Tiedättekö naimisissa olevia miehiä, joille ei riitä vaimo, vaan heillä on jopa useampi sivusuhde?
Eli naimisissa oleva mies ja sivusuhteita on, ei edes välttämättä riitä yksi sivuhoito.
On pitempiaikaista sivusuhdetta ja kertaluonteisia.
Mikä ihme näitä miehiä vaivaa ja miksi he eivät siis eroa?
Suhteita sekä livenä, mutta enimmäkseen netissä.
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne miestä jolla olisi sivusuhde. Mutta tiedän pari tapausta jossa mies on jättänyt vaimon uuden suhteen vuoksi. Eli petti vielä kun oli naimisissa, mutta ei osannut erota reilusti ennen kuin oli uusi rakkaus varmistettu.
Kyllä minulla vastaavassa tilanteessa olisi ihan todellinen pelko, että vaimoni jotenkin vahingoittaisi tätä uutta vosua. Ei se tietenkään ainoa syy aina ole. Mutta jotkut ihmiset ovat jostakin syystä valmiita tappelemaan jopa minusta. Kyse ei muuten ole mitenkään päivittäin temperamenttisesta vaimosta. Olen vain aika vakuuttunut, että nämä "olin hiljaa 10 vuotta" tyypit ovat niitä vaarallisimpia.
Nuo 10 vuotta hiljaa tyyppiset ovat usein pahimman luokan sarjapettäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne miestä jolla olisi sivusuhde. Mutta tiedän pari tapausta jossa mies on jättänyt vaimon uuden suhteen vuoksi. Eli petti vielä kun oli naimisissa, mutta ei osannut erota reilusti ennen kuin oli uusi rakkaus varmistettu.
Kyllä minulla vastaavassa tilanteessa olisi ihan todellinen pelko, että vaimoni jotenkin vahingoittaisi tätä uutta vosua. Ei se tietenkään ainoa syy aina ole. Mutta jotkut ihmiset ovat jostakin syystä valmiita tappelemaan jopa minusta. Kyse ei muuten ole mitenkään päivittäin temperamenttisesta vaimosta. Olen vain aika vakuuttunut, että nämä "olin hiljaa 10 vuotta" tyypit ovat niitä vaarallisimpia.
Nuo 10 vuotta hiljaa tyyppiset ovat usein pahimman luokan sarjapettäjiä.
Silloin ei ole mitään valittamista?
Joo. 7 vuotta minulla on ollut suhde naimisissa olevan miehen kanssa. Jokainen siis tyylillään. Minulle tämä kuvio sopii. Eikä se ole keneltäkään lapsiperhehelvetissä asuvalta pois.
Fakta1. En halua tätä miestä elämänkumppanikseni.
Fakta2. En halua rikkoa salarakkaan nykyistä avioliittoa.
No, nythän voi saada tuomion, jos tuo puolisolle herpeksen. Itse tekisin myös rikosilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
No, nythän voi saada tuomion, jos tuo puolisolle herpeksen. Itse tekisin myös rikosilmoituksen.
Tuo oli merkittävä päätös oikeudesta. Jos joku kysyy onko sinulla herpes ja valehtelet niin tartunnan saanut voi tehdä rikosilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vakisuhde on tuttu ja turvallinen. Pysyy mahdollisesti huusholli ja arjen raamit pystyssä. Vaimon jättäminen merkitsisi kaiken rakentamista uudelleen, eikä palvelu ehkä enää pelaisi. Vaimo on alun perinkin valittu ns. hyvästä vaimomateriaalista, eli sellaisesta, joka laittaa ja tekee kotia.
Hölmö mieshän se olisi, jos lastensa äidiksi valitsisi jännänaisen. Jännänaisia pannaan ja niiden kanssa pidetään hauskaa.
Ne on toiset naiset, jotka äideiksi kelpaa.
T:Mies
Hmm joo. Mut kyllä paistaa katkeruus ja kateus kommista. On paljon erinomaisia miehiä, joita suuri joukko naisia haluaa. Pienikin siivu alphasta on parempi kuin ei mitään. Naiset käyvät veristä sotaa hyvistä miehistä ja kaikki keinot alkaen designervaginoista, korkokengistä ja anuksen valkaisusta ovat sallittuja. <3
Mun isä oli sellainen.
Vaimo oli suuri rakkaus.
Niillä muilla naisilla ei ollut mitään merkitystä. - Näin hän itse minulle elämäntapaansa selitti.
Ei oltu tuolloin internetistä vielä kuultukaan eli ihan livehommaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja hyvin tyytyväisiähän nuo ovat eloonsa. Vaimon kanssa hienot kulissit ja muiden kanssa sitten kivaa.
Ja vaimo ihmettelee kavereilleen, kun on jatkuvia alapään tulehduksia ja kukaan ei kehtaa sanoa tietävänsä hänen miehensä haaremista.😨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakisuhde on tuttu ja turvallinen. Pysyy mahdollisesti huusholli ja arjen raamit pystyssä. Vaimon jättäminen merkitsisi kaiken rakentamista uudelleen, eikä palvelu ehkä enää pelaisi. Vaimo on alun perinkin valittu ns. hyvästä vaimomateriaalista, eli sellaisesta, joka laittaa ja tekee kotia.
Hölmö mieshän se olisi, jos lastensa äidiksi valitsisi jännänaisen. Jännänaisia pannaan ja niiden kanssa pidetään hauskaa.
Ne on toiset naiset, jotka äideiksi kelpaa.
