Eurooppalaiset antoivat lausuman että lisäävät sotilaallista läsnäoloa Grönlannissa
Se hyvä, mutta samalla sanoivat että haluavat tiivistää yhteistyötä USA:n kanssa. Eli meneekö tämä siihen, että USA kuppaa entistä enemmän rahaa ja pakottaa Euroopan yksin vastaamaan Grönlannista mutta pitää itse luonnonvarat? Menee. USA ryöstää Euroopan pakottamalla sen kalliiseen asevarusteluun jonka aseet on ostettava USA:lta ylihintaan.
Kommentit (17)
Täh? Että joku käpykylä on tärkeämpi kuin Ukraina? Ja samaa liittoumaa vieläpä.
"USA ryöstää Euroopan pakottamalla sen kalliiseen asevarusteluun jonka aseet on ostettava USA:lta ylihintaan. "
Tää on jotain aivan käsittämätöntä. Eurooppa ostaa aseita pää märkänä taholta, joka suoraan uhkailee sitä. Mitä helvatun jaskaa tämä oikein on??!! STubb, Ursula, Orpo!! Selittäkää nyt joku.
Ei se auta. USA tietää niksit miten edetä.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Että joku käpykylä on tärkeämpi kuin Ukraina? Ja samaa liittoumaa vieläpä.
EU Saksalle kun kelpaa mikä tahansa sota, yrittävät peitellä kaikin tavoin sen miten EU Saksan talous on tuhottu EU agendoilla.
Trump pumppaa Natosta kaiken irti mutta ei anna itse mitään. Se haluaa Ukrainan luonnonvarat, mutta jättää rauhan valvomisen Euroopalle. Se haluaa Euroopan maiden NATO-osuuden 5 prosenttiin BKT:sta siksi, että saa isompia tilauksia omille asefirmoilleen. Se pistää Euroopan vastaamaan yksin Grönlannista, mutta pitää luonnonvarat. Se kiristää sillä, että jos ette tee näin niin valloitan itse Grönlannin, hajotan NATOn ja annan Venäjän hyökätä.
EU eliitti lähettää Grönlantiin islam-muslimi hyökkäysjoukkonsa kuten ovat lähettäneet kaikkiin EU maihin.
Ei kai sitä ole luvattu jo putskulle?
Vierailija kirjoitti:
Trump pumppaa Natosta kaiken irti mutta ei anna itse mitään. Se haluaa Ukrainan luonnonvarat, mutta jättää rauhan valvomisen Euroopalle. Se haluaa Euroopan maiden NATO-osuuden 5 prosenttiin BKT:sta siksi, että saa isompia tilauksia omille asefirmoilleen. Se pistää Euroopan vastaamaan yksin Grönlannista, mutta pitää luonnonvarat. Se kiristää sillä, että jos ette tee näin niin valloitan itse Grönlannin, hajotan NATOn ja annan Venäjän hyökätä.
Ei se noin mene. Tutustu asiaan ennenkuin mökellät Igor!
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä se. Ja pahinta on että se myös onnistuu koska Eurooppa on ihan munaton. Meiltä loppuu tällaisessa kierteessä rahat lopulta. Käy kuin Neuvostoliitolle, joka romahti asevarusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se noin mene. Tutustu asiaan ennenkuin mökellät Igor!
No kerro miten se sitten menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä se. Ja pahinta on että se myös onnistuu koska Eurooppa on ihan munaton. Meiltä loppuu tällaisessa kierteessä rahat lopulta. Käy kuin Neuvostoliitolle, joka romahti asevarusteluun.
Suomen kohtalo on tämän osalta jo sinetöity. Meillähän on hehkutettu sotateollisuutta jopa uutena nokiana... Että kaikki rahat tosiaan asevarusteluun Neukkulan malliin.
Ihan sama. En käsitä vaan tuota USA:n pelkoa. Mikä Eurooppaa vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
No tottakaj, vai miten se mainos menee.
Se on oikoTIÄ.
Eli yhä edelleen kokeilevat nuolemalla? Rutteko siellä näitä lausumia antaa.. se ruskeakieli.
No tottakaj, vai miten se mainos menee.