Paljonko maksat vuokraa?
Hei sinä vuokralla asuva!
Paljonko maksat tällä hetkellä vuokraa? Minkä kokoisessa asunnossa asut? Missä kaupungissa ja kaupunginosassa?
Kommentit (71)
950e tosi ihanasta kolmiosta lähellä Treen keskustaa. Kuitenkin puiston laidalla ja rauhallista. Työsuhdeasuntohan tää on. Nyt lähempänä viittäkymmentä ikävuotta on oikeastaan ekaa kertaa edes lähellä se, että mun olisi järkevää mahdollisesti ostaa asunto.
Saattaa olla, että teen tarjouksen tästä.
Muutot ja nopeat liikkeet uralla olis tehneet muusta ihan älytöntä edelliset 20 v
Yksiö Helsingin ydinkeskustassa, 600 euroa.
400e 120m2 okt puulämmityksellä ja tonttia yli hehtaari. Pohjois-Savo, pienempi kunta. Kuopioon 45km.
490 e 24 neliötä, lahden ydinkeskusta.
Harmittaako? Vastike on vuokran synonyymi paitsi että sen maksaa omistaja.
Oma asunto- osake 27m2 1h+kk+s. Vastiketta maksan 109,35€/kk. Sisältää vesimaksun. Velaton asunto- osake. Karhula keskusta.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako? Vastike on vuokran synonyymi paitsi että sen maksaa omistaja.
Ei, omistan kaukolämmössä olevan rivarikolmion, vastike 240 €/kk, tuttava asuu samanlaisessa maksaa 750 €/kk.
Ootte te köyhiä, minä en suostuis asumaan noin ahtaasti, enkä vuokralla. Hyi!
Vuokrasin pienen mummonmökin läheltä turkua 100e kk vuokra ja neliöitä talvella 35 kesällä70.
Vuokra 1000€ + vesi kulutuksen mukaan. Tarjolla 69m2 kiva saunakolmio Tampereella 4km keskustasta + autopaikka. Kiinnostaako? Kysy lisää rantakallio.pekka@gmail.com
Vierailija kirjoitti:
maksetaan miehen kanssa 980 euroa kuukaudessa 44 neliön kaksiosta. Asutaan Helsingin keskustassa
Tuo on vielä "halpa". Olen 37m2 huone ja keittiö 1100e. Olen sitä mieltä maksamme molemmat aivan liian sairasta vuokraa. Jää todella vähän käyttörahaa. Siis minulla jää. T.eerikinkatu
Vierailija kirjoitti:
Ootte te köyhiä, minä en suostuis asumaan noin ahtaasti, enkä vuokralla. Hyi!
No en mielestäni ole köyhä enkä asu ahtaasti, maksan 690€ kuussa vuokraa 125 neliön omakotitalosta. Sijoitusasuntoni on muualla jossa niistä saa paremman tuon.
800€, vanha kerrostalokolmio saunalla Jyväskylässä, tarkemmin Nisulassa.
980 euroa, kolmio 74 m Espoon Matinkylässä. Vesi ja autopaikka sisältyy.
Espoon Suurpellossa 900e 40 neilöisestä kaksiosta suurella lasitetulla parvekkeella. Rakennettu 2018.
Tampere, keskustan alueella 48m2, vuokra 920e . Ei asumistukia tms. Ihan omasta palkata makselen. En kyllä sanois vuokralla asuvia "köyhiksi" niinkuin täällä joku. Vähän kyllä toisinaan sylettää kallis vuokra. Mutta asunto on mukava, samoin ympäristö. Onnollut myös omistusasunto aiemmin, mutta nyt näin.
Euroissa noin 1300. Yksiö Länsi-Lontoossa, aika tyypillinen hintataso tälle alueelle.