.

Vierailija
17/17 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