Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö naimisissa olevia miehiä, joille ei riitä vaimo, vaan heillä on jopa useampi sivusuhde?

Vierailija
27.01.2023 |

Eli naimisissa oleva mies ja sivusuhteita on, ei edes välttämättä riitä yksi sivuhoito.
On pitempiaikaista sivusuhdetta ja kertaluonteisia.
Mikä ihme näitä miehiä vaivaa ja miksi he eivät siis eroa?
Suhteita sekä livenä, mutta enimmäkseen netissä.

Kommentit (232)

Vierailija
41/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän useitakin..

En tiedä yhtään miestä, jolla olisi edes yksi sivusuhde. Useimmilla lienee tekemistä tarpeeksi sen varsinaisen kumppanin kanssa 😀.

Mistä nämä kysymykset oikein sikiävät?

Vierailija
42/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä just tossa kuukausi sitten harrastin seksiä naimisissa olevan miehen kanssa. Viestitellään edelleen, kovasti haluaisi nähdä uudelleen, mutta välimatkaa on satoja kilometrejä. Tosin, tässä on semmoinen juttu, että vaimonsa tietää asiasta. Heillä on avoin suhde ja kyseinen vaimokin ilmoittaa ihan avoimesti milloin lähtee panemaan muita. Itse en oikein ymmärrä moista koska olen suhteissani aina ollut uskollinen, mutta hei, kyllä tämä mulle sopii. Saan mitä haluan ilman riippakiveä.

Eikö sua haittaa että miehellä on muita jos on namipala

Ei, miksi ihmeessä haittaisi? En ole ihastunut kyseiseen mieheen, hyvä tyyppi kyllä ja meillä on hauskaa yhdessä, mutta mitään tunteita ei ainakaan mun puoleltani ole. Ja toisekseen; kuka sanoi ettei mulla ole muita? Niinpä. Kyllä sinkkuna on lystiä 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo välillä harvakseltaan on seksiä muiden kuin puolison kanssa. Molempia sukupuolia. Miksi ei? Ärsyttää kun palstalla perusoletus on monogaaminen heterosuhde.

Vierailija
44/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M51 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän useitakin..

En tiedä yhtään miestä, jolla olisi edes yksi sivusuhde. Useimmilla lienee tekemistä tarpeeksi sen varsinaisen kumppanin kanssa 😀.

Mistä nämä kysymykset oikein sikiävät?

Sikiävät apn omasta taustasta sanoisin. Aplla viinilaatikko joka haettu tänään alkaa hupenemaan jo. Itse olen kuumeessa ja tämä on hauskaa viihdettä.

Vierailija
45/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo välillä harvakseltaan on seksiä muiden kuin puolison kanssa. Molempia sukupuolia. Miksi ei? Ärsyttää kun palstalla perusoletus on monogaaminen heterosuhde.

Mikä siinä ärsyttää? Ihan valtavirran perusjuttuja.

Vierailija
46/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Minulla on seksisuhde naimisissa olevan miehen kanssa. Olen vastikään eronnut pitkästä suhteesta, parisuhdetta en halua enkä muutakaan säätöä. Hänen kanssa tämä toimii, olen tietoisesti valinnut tämän, minulle ei tarvitse valehdella mistään.

Nähdään pari kertaa viikossa tai pari kertaa kuussa, työt rajoittaa vähän. Hemmetin hyvää seksiä, päälle pientä juttelua ja yhteyttä otetaan taas kun sauma löytyy.

Miehestä en ole mitään vailla, en kysy eikä hän kerro. Vaimo on kuulemma vaan päättänyt olla antamatta seksiä, mies tehnyt omat ratkaisut. Eroa ei ole tulossa.

Vierailija
47/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta tuollaisesta. Olin itse juuri eronnut ja aika haavoittuvaisessa tilassa. Tällainen mies tuli lirkuttelemaan minulle ja sanoi olevansa juuri eroamassa itsekin. Minä hölmö uskoin ja jotenkin takerruin häneen.

No sitten hänen ns eronsa jotenkin viivästyi ja viivästyi ja vahingossa paljastui kaikenlaista ja tajusin lopulta ettei hän olekaan eroamassa. Väitti että tuleva exänsä on muka hullu ja epäilee häntä kaikesta, muista naisista ym (miksiköhän, turhaan?). Myöskään hän ei koskaan kutsunut minua etunimelläni, vaan aina rakas, kulta tms. Ei muistanut (minulle) tärkeitä asioita joista oli puhuttu ja jotenkin sotki asioita. Välillä pommitti minua päivittäin, monta päivää peräkkäin, välillä oli viikonkin taukoja.

Lopulta tajusin että hänellä on paljon eri naisia ja kertoo kaikille samaa tarinaa. Tuskin varmaan oikeasti edes muisti minun nimeäni. Jätin hänet ja silloin hän mukamas musertui. Erostamme on nyt viisi vuotta. Edelleen hän toisinaan laittaa jotain viestiä ja ruikuttaa ikäväänsä, mutta en ole enää moneen vuoteen reagoinut mitenkään enkä vastannut.

Mua joskus noin 10 vuotta sitten myös yritti naimisissa oleva mies, selitti että ovat eroamassa ja oikeastaan eronneet jo, vain pakosta asuvat yhdessä koska taloa ei ole vielä myyty. Viimeksi kun tsekkasin niin edelleen ovat yhdessä ja asuvat siinä samassa talossa. Sitäpaitsi vaikka ero olisi ollut totta, ei ole mitään järkeä hypätä suoraan uuteen suhteeseen. Todennäköisesti olisin kuitenkin ollut pelkkä laastari.

Vierailija
48/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä epäilen, että miehelläni olisi tällainen sivusuhde. Seksi käytännössä loppunut. Minulle ei riitä kahden kuukauden välein. Teen lähes kaikki kotityöt. Jos saan tietää, että miehellä on joku niin jätän heti hänet. En ole mikään kotiorja. Jotain minäkin tarvitsen tästä suhteesta.

No eikö sitävoi aikuiset ihmiset puhua! Ja miksi teet lähes kaikki kotityöt?

Vierailija
49/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Minulla on seksisuhde naimisissa olevan miehen kanssa. Olen vastikään eronnut pitkästä suhteesta, parisuhdetta en halua enkä muutakaan säätöä. Hänen kanssa tämä toimii, olen tietoisesti valinnut tämän, minulle ei tarvitse valehdella mistään.

Nähdään pari kertaa viikossa tai pari kertaa kuussa, työt rajoittaa vähän. Hemmetin hyvää seksiä, päälle pientä juttelua ja yhteyttä otetaan taas kun sauma löytyy.

Miehestä en ole mitään vailla, en kysy eikä hän kerro. Vaimo on kuulemma vaan päättänyt olla antamatta seksiä, mies tehnyt omat ratkaisut. Eroa ei ole tulossa.

Hauska trollaus. :D

Vierailija
50/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut toinen nainen, olen kuitenkin alkanut miettiä, että miksi ei. Voisi ottaa miehestä parhaat puolet, hyvää seksiä, toki mies saisi olla sitten rahapussi auki minun suuntaani. Maksaisi luksusostokset ja kalliit ravintolaillalliset, timanttisormuksia jotka sitten myisin kun en enää huvittelisi miehen kanssa. Kyllä mulle tuollainen kelpaisi. Toki miehen täytyisi olla jonkun näköinen, ruman kanssa en voi lakanoiden väliin mennä enkä lihavan.

Siis tavallaan itsekin ymmärrän miksi tuo olisi järkevämpi valinta kuin se koiran rooli vaimona, jos vain omatunto antaa periksi. Kakkosnaisena saa noukkia rusinat pullasta, kun vaimo pesee miehen kalsareita eikä mies osta vaimolle koskaan koruja tai edes kukkapuskaa. Kiltit tytöt pääsee taivaaseen, tuhmat mihin tahansa 👍. Vaikka ulkomaille hemmottelulomalle, miehet maksaa.

Vierailija
51/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, ihan on kuin minun tilanteeni. Nainenkin voi käyttää miestä omiin tarkoituksiinsa.

Vierailija
52/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kerran kuukaudessa 1-2 viikkoa pois pelistä niin kyllä siinä on oltava tyttöystävä varalla 😉

Vierailija
53/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, ihan on kuin minun tilanteeni. Nainenkin voi käyttää miestä omiin tarkoituksiinsa.

Totta. Kun on kaksi narsistia seksisuhteessa tuolla tavalla niin molemmat käyttävät toisiaan. Kätevää 🤣🤣🤣 pitkän päälle voi käydä psyyken päälle toki

Vierailija
54/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vielä nykyaikana joku ihmettelee jotain sivusuhteita??! Ei herranjumala. Kuka jaksaa katsella samaa naamaa vuosikymmen toisensa jälkeen ja innostua toisesta? Musta on täysin ymmärrettävää, että yhden kanssa perustetaan perhe ja eletään "turvallista" elämää ja sitten on niitä muita, joiden peräpukamista ja ärsyttävistä ominaisuuksista ei olla tietoisia kun ei ole tarvinut elää saman katon alla. Näin ollen tuntuu perhosia vatsassa ja halukkuutta piisaa.

Eikö toinen ala tuntumaan kämppikseltä vuosien saatossa?

Vierailija
55/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tiedän naisen jolla on koko ajan joku toinen mies "kaverina". Sarjaihastuja, joka haluaa vain aina kokea uudelleen ihastumisen tunteen, eikä välitä miehissä mistään muusta. Mies ei voi olla niin tyhmä ettei tätä huomasi, mutta en tiedä mitä ovat sopineet tai mies puuhaa.

Vierailija
56/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vielä nykyaikana joku ihmettelee jotain sivusuhteita??! Ei herranjumala. Kuka jaksaa katsella samaa naamaa vuosikymmen toisensa jälkeen ja innostua toisesta? Musta on täysin ymmärrettävää, että yhden kanssa perustetaan perhe ja eletään "turvallista" elämää ja sitten on niitä muita, joiden peräpukamista ja ärsyttävistä ominaisuuksista ei olla tietoisia kun ei ole tarvinut elää saman katon alla. Näin ollen tuntuu perhosia vatsassa ja halukkuutta piisaa.

Eikö toinen ala tuntumaan kämppikseltä vuosien saatossa?

Tunne-elämä kehittyy niillä todennäköisimmin normaaliksi joiden vanhemmilla ei ole ollut mt-ongelmia itsellään.

Vierailija
57/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nämä kakkosnaiset on miehelle vain hyödykkeitä, kuin leikkikaluja (nukkeja), jotka otetaan hyllystä, kun leikityttää. Sitten kun kyllästyy, laitetaan takaisin hyllyyn odottamaan.

Eikö narsistit ole tällaisia?

Näinhän tuo menee. Kakkosnainen kuvittelee saavanasa oikean parisuhteen. Mies vain huvittelee. Kallis hinta henkisesti varmaan kakkosnaiselle, tulee halpa olo tuollaisesta.

Jos kakkosnaiseksi ryhtyy tietoisesti niin ansaitseekin paskaisen lopun. Ei mua säälitä yhtään. Eri asia jos ei tiedä mitään vaimosta. Sellaisiakin heppuheitä kun piisaa, että unohtuu mainita tällainen pikkuasia.

Leikkikaluksi alentunut kakkosnainen alapeukuttaa

Olin kakkosnainen ja nyt muutaman vuosikymmenen ollut vaimo. Näinkin käy toisinaan.

Vierailija
58/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä piti olla aina useampi nainen kierrossa. Ei se tiennyt että minä tiesin. Kerran lähti humalassa baariin ja jätti facebookin auki. Siinä sitten luin hänen keskustelujaan näiden naisten kanssa jota tavoitteli. Olin ehtinyt jo lopettaa lukemisen kun hän paukkasi sisään yhtäkkiä keskellä yötä ja löi koneen kiinni ja lähti takaisin baariin. Se oli ihan oikeasti tajunnut baarissa että ei hitto, face jäi auki ja hoippui kotiin sulkemaan koneen ja lähti takaisin.

Vierailija
59/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja nämä miehet ovat hyvin tarkkoja kulisseistaan ja haluavat, että muut näkevät heidät menestyneinä. Vaimo ja lapset on hankittu vain, koska niin kuuluu kunnollisen kansalaisen tehdä ja niillä saa arvostusta muilta, ns. kuuluu porukkaan työ, suku ja ystäväpiireissään.

Pitää olla tietty auto, kesämökki, vene/moottoripyörä vaikka siihen ei olisi edes varaa, riittää kunhan muut näkevät nämä statussymbolit ja pitävät miestä varakkaana ja menestyneenä.

Sivusuhteiden kanssa sitten eletään sitä huoletonta Peter Pan- elämää, jota ei uskallettaisi muuten, koska sillä ei saisi niin arvostusta.

Erota nämä miehet eivät voi, koska sehän olisi merkki epäonnistumisesta ja häpeä ja ne talousongelmatkin saattaisivat paljastua.

Tämä kuvaus sai kyllä hymyilemään. Niin monella tutullani on ollut elämä jota kadehdin, oli talot ja veneet ja autot, näytti ulospäin että on rahaa kaikkeen hienoon. Sitten eron tullessa paljastuu, että sitä ollaankin ihan persaukisia ja ruinataan rahaa kerrostalossa asuvilta kavereilta.

Mietinkin, että onko tuo esittäminen osa sitä juonta, että saisi niitä kakkosnaisia? Koska niiden hemmottelu kuitenkin maksaa niin pitää näyttää että massia löytyy.

Vierailija
60/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne miestä jolla olisi sivusuhde. Mutta tiedän pari tapausta jossa mies on jättänyt vaimon uuden suhteen vuoksi. Eli petti vielä kun oli naimisissa, mutta ei osannut erota reilusti ennen kuin oli uusi rakkaus varmistettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi