Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Suosittele kodinkonemerkkiä
17.11.2006 |
Uuteen taloomme pitäisi valita kodinkoneet, mitä merkkiä suosittelisit?
Kommentit (2)
millä siemensin koneet ja nyt 5 vuoden aikana ollaan vaihdettu astianpesukone ja pyykkikone ... uuniki toimii vähä vaihtelevasti !!!
LG pyykkäri ihan hyvä
Whirpool on ihan yes
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tulisko nyt enemmän kommentteja?