Tiedättekö naimisissa olevia miehiä, joille ei riitä vaimo, vaan heillä on jopa useampi sivusuhde?
Eli naimisissa oleva mies ja sivusuhteita on, ei edes välttämättä riitä yksi sivuhoito.
On pitempiaikaista sivusuhdetta ja kertaluonteisia.
Mikä ihme näitä miehiä vaivaa ja miksi he eivät siis eroa?
Suhteita sekä livenä, mutta enimmäkseen netissä.
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kenenkään miehen psyyke kestää useampaa sivusuhdetta. Siinä yhdessäkin on ihan tarpeeksi tekemistä. En siis tiedä tälläisiä miehiä.
Sellaisia miehiä tiedän, jotka silloin tällöin käyttävät maksullisia naisia. Se on heille vaivatonta ja saavat hetken mielihyvää ilman minkäänlaisia sitoumuksia mihinkään.
Naisena varmaan ymmärrät, että miehen psyyke kestää yhtä sun toista. Mm. sotien aloittamisen jne. Muutaman naisen pyörittely on monelle lastenleikkiä! Nauravat partaansa omalle erinomaisuudelleen. Ei kannata olla niin naiivi.
Oikea suhdeluku miehellehän taitaa olla noin 5 kpl timmejä naisia yhtä miestä kohtaan. Näin mies pysyy elämänjanoisena ja pirteänä.
Yhden naisen tiedän. Hänellä on miehensä kanssa yhteinen iso firma, jossa on kiinni kaikki rahat, joten siitä ei voi erota.
Mun miesserkulle syntyi syrjähypystä kaksoset. Hän ei kuitenkaan eronnut avovaimostaan, koska hänellä on avovaimon kanssa kolme lasta ja jättivelat asunnosta ja vapaa-ajan asunnosta. Helpommalla pääsee, kun vaan unohtaa asian.
Hmm.........................en tiedä ainuttakaan jolla ei ole.
Miksi naiset antavat reikää varatuille miehille?
Miehet ovat vain erilaisia kuin naiset. Miehillä on laaja ja älykäs ystäväpiiri. Siihen piiriin mahtuu myös naisia, ja joidenkin kanssa ystävyys syvenee erityiseksi.
Ei se ole vaimolta pois.
Christiiina kirjoitti:
Yhden naisen tiedän. Hänellä on miehensä kanssa yhteinen iso firma, jossa on kiinni kaikki rahat, joten siitä ei voi erota.
Mun miesserkulle syntyi syrjähypystä kaksoset. Hän ei kuitenkaan eronnut avovaimostaan, koska hänellä on avovaimon kanssa kolme lasta ja jättivelat asunnosta ja vapaa-ajan asunnosta. Helpommalla pääsee, kun vaan unohtaa asian.
Noloa... miksi keksit näitä juttuja tänne? Montako haukkumaviestiä olet tänään kirjoittanut omaan aloitukseesi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi te miehet olette tuollaisia SIKOI
Naisethan siinä leikkii varatun miehen kanssa.
Luuletko että naiset ovat niin typeriä etteivät tietäisi?
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Noloa... miksi keksit näitä juttuja tänne? Montako haukkumaviestiä olet tänään kirjoittanut omaan aloitukseesi?
Sä taidat itse olla nolo. Avaa vaan uusi viinilaatikko niin runosuonesi herää 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Sä taidat itse olla nolo. Avaa vaan uusi viinilaatikko niin runosuonesi herää 🤣🤣🤣
Sä mokasit kun teit aloituksen ja ekassa viestissä kirjoitit vastauksen väärällä selaimella sisäänkirjautuneena.
Olen nainen ja tiedän itseni. Aviomies ei riitä kaikkiin tarpeisiini.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset antavat reikää varatuille miehille?
Koska se on helpompaa kuin olla siinä passaavan vaimon epäkiitollisessa roolissa. Kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakisuhde on tuttu ja turvallinen. Pysyy mahdollisesti huusholli ja arjen raamit pystyssä. Vaimon jättäminen merkitsisi kaiken rakentamista uudelleen, eikä palvelu ehkä enää pelaisi. Vaimo on alun perinkin valittu ns. hyvästä vaimomateriaalista, eli sellaisesta, joka laittaa ja tekee kotia.
Hölmö mieshän se olisi, jos lastensa äidiksi valitsisi jännänaisen. Jännänaisia pannaan ja niiden kanssa pidetään hauskaa.
Ne on toiset naiset, jotka äideiksi kelpaa.
T:Mies
Ikävää tässä kuviossa on vain se, että sekä vaimolle, että rakastajattarelle jää lopulta luu käteen. Parempi olisi olla yksin kuin tuollaisen miehen kanssa.
Seksiaddikteja ihan niin kuin alkoholisti on addiktoitunut viinaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut toinen nainen, olen kuitenkin alkanut miettiä, että miksi ei. Voisi ottaa miehestä parhaat puolet, hyvää seksiä, toki mies saisi olla sitten rahapussi auki minun suuntaani. Maksaisi luksusostokset ja kalliit ravintolaillalliset, timanttisormuksia jotka sitten myisin kun en enää huvittelisi miehen kanssa. Kyllä mulle tuollainen kelpaisi. Toki miehen täytyisi olla jonkun näköinen, ruman kanssa en voi lakanoiden väliin mennä enkä lihavan.
Kuulostat prostituutilta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän useitakin..
No ethän tiedä. Säälittävä yritys mustamaalata miehiä.
Tiedän liian monta ukkomiestä, joilla on kakkosnainen työpaikalla. Oli ällöttävää katseltavaa. Kotona vaimo ja pienet lapset.
Tinderhän on täynnä varattuja miehiä. Joka toinen profiili etsii "salaista seuraa".
Vierailija kirjoitti:
Joo. 7 vuotta minulla on ollut suhde naimisissa olevan miehen kanssa. Jokainen siis tyylillään. Minulle tämä kuvio sopii. Eikä se ole keneltäkään lapsiperhehelvetissä asuvalta pois.
Fakta1. En halua tätä miestä elämänkumppanikseni.
Fakta2. En halua rikkoa salarakkaan nykyistä avioliittoa.
Lapsiperhehelvetissä? Olet siis niellyt miehen narratiivin täysin ja itsekkäästi perustelet omaa nautiskeluasi toisen naisen miehen kanssa. No härski muija kun olet niin härskin miehen kanssa sun ehkä sopiikin paneskella.
Miksi te miehet olette tuollaisia SIKOI