Tiedättekö naimisissa olevia miehiä, joille ei riitä vaimo, vaan heillä on jopa useampi sivusuhde?
Eli naimisissa oleva mies ja sivusuhteita on, ei edes välttämättä riitä yksi sivuhoito.
On pitempiaikaista sivusuhdetta ja kertaluonteisia.
Mikä ihme näitä miehiä vaivaa ja miksi he eivät siis eroa?
Suhteita sekä livenä, mutta enimmäkseen netissä.
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset antavat reikää varatuille miehille?
Koska se on helpompaa kuin olla siinä passaavan vaimon epäkiitollisessa roolissa. Kukin tavallaan.
Ja myös siksi, kun varattu mies on niin helppo, ja tyrkyttää itseään, joten kyllä siinä vahvempikin nainen sortuu. Lisäksi menee aina kotiinsa yöksi, saa juoda aamukahvit rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä puolisoni sivusuhteista, jos on niin olkoon. Rakkaus on loppunut kauan sitten ja odotan sopivaa hetkeä häipyä.
Mikä sitten on mielestäsi sopiva hetki häipyä, tällaisessa tilanteessa?
Naisten yleinen kanta on se, että sopiva hetki häipyä on kun miehestä on saatu mahdollisimman paljon rahaa lypsettyä.
Termi sille on "lasten vuoksi vielä ollaan yhdessä"
Entäs miesten kantaa: millon sopiva hetki häipyä lasten vuoksi ylläpidetystä kulissista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nämä kakkosnaiset on miehelle vain hyödykkeitä, kuin leikkikaluja (nukkeja), jotka otetaan hyllystä, kun leikityttää. Sitten kun kyllästyy, laitetaan takaisin hyllyyn odottamaan.
Eikö narsistit ole tällaisia?
Näinhän tuo menee. Kakkosnainen kuvittelee saavanasa oikean parisuhteen. Mies vain huvittelee. Kallis hinta henkisesti varmaan kakkosnaiselle, tulee halpa olo tuollaisesta.
Ei aina näin. Kakkosnainenkin voi haluta vain leikkiä, ja varatun kanssa ei tarvitse pelätä sitoutumista, mutta mies on vakio ja helposti saatavilla. Kakkoset saavat monesti miehestä myös ne parhaat puolet, ei tarvitse kestää arkikiukuttelua.
Olen kakkosnainen, en tarvitse kokoaika miestä.
Tässä asiassa haluan ottaa rusinat pullasta. Tapaan miestä silloin kun minä haluan ja minulle sopii.
Miksi en voisi toimia näin?
Vierailija kirjoitti:
moni pettäjä arvostaa vaimoaan eikä missään tapauksessa halua erota ,vaikka vaimo on ehdottanut eroa, pettämisen takia. moni toinen nainen on naivi tai kateellinen ilkeä luonne. kakkonen jää usein hyväksikäytetyksi sivusuhteeksi ,jos on naivi.kateellinen ilkimys kakkonen,haluaa vahingoittaa toisia naisia eli vaimoja tarkoituksella.
vaimot usein tietää pettämisestä,eivät ota vakavasti ,koska tietävät että mies ei pysty uskollisuuteen.kotona saattaa silti perhe elämä sujua ok.pettäjä saattaa myös estää vaimoa eroamasta.näitä asioita oon nähnyt lähipiirissä. esim.pettäjä mies itkee ja vaatii vaimoa jäämään liittoon.
pettäjä pitää kakkosnaista vaimoa huononpana ja halvenpana. älkää ikinä suostuko kakkoseksi.
Kipeää tekee, lukea näin huonoa suomea.
Vierailija kirjoitti:
Tässä asiassa haluan ottaa rusinat pullasta. Tapaan miestä silloin kun minä haluan ja minulle sopii.
Sitä ei kannata selittää sinulle. Selkärangaton aikuinen ihminen ei enää pysty kasvattamaan selkärankaa. Onneksi miehet halveksivat sydämessään sinunlaisiasi.
Vierailija kirjoitti:
moni pettäjä arvostaa vaimoaan eikä missään tapauksessa halua erota ,vaikka vaimo on ehdottanut eroa, pettämisen takia. moni toinen nainen on naivi tai kateellinen ilkeä luonne. kakkonen jää usein hyväksikäytetyksi sivusuhteeksi ,jos on naivi.kateellinen ilkimys kakkonen,haluaa vahingoittaa toisia naisia eli vaimoja tarkoituksella.
vaimot usein tietää pettämisestä,eivät ota vakavasti ,koska tietävät että mies ei pysty uskollisuuteen.kotona saattaa silti perhe elämä sujua ok.pettäjä saattaa myös estää vaimoa eroamasta.näitä asioita oon nähnyt lähipiirissä. esim.pettäjä mies itkee ja vaatii vaimoa jäämään liittoon.
pettäjä pitää kakkosnaista vaimoa huononpana ja halvenpana. älkää ikinä suostuko kakkoseksi.
Ai.