T:Mies
Tuskin jännänainen äidiksi olisi edes ryhtymässä. Molemmathan tossa saa, taisit unohtaa sen. 😂
Muutamien deittipalveluiden(ei Tinder) kautta oli useampia yhteydenottoja varatuilta. Suurin osa mainitsi asiasta ihan heti, etteivät halua erota ja rikkoa perhettään. Muutamilla oli avoin suhde ja vaimo tietoinen miehen harrastuksista. Kaikkia miehiä yhdisti jonkin sortin ylikorostunut itsevarmuus omasta miehisyydestään. Yhden halusin tavata livenä ja hyi hitto, millainen kiiluvasilmäinen ja tupakalta haiseva reppana. Eniten kaikissa miehissä ärsytti se, että he näkivät ongelmia vaimoissaan kuin itsessään.
Voin olla monen mielestä outo, mutta halusin tehdä "empiiristä tutkimusta" haastattelemalla varattuja miehiä sähköpostitse ja puhelimella. Kävin kaikkien kanssa samat kysymykset läpi ja sitten jättämällä vapaan osuuden, jossa miehet saivat rauhassa selitellä syitään.
Vain yksi oli pahasti pulassa. Hän ei tajunnut, että hänen vaimollaan on selkeästi vaihdevuodet. Rakasti vaimoaan kovasti, mutta hämmentynyt kun kaikki seksi ja muu yhteinen oli vaimon ehkä hoitamattomien vaihdevuosioireiden vuoksi hävinnyt. Ehdotin, että jos vaikka juttelisi vaimon kanssa ihan suoraan ja kertoisi omista tuntemuksistaan. Hän oli ihan mukavan ja kunnollisen oloinen mies Toivon, ettei olisi jäänyt norkoilemaan deittipalveluun.
En tiedä puolisoni sivusuhteista, jos on niin olkoon. Rakkaus on loppunut kauan sitten ja odotan sopivaa hetkeä häipyä.
Vierailija kirjoitti:
Eli nämä kakkosnaiset on miehelle vain hyödykkeitä, kuin leikkikaluja (nukkeja), jotka otetaan hyllystä, kun leikityttää. Sitten kun kyllästyy, laitetaan takaisin hyllyyn odottamaan.
Eikö narsistit ole tällaisia?
On ja naiset on niitä yksinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Eli nämä kakkosnaiset on miehelle vain hyödykkeitä, kuin leikkikaluja (nukkeja), jotka otetaan hyllystä, kun leikityttää. Sitten kun kyllästyy, laitetaan takaisin hyllyyn odottamaan.
Kuuleppas!
Kakkosnaista hemmotellaan ihan yhtä paljon kuin ykkösnaista.
Miehenä huomioin, vien kukkia, pesen auton, teen ruuat, käyn pitkillä lenkeillä..
Itse asiassa moni kakkosnainen arvostaa sitä, että miehestä jää myös lomaa.
Parasta on, että molemmat saa mahdollisimman paljon jos ei tasapuolisesti, niin tasa-arvoisesti huomiota.
Ei kakkosnainen jatka tapailua, jos ei saa hellyyttä ja hemmottelua mieheltä. Valinnanvaraa on. :)
Tuskinpa kenenkään miehen psyyke kestää useampaa sivusuhdetta. Siinä yhdessäkin on ihan tarpeeksi tekemistä. En siis tiedä tälläisiä miehiä.
Sellaisia miehiä tiedän, jotka silloin tällöin käyttävät maksullisia naisia. Se on heille vaivatonta ja saavat hetken mielihyvää ilman minkäänlaisia sitoumuksia mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän tuo menee. Kakkosnainen kuvittelee saavanasa oikean parisuhteen. Mies vain huvittelee. Kallis hinta henkisesti varmaan kakkosnaiselle, tulee halpa olo tuollaisesta.
Kakkosnainen ei kuvittele yhtään mitään, enimmäkseen vaan halveksii tätä moraalitonta miestä, joka on saanut elämältään kaiken, mutta mikään ei riitä. Hän roikkuu onnettomassa liitossaan tässäkin ketjussa mainittujen syiden vuoksi. Oksettava ellei olisi niin säälittävä tapaus!
Mun ex oli/on tällainen. Kun asia paljastui, niin hänellä oli viritteillä netin kautta vaikka mitä, lisäksi trefgikavereura ja 2v jatkunut suhde eri kaupungissa asuvan naisen kanssa. Tälle naiselle oli lupaillut parisuhdetta ja nainen kiukutteli, että eikö voi laittaa molempien nimet joulukorttiin, kun 2v jo seurusteltu.
Kaikki kävi ilmi, kun mies väitti, että hänen kännykkä on rikki eikä siihen voi soittaa. Laitoin pyykkiä koneeseen ja hänen housuntaskussa olikin puhelin. Ihan toimiva. Vain tähän yhteen tarkoitukseen.
Korttitalo oli jo muutenkin kaatumassa. Meille oli just syntynyt vauva ja vaadin miestä olemaan enemmän kotona. Samalla se toinen nainen kiukutteli, että miksei tule hänen luo. Kävi ilmi sekin, miksi mies oli muuttunut ihan raivopäiseksi kotona. Ei kai kestänyt siinä paineessa.
Erosin, mies ruikutti 2v takaisin. Jatkaa yhä sen toisen naisensa kanssa. Paitsi, että sekään nainen ei ole hänelle ainoa, välillä olen vienyt lapsen hänen luo niin joku ihan muu nainen vilahtanut alasti ikkunassa.