Teetkö koskaan asioita muiden ihmisten hyvinvoinnin edistämiseksi?
Onko muiden hyvinvointi tärkeää sinulle ? Millaisia asioita olet tehnyt muiden vuoksi?
Kommentit (45)
Joka päivä. Minusta se on itsestään selvyys, kun eletään perheenä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset luottelee paljon palveluksia mitä he tekevät toisille, ei niinkään mitään kongreettista mitä he tekevät toisen HYVINVOINNIN edistämiseksi, mä en nää pullan leipomista toiselle hänen hyvinvoinnin edistämisenä...
Mä tykkään näyttää esimerkkiä omilla teoillani toisille ja toivon että sitä kautta parantavat omaansa, esim liikunnan suhteen.. Puhun usein perheenjäsenilleni hyvistä ruokailutottumuksista yms, myös ystäville, pyydän lenkille kanssani yms. Jaan omalla käyttäytymiselläni inspistä muille.
Itsellä pulla liittyy paljonkin hyvinvointiin. Siitä tulee hyvä mieli -> stressitasot laskee -> hyvinvointi paranee. Hyvinvointi koostuu nimenomaan pienistä asioista, ei spektaakkeleista. Ruokatottumuksista paasaaminen olisi minulle hyvinvointia vähentävä tekijä.
Paljonkin. Olen äiti, joten teen päivittäin asioita lasten hyvinvoinnin edistämiseksi. Käyn myös vapaaehtoisena juttelemassa yksinäisten vanhusten kanssa. Se edistää heidän hyvinvointiaan. Lisäksi autan läheisiäni, jos he tarvitsevat apua.
Teen sitä työkseni, ja myös vapaa-ajalla. Tottakai teen kaikenlaista omien läheisten auttamiseksi, mutta myös politiikan ja yhdistystoiminnan kautta ihan kaikille, mitä nyt milloinkin tarvitaan.
Ihmiset luottelee paljon palveluksia mitä he tekevät toisille, ei niinkään mitään kongreettista mitä he tekevät toisen HYVINVOINNIN edistämiseksi, mä en nää pullan leipomista toiselle hänen hyvinvoinnin edistämisenä...
Mä tykkään näyttää esimerkkiä omilla teoillani toisille ja toivon että sitä kautta parantavat omaansa, esim liikunnan suhteen.. Puhun usein perheenjäsenilleni hyvistä ruokailutottumuksista yms, myös ystäville, pyydän lenkille kanssani yms. Jaan omalla käyttäytymiselläni inspistä muille.