Lue keskustelun säännöt.
SUOSITELKAA jotain hyvää bändiä/artistia. Olen lähdössä pitkälle kävelylenkille
02.12.2006 |
ja olisi kiva hankkia mp3:seen jotain hyvää, uutta ja inspiroivaa musaa. :)
Tykkään yleensä kuunnella Tori Amosta, Sarah McLachlania, Evanescencea, Joss Stonea jne.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mistä levystä tykkäät itse eniten?