Katsoitko YLE:stä Hengaillaan, oliko mielestäsi hyvä.
Mun mielestä oli täydeliinen katastrofien katastrofi.
Kommentit (290)
Kumma, et oli vain muutaman viikon ohjelma. Loppu ku seinään.
Vierailija kirjoitti:
Kumma, et oli vain muutaman viikon ohjelma. Loppu ku seinään.
Kuinka pitkä se on Ruotsissa?
Hauska hyvän mielen ohjelma. Mut jotenkin tuli mieleen että Jani Halme olisi tiennyt jokaiseen kysymykseen vastaukseen sekunnissa, kunhan esitti draaman vuoksi epätietoista :D
Yritin katsoa yhtä jaksoa. Raskassoutuinen, jankkaava, tekopirteä. Anteeksi vaan, mutta lapsellinen ohjelma.
Sama juttu, loistava ohjelma lauantai-iltaan! Lasten kanssa katsottu ja opittu todella paljon eri maista!
Toivottavasti jatkuu syksyllä.
Anna se vasta ihana nainen onkin......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pakko myöntää että vähän jäänyt koukkuun. Aidosti venaan iltaa ja sitä kumpi pareista voittaa. Kiva kotoillaa ja katsoo
Eka jakso oli katastrofi, mutta parantanut huomattavasti. Edelleen sitä mieltä, että ei tarvitsisi olla suora lähetys vaan nauhoitus, josta on leikattu turhat pois.
Selvis minullekin vasta, että tämä tosiaan on suora lähetys, tai siis ei se, vaan se et ruotsalainen ei ole. Tekee toki vähän erilaisen. Suorat lähetykset on haastavia!! Selittää vähän sitä hösellystä, jota oli alussa. Mut minä kyl tykkään!!
Vierailija kirjoitti:
No huh huh tätä myötähäpeää! Eikö kilpailijat tienneet mihin lähtivät?
Ei mainittavaa yleissivistystä puhumattakaan tiedosta. Meeri ja Laura todella pettymys,ala arvoinen esitys.
Tavallaan voisin olla samaa mieltä, mut huomaan, rtten itsekään kaikkeen tiedä vastauksia. Ja minun pitäisi!! Voin vain kuvitella, miten olis tietotaso tuolla, kun kuvataan ja kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Eihän näillä ole yhtään sen parempi yleissivistys kuin joillain realitysarjojen tähdillä.
Eli realitytähdillä aika kohtuullinen?
Ulvaeus tosiaan syntynyt Göteborgissa mutta 7vuotiaana perhe muutti Västervikiin joka Itämeren rannalla. Danny ja Rauma tuli mieleen, mutta asui tosiaan Porissa 9-vuotiaaksi jolloin muutto Helsinkiin. Raumalla kai aina ollut suvun rantamökki.