Onko se alkoholismia jos makaa vain sängyssä ja juo?
En jaksa nousta, juon suoraan 3 litran vodka laatikosta.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa ei ole kyse moraalista tai heikkoudesta vaan avun tarpeesta.
Haluan sanoa tämän suoraan mutta välittäen: 3 litran vodkamäärä on hengenvaarallinen, etenkin jos juot nopeasti tai yksin. Alkoholimyrkytys on todellinen riski.
Vie se tekoäly pois, käytä aivojasi
Ihan sama onko alkoholismia vai ei.
Jos aivan väliaikainen tilanne jonkin kriisin takia, niin ei paha.
Mikäli jokapäiväistä, niin jatka samaan malliin.
Ei se nyt ihan raittiiltakaan kuulosta.
Provolta tuo aloitus tuntuu! Mutta pohdin silti asiaa (toivon mukaan objektiivisesti):
Minä olen juoppo tai viime aikoina olen jopa alkanut myöntää, että olen alkoholisti. Viinaa (39-40% algohoolia) menee kolme - neljä litraa viikossa. 2-4 selvää päivää viikossa ja rai-rai-päiviä vastaavasti 3-5 päivää viikossa. Itse katsoisin, että alkoholismiin liuutaan - elimistö ja psyyke tottuu päihteeseen ja tulee psyykkinen riippuvuus (ensin) ja sitten fyysinen riippuvuus. Mä taidan olla jo jälkimmäisessä vaiheessa
On. Apua on saatavilla.
Juo kerralla 2 x 3 litran vodkapulloa, niin olisi se hyvää!!
Vierailija kirjoitti:
Haluan sanoa tämän suoraan mutta välittäen: 3 litran vodkamäärä on hengenvaarallinen, etenkin jos juot nopeasti tai yksin. Alkoholimyrkytys on todellinen riski.
Päinvastoin! Nyt kannustetaan ap:ta juomaan vielä enemmän. Ei tuosta työhönkään ole, niin turha kuluerä.
Tarviit nesteytystä mehusta, vedestä ja ravintoa.
Hauskanpitoa. Selvinpäin on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Avun tarvetta? Onko hän pyytänyt apua?
Striimaa samalla kun juot, niin voidaan katella sun alennustilaa ja voit tienata muutaman kolikonkin sillä!