Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että hetero ajattelee vastakkaisen sukupuolen sukuelinten olevan rumia?

Vierailija
28.01.2023 |

Olen kuullut monen naisen sanovan, että miehen sukuelimet on rumat kuin myös miehen sanovan, että naisen sukuelin on aika ruma. Kaikki sanovat olevansa heteroita. Itsestä hassua, että joku voi ajatella näin

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kummankin sukupuolielimet ovat rumia.

Vierailija
2/115 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lesbo ja musta pillut on ihania

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Ihmisten alapäät nyt on rumia.

Vierailija
4/115 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, koska ne on rumia, mutta voi ne silti himottaa.

Vierailija
5/115 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen paljas viiva näyttää kyllä hyvältä. Karvoituksen ympäröimä korvasieni sen sijaan on yököttävä

Vierailija
6/115 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne kyllä kauniita ole. En tykkää yhtään katsella p*niksiä, paitsi oman mieheni, koska siihen liittyy niitä tunteita. Jonkun randomin alapää ei kiinnosta yhtään eikä näytä yhtään hyvältä.

Vierailija
7/115 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen paljas viiva näyttää kyllä hyvältä. Karvoituksen ympäröimä korvasieni sen sijaan on yököttävä

Kuten myös pieni penis lepotilassa silloin kun se on pelkkä nappi joka vilkkuu mahan alta neljä kertaa isompien pallien välistä. Ja vanhempien miesten roikkopallit takaa päin 🤮.

Vierailija
8/115 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miesten sukuelimet ovat kauniita

Vierailija
9/115 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nää meidän sukuelimet nyt vaan ovat rumia sukupuolesta riippumatta.

Kai sekin kokemus vaihtelee ihmisten välillä mutta en mä itse koe vaikkapa naisen värkkiä kauniina. Ei se sitä estä, etteikö sen kanssa puuhastelu olisi oikein mukavaa :)

Sama toisin päin miesten kanssa. Toki oma lisänsä tulee siitä, että kaikki on näkyvillä. 

Kunhan välineet on terveitä ja puhtaita, ei se rumuus siinä itse tilanteessa niin haittaa. Huono hygienia on pahin turnoff. 

Vierailija
10/115 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne normaalitilassa kovin houkuttelevan näköiset ole. Mutta kun käydään oman rakkaan kanssa tositoimiin, niin silloin on eri juttu. Toki asiaan liittyy tunteita, ei kenen tahansa vehkeet innosta missään kohtaa.

Vierailija
11/115 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sukupuolielimet ovat kiehtovia ja esteettisiä. Olen biseksuaali nainen.

Vierailija
12/115 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sellainen aikuinen ihminen, jonka mielestä sukupuolielimet ylipäätään on rumia, on jotenkin surullinen ja kehittymätön tapaus. Lapsellinen.

Vierailija
13/115 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sellainen aikuinen ihminen, jonka mielestä sukupuolielimet ylipäätään on rumia, on jotenkin surullinen ja kehittymätön tapaus. Lapsellinen.

Minusta taas on lapsellista ja kehittymätöntä teeskennellä että ruma on kaunista että vaikuttaisi jalolta ja kehittyneeltä ihmiseltä. Toivottavasti olet vielä nuori.

Vierailija
14/115 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on outoja taideteoksia Jokainen omanlaisensa, mikä tekee niistä mielenkiintoisia. Ja kun kohtaa oikean ihmisen, rakastaa ja haluaa sitä kiihottavana osana omaa rakastaan.

Vierailija
15/115 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä ja mieleen tulee joku seksuaalinen kypsymättömyys. Muistan lapsena ajatelleeni sukupuolielimistä noin ja yhdistän sen tähän kypsymättömyyteen.

Vierailija
16/115 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole rumia tullut vastaan.

Vierailija
17/115 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut heterot on vähän tuollasia

Vierailija
18/115 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia on ja jotenkin hassuja.

Vierailija
19/115 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on kauniita!

Heteropainotteinen bi

Vierailija
20/115 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole naisilta aika perus miesvihaa. Kaikki miehiin liittyvä nähdään negatiivisesti.