Mun aviomies hommasi selkäni takana salaa kakkosnaisen ja kun se suhde oli varmistettu, hän jätti minut ilmoitusluontoisesti 15 vuoden avioliittovuoden jälkeen. Minulle selvisi salasuhteen koko olemassaolo vasta, kun minut jätettiin.
Jätti lapsemmekin. Sinne hän häipyi samantien reppu selässään eikä takaisin ruinannut enkä minä ruinannut häntä. Jos en kelpaa, niin se on voi voi.
Että ei se todellakaan aina mene niin, että mies haluaa pysyä avioliitossa ja sitten panee muita sivuhoitoja vuosien saatossa.
Vierailija kirjoitti:
Kokoaikamies :D
Vierailija kirjoitti:
Eli nämä kakkosnaiset on miehelle vain hyödykkeitä, kuin leikkikaluja (nukkeja), jotka otetaan hyllystä, kun leikityttää. Sitten kun kyllästyy, laitetaan takaisin hyllyyn odottamaan.
Vaikuttavat olevan ihan halukkaita tuohon rooliin.
Hassua, että nämä kakkosnaiset ovat mielummin suhteessa toisten naisten miesten kanssa, kun hankkisivat tämän suhteen sinkkumiesten kanssa.
Kevyitä suhteita jos haluaa, niitä olisi varmasti tarjolla naisille vaikka kuinka sinkkumiehiltä.
Mistä tämä johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne ottaisivat eron? Vaimo hoitaa kodin ja ne muut naiset hoitaa muut tarpeet. Ja joo, tunnen tällaisia paljonkin kun ovat muakin yrittäneet iskeä. Käy sääliksi niitä vaimoja.
Tämä. Isompi kysymys on: miksi emäntä ei ota eroa.
Nähkää muijat vaivaa ja opiskelkaa vaativalle kovapalkkaiselle alalle.
Joo tiedän yhden seksiaddiktin. Ei riitä vaimo vaan pitää olla useampia hoitoja myös.
Vierailija kirjoitti:
Tapaus jonka tiedän.
Mies ei saa kotoa, sitä mitä mies tarttee. Hänen puolisonsa ummistaa silmänsä, koska lapset. Kakkosnainen tekee uraa, eikä halua lapsia, mutta vakipano kelpaa.
1+1+1 = 3 ihmistä, joille järjestely OK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä, kaverini on tällainen. Raportoi minulle naisjuttujaan ja yhdessä pohditaan, miten kenenkin kanssa olisi paras edetä. Esim. jos kaverin työkaveri on flirtannut kaverille, mietitään yhdessä, onko kyse siitä, että työkaveri saattaisi ymmärtää antaa, vai ainoastaan antaa ymmärtää.
Voisin vähän avata tätä tilannetta vielä, eli olen siis itse homo ja kaverini on bi-mies. Olen itsekin eräänlainen "kakkosnainen" kaverilleni, jolla on kotona vaimo, lapsia ei kuitenkaan. Oman liittonsa ja meidän keskinäisen suhteen lisäksi kaverini tykkää viritellä sivusuhteita naisten kanssa. Näissä suhteissa roolini on ns. wingman, joka avustaa kaveria tilanteiden arvioinnissa ja parhaan menettelytavan valinnassa. En nyt osaa sen suuremmin avata, miksi olen tässä tilanteessa, mutta minulle tämä systeemi sopii. Ehkä tässä on kyse jostakin bros before hoes -tyyppisesta ajatusmaailmasta.
Missä kaupungissa tää mies, joka pettää vaimoaan asuu?
Hyviä miehiä on harvassa. Jos sellaisen on sattunut löytämään niin ei häntä pois kannata antaa vieraissa käynnin takia.
Täytyy muistaa, että kaikki miehet pettävät jos on tilaisuus.
He ovat sairaita, mutta eivät hakeudu hoitoon.
Palleja on tuuletettava vaikka ne olisivat pienet. Pallit on miehen aivot, eli pientä ylä ja alapäässä, sen vuoksi yksi nainen ei kauaa tällaista katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en voisi toimia näin?Sitä ei kannata selittää sinulle. Selkärangaton aikuinen ihminen ei enää pysty kasvattamaan selkärankaa. Onneksi miehet halveksivat sydämessään sinunlaisiasi.
Ovatko miehet siis alhaisia kaksinaismoralisteja, jotka halveksivat naisia, joiden kanssa sivusuhteilevat? Vaimolle taas osoitetaan syvää kunnioitusta pettämällä?
Kuka tämmöisen miehen aviomieheksi haluaisi? Hetken huviksikin aika pohjanoteeraus.
En tunne sivusuhteellisia miehiä, mutta tunnen miehiä, jotka olisivat valmiita pettämään puolisoaan kanssani. Kaikkein karsinta tässä on se, että nämä pettämistä ehdottaneet miehet ovat niin vanhoja, että olen heidän lapsiaan nuorempi/samaa ikäluokkaa. Mitä sitoutuminen edes merkitsee näille miehille?
Tässä on yksi syy, miksi en todellakaan koske pitkällä tikullakaan miehiin. Useille luottamus ja sitoutuminen ovat täysin vieraita käsitteitä.
Vaan nakerrat sitä pikkuhiljaa?