Lue keskustelun säännöt.
Uusperheestä taas jees vaan! Kaikki ok. niin kauan kuin ei arvostella etälasten tekemisiä
17.11.2006 |
jee, on tää kivaa, omat lapset asuu kotoan ja on aina syyllisiä kaikkeen ja etälapset ei ikinä tee mitään väärin
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla