Katsoitko YLE:stä Hengaillaan, oliko mielestäsi hyvä.
Mun mielestä oli täydeliinen katastrofien katastrofi.
Kommentit (290)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Jenni on teennäinen juontaja. Siksi tuntuu tylsältä. Juontajan pitäisi eläytyää luonnollisemmin ja samalla pistää persoonansa peliin.
Minusta Jenni on sanavalmis ja kekseliäs. Ketä tässä olisi pitänyt olla?
Ehdottomasti hyvä valinta. Edustaa ylen feministisiä arvoja täydellisesti ja tietenkin Ylen pitää palkata ohjelmiinsa tekijät talonsa sisältä eikä ketään ulkopuolista. Ylellä kun on parhaat tekijät niin turha muualle edes katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt teidän vastaanotosta. Minun mielestä paras ohjelma pitkään aikaan. Vieraat ovat välillä olleet huonoja, mutta juontajat ovat tosi hyviä.
On loistava ohjelma ja parempi kuin yksikään mainosrahoitteisten kanavien ohjelmista. Valitettavasti vain Ylen budjetti on niin pieni, että tähänkään ohjelmaan ei ole kaikkia loistavia ideoita päästy toteuttamaan. Toivotaan että jatkossa Ylen rahoitus saadaan kuntoon esimerkiksi tuplaamalla se niin ohjelmien laatu paranee.
Miten Tunna voi olla noin tietämätön, ei tiedä musiikista eikä kyllä matkailustakaan.
Lauantai-iltaan super tylsä ohjelma!
Miten noi ei kukaan tienyt kuukävelyä 69. Miten voi olla noin taukkeja. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Tää På spårethan on ihan erilainen, normaalien täyspäisten ohjelma 😅 tulee yle tv5ltä juuri nyt.
Ylellä ei ole kanavaa nimeltä tv5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Jenni on teennäinen juontaja. Siksi tuntuu tylsältä. Juontajan pitäisi eläytyää luonnollisemmin ja samalla pistää persoonansa peliin.
Pimeevappu tietenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimeevappu tietenkin!
Ok. Tuo nimenvääntely vaan on turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten Tunna voi olla noin tietämätön, ei tiedä musiikista eikä kyllä matkailustakaan.
Olisiko kovastikin pössytellyt? Yms? Hieman tulee sellainen viba.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimeevappu tietenkin!
Ok. Tuo nimenvääntely vaan on turhaa.
Niinkö että Ville Valoa ei saa sanoa Valovilleksi? Eikä esim. Kalle Nurmea Nurmikalleksi? Ollaanpa sitä nyt jyrkkiä. Etten sanoisi..enkä sanokaan.
Nousuvesi voittajilla hukassa, APUA. Saati kuukäynti, hävetkää.
Mulla onkin näköjään Ylen striimi puoli tuntia viivästettynä. Nyt vasta hokasin.
Todella huonoa tietämystä ,kun kysymykset näin helppoja. Hävetti kuunnella. Odotin paljon parempaa,mutta tietämystaso kokonaisuutena huono. Ei voi verratakkaan Ruotsin På spåret ohjelmaan. Ero kuin yllä ja päivällä. Onko ruotsalaiset vaan niin paljon fiksumpia??
Olen ollut Tunna&Riku-fani Madventuresin ajoista. Yllätyin totaalisesti Tunnan tietämyksen tasosta. 😯 Ohjelman alussa vieläpä ajattelin, että ehdottomasti Tunnan ja ihanan Riitta Havukaisen tiimi jatkoon. :D
Havukainen ei tainnut tietää kuin oman nimensä, eikä sitä edes kysytty.
Tunna ei tiedä Glasgowta vaikka on käynyt siellä.......mikä on clyde voi helvetti noiden tietotasoa.