Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetkö koskaan asioita muiden ihmisten hyvinvoinnin edistämiseksi?

Vierailija
29.01.2023 |

Onko muiden hyvinvointi tärkeää sinulle ? Millaisia asioita olet tehnyt muiden vuoksi?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkasin juuri minulle ja miehelle.

Vierailija
2/45 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kykyni tähän on empatian osoitus toiselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen syntymäpäivinä

Vierailija
4/45 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sitä työssäni joka päivä.

Vierailija
5/45 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan kokemuksiani miten olen selättänyt vaikeuksia elämässäni. Jos niistä vaikka olisi jotain hyötyä.

Neuvon jos tiedän vastauksen johonkin

Vierailija
6/45 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen sitä työssäni joka päivä.

Pakolla vai mielihyvällä?

Vierailija
7/45 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalla ei tunneta tällaista käsitettä

Vierailija
8/45 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tuolta tekstin https://signmyrocket.com/

Vierailija
9/45 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstalla ei tunneta tällaista käsitettä

Ei niin, koska olette kommareita, joista sit on eettistä, mutta viestin osto raketteihin ei.

Vierailija
10/45 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän eettistä on sotimisessa ja tappamisessa? Onko tuo toimittaja jotenkin lapsentasoinen? Jos toinen on hyökännyt omaan kotimaahan ja tappaa ja raiskaa sekä ryöstää kaiken eteen tulevan, niin ei siinä tarvitse oikeasti pohtia, että tuleeko toiselle paha mieli joidenkin yksityishenkilöiden viesteistä.

11/45 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin. Juuri nyt mulla on pullataikina nousemassa. Kohta leivon pullaa ja sitten lähden iäkkäiden vanhempieni luokse kahville. Huomena varaan 95v äidilleni lääkäriajan ja kun vastaanottoaika sitten on, menen äitini mukaan vastaanotolle, koska äiti ei välttämättä muista kaikkia asioita, joista hänen pitää  läkärille puhua 

Vierailija
12/45 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti, mutta oman jaksamiseni rajoissa toki.

Vierailija
13/45 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan rahaa Venäjän war efforttiin.

Vierailija
14/45 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrankin elämässä saisi lähimmiltään saman avun ja kannustuksen mitä heille on antanut, se olisikin jotain, mutta ei. Paskamaisuutta, vittuilua, mykän esittämistä, käytöstavattomuutta aina silloin kun ei ole tarvetta käyttää hyväkseen. Mutta heti kun on tarve niin ollaan ystävällisiä siihen asti kunnes on hyöty saatu. Jos minulle joku on joskus hyvän sanan sanonut ja kannustanut niin ne on ollut täysin tuntemattomia ihmisiä yllättävissä tilanteissa.

Vierailija
15/45 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti, mutta oman jaksamiseni rajoissa toki.

Millaisia asioita ?

Vierailija
16/45 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Teen mitä jaksan. Huolehdin sairaasta äidistäni, olen mieheni henkisenä tukena ja teen kotityöt, kuuntelen muiden huolia ja murheita. Viime aikoina on alkanut ärsyttää, että muut eivät välitä minun tarpeistani.

Vierailija
17/45 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitken nettikiusaajat pois keskusteluista

Vierailija
18/45 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihmisistä ensisijaisesti hyvää

Vierailija
19/45 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen päivittäin. Kun vanhemmat olivat elossa, piti huomioida heidän mielialansa ja hyvinvointinsa. Vanhempieni kanssa myös muistimme aina toistemme syntymäpäivät. Vanhempieni sairastuttua autoin heitä. Oman perheen kesken on tietysti pakko huomioida muut: siivota yhteistä kotia, pestä yhteisiä pyykkejä, hoitaa yhteisiä asioita puolison kanssa ja huomioida perheenjäsenten toiveita. Sitähän elämä on.

Vierailija
20/45 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Teen mitä jaksan. Huolehdin sairaasta äidistäni, olen mieheni henkisenä tukena ja teen kotityöt, kuuntelen muiden huolia ja murheita. Viime aikoina on alkanut ärsyttää, että muut eivät välitä minun tarpeistani.

Ruikuti ruikuti ruik.

Auttajilla on kumma vääristymä ajattelussaan, että auttaminen on oikeasti velanantoa. Ei ole. Muut eivät ole teille velkaa yhtään mitään avustanne. Jos oletat, että ovat, miksi autat? Miksi et pyydä rahaa tai kerro ennen auttamista, että tämä on sitten oletuksena, että sinä autat minua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän