Tiedättekö naimisissa olevia miehiä, joille ei riitä vaimo, vaan heillä on jopa useampi sivusuhde?
Eli naimisissa oleva mies ja sivusuhteita on, ei edes välttämättä riitä yksi sivuhoito.
On pitempiaikaista sivusuhdetta ja kertaluonteisia.
Mikä ihme näitä miehiä vaivaa ja miksi he eivät siis eroa?
Suhteita sekä livenä, mutta enimmäkseen netissä.
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehet ovat opettaneet minulle, että tuo on jokaisen miehen tavoite. Eli ihan normaalia miehille, kaikki vaan ei pysty tuohon vaan joutuvat tyytymään yhteen.
Hienoa, että olet oppinut! Vaikka vähän kuulosta siltä, ettet ihan vielä täysin usko.
Tunnen useita erittäin menestyneitä miehiä, osa julkisuudessakin käyneitä. Jokaisella heistä kuvio on tuo ja miksei olisi, sillä naiset tyrkyttävät itseään heille, mihin he menevätkin. Aika tyhmä pitäisi miehen olla elleo tarttuisi syöttiin. Lisäksi heidän vaimonsakin usein tietävät missä mennään ja kuitenkin tiedostavat sen, että heillä sentäs on huippumies aviomiehenä ja diili siksi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehet ovat opettaneet minulle, että tuo on jokaisen miehen tavoite. Eli ihan normaalia miehille, kaikki vaan ei pysty tuohon vaan joutuvat tyytymään yhteen.
Hienoa, että olet oppinut! Vaikka vähän kuulosta siltä, ettet ihan vielä täysin usko.
Tunnen useita erittäin menestyneitä miehiä, osa julkisuudessakin käyneitä. Jokaisella heistä kuvio on tuo ja miksei olisi, sillä naiset tyrkyttävät itseään heille, mihin he menevätkin. Aika tyhmä pitäisi miehen olla elleo tarttuisi syöttiin. Lisäksi heidän vaimonsakin usein tietävät missä mennään ja kuitenkin tiedostavat sen, että heillä sentäs on huippumies aviomiehenä ja diili siksi hyvä.
Nyt sitten tiedät, ettei vaimoltasikaan kannata odottaa uskollisuutta, kun miehethän joka paikassa naisille sitä munaansa tyrkyttävät. Tyhmähän vaimosi pitäisi olla, jos ei syöttiin tarttuisi. Mutta sinä saat sentään pitää sen ihanan vaimosi puolisona, joten diili on sinulle hyvä.
Tunnen yhden, omaisuuden takia mies pysyy naimisissa, muuten on ihastunut naisystävään, joka piilottelee.
Miksi pitää pettää, miksei voisi alun perin olla eettisesti polygaaminen? Se kävisi tietty egon päälle, että vaimollakin olisi muita. Nyt hänellä ei mahd. valita
Näissä jutuissa ei ole aina kyse siitä että varattu mies olisi sinkkunaisen kanssa, joka on ns. "kakkosnainen" ja odottaa miehen avioeroa jotta saa miehen itselleen.
Paljon on olemassa suhteita kahden varatun ihmisen välillä (esim työkaverit) joissa ei kumpikaan halua muuta kuin seksiä. Halutaan pitää perheet kasassa ja turvallisinta on juuri sotkeentua toiseen varattuun, kumpikin tietää silloin missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Muutamien deittipalveluiden(ei Tinder) kautta oli useampia yhteydenottoja varatuilta. Suurin osa mainitsi asiasta ihan heti, etteivät halua erota ja rikkoa perhettään. Muutamilla oli avoin suhde ja vaimo tietoinen miehen harrastuksista. Kaikkia miehiä yhdisti jonkin sortin ylikorostunut itsevarmuus omasta miehisyydestään. Yhden halusin tavata livenä ja hyi hitto, millainen kiiluvasilmäinen ja tupakalta haiseva reppana. Eniten kaikissa miehissä ärsytti se, että he näkivät ongelmia vaimoissaan kuin itsessään.
Voin olla monen mielestä outo, mutta halusin tehdä "empiiristä tutkimusta" haastattelemalla varattuja miehiä sähköpostitse ja puhelimella. Kävin kaikkien kanssa samat kysymykset läpi ja sitten jättämällä vapaan osuuden, jossa miehet saivat rauhassa selitellä syitään.
Vain yksi oli pahasti pulassa. Hän ei tajunnut, että hänen vaimollaan on selkeästi vaihdevuodet. Rakasti vaimoaan kovasti, mutta hämmentynyt kun kaikki seksi ja muu yhteinen oli vaimon ehkä hoitamattomien vaihdevuosioireiden vuoksi hävinnyt. Ehdotin, että jos vaikka juttelisi vaimon kanssa ihan suoraan ja kertoisi omista tuntemuksistaan. Hän oli ihan mukavan ja kunnollisen oloinen mies Toivon, ettei olisi jäänyt norkoilemaan deittipalveluun.
No kerroppas sun empiirisen tutkimuksen tuloksista. Miksi miehet halusivat pettää?
Onko tosiaan seksi niin tärkeää miehille, että jos kotoa ei saa, he menevät panemaan tyyliin ihan ketä vain? Oikeasti????
Vierailija kirjoitti:
En tiedä puolisoni sivusuhteista, jos on niin olkoon. Rakkaus on loppunut kauan sitten ja odotan sopivaa hetkeä häipyä.
Mikä sitten on mielestäsi sopiva hetki häipyä, tällaisessa tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Mun ex oli/on tällainen. Kun asia paljastui, niin hänellä oli viritteillä netin kautta vaikka mitä, lisäksi trefgikavereura ja 2v jatkunut suhde eri kaupungissa asuvan naisen kanssa. Tälle naiselle oli lupaillut parisuhdetta ja nainen kiukutteli, että eikö voi laittaa molempien nimet joulukorttiin, kun 2v jo seurusteltu.
Kaikki kävi ilmi, kun mies väitti, että hänen kännykkä on rikki eikä siihen voi soittaa. Laitoin pyykkiä koneeseen ja hänen housuntaskussa olikin puhelin. Ihan toimiva. Vain tähän yhteen tarkoitukseen.
Korttitalo oli jo muutenkin kaatumassa. Meille oli just syntynyt vauva ja vaadin miestä olemaan enemmän kotona. Samalla se toinen nainen kiukutteli, että miksei tule hänen luo. Kävi ilmi sekin, miksi mies oli muuttunut ihan raivopäiseksi kotona. Ei kai kestänyt siinä paineessa.
Erosin, mies ruikutti 2v takaisin. Jatkaa yhä sen toisen naisensa kanssa. Paitsi, että sekään nainen ei ole hänelle ainoa, välillä olen vienyt lapsen hänen luo niin joku ihan muu nainen vilahtanut alasti ikkunassa.
Siis oliko miehellä kakkospuhelinkin?
Se ei ollut lukittuna ja luit koko viestiketjun ja pettämiset sieltä siis, nuo joulukorttikiukuttelut sun muut? Hänellä oli siis tämän 2 v sivusuhteen lisäksi muita viritelmiä online?
Ja nyt mies pettää tuota sivunaista, jonka kanssa petti sinua 2 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut toinen nainen, olen kuitenkin alkanut miettiä, että miksi ei. Voisi ottaa miehestä parhaat puolet, hyvää seksiä, toki mies saisi olla sitten rahapussi auki minun suuntaani. Maksaisi luksusostokset ja kalliit ravintolaillalliset, timanttisormuksia jotka sitten myisin kun en enää huvittelisi miehen kanssa. Kyllä mulle tuollainen kelpaisi. Toki miehen täytyisi olla jonkun näköinen, ruman kanssa en voi lakanoiden väliin mennä enkä lihavan.
Et nyt ole realisti, vai oikein timanttisormuksia ja luksusostoksia.
Todellisuudessa sivusuhdenainen maksaa tarjoilut ja hemmottelut luonaan, missään ei käydä, kun mies ei halua jäädä kiinni. Lahjat voit ihan suoralta kädeltä unohtaa, juhlapäivänä ehkä tippuu reilun kaupan tulppaanit k-marketista. Mies jää siis rahallisesti voitolle, sinä maksat.
Hahahahhaha, nyt kyllä tyrskähti aamukahvit näppikselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamien deittipalveluiden(ei Tinder) kautta oli useampia yhteydenottoja varatuilta. Suurin osa mainitsi asiasta ihan heti, etteivät halua erota ja rikkoa perhettään. Muutamilla oli avoin suhde ja vaimo tietoinen miehen harrastuksista. Kaikkia miehiä yhdisti jonkin sortin ylikorostunut itsevarmuus omasta miehisyydestään. Yhden halusin tavata livenä ja hyi hitto, millainen kiiluvasilmäinen ja tupakalta haiseva reppana. Eniten kaikissa miehissä ärsytti se, että he näkivät ongelmia vaimoissaan kuin itsessään.
Voin olla monen mielestä outo, mutta halusin tehdä "empiiristä tutkimusta" haastattelemalla varattuja miehiä sähköpostitse ja puhelimella. Kävin kaikkien kanssa samat kysymykset läpi ja sitten jättämällä vapaan osuuden, jossa miehet saivat rauhassa selitellä syitään.
Vain yksi oli pahasti pulassa. Hän ei tajunnut, että hänen vaimollaan on selkeästi vaihdevuodet. Rakasti vaimoaan kovasti, mutta hämmentynyt kun kaikki seksi ja muu yhteinen oli vaimon ehkä hoitamattomien vaihdevuosioireiden vuoksi hävinnyt. Ehdotin, että jos vaikka juttelisi vaimon kanssa ihan suoraan ja kertoisi omista tuntemuksistaan. Hän oli ihan mukavan ja kunnollisen oloinen mies Toivon, ettei olisi jäänyt norkoilemaan deittipalveluun.
No kerroppas sun empiirisen tutkimuksen tuloksista. Miksi miehet halusivat pettää?
Onko tosiaan seksi niin tärkeää miehille, että jos kotoa ei saa, he menevät panemaan tyyliin ihan ketä vain? Oikeasti????
Ihan ketä vain? Ei tietenkään, vaan naista joka arvostaa miestä vastavuoroisesti.
Miksi puhut "panemisesta" kun se on rakastelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä puolisoni sivusuhteista, jos on niin olkoon. Rakkaus on loppunut kauan sitten ja odotan sopivaa hetkeä häipyä.
Naisten yleinen kanta on se, että sopiva hetki häipyä on kun miehestä on saatu mahdollisimman paljon rahaa lypsettyä.
Termi sille on "lasten vuoksi vielä ollaan yhdessä"
Vierailija kirjoitti:
Näissä jutuissa ei ole aina kyse siitä että varattu mies olisi sinkkunaisen kanssa, joka on ns. "kakkosnainen" ja odottaa miehen avioeroa jotta saa miehen itselleen.
Paljon on olemassa suhteita kahden varatun ihmisen välillä (esim työkaverit) joissa ei kumpikaan halua muuta kuin seksiä. Halutaan pitää perheet kasassa ja turvallisinta on juuri sotkeentua toiseen varattuun, kumpikin tietää silloin missä mennään.
Molemilla pettäjillä lähes aina välttelevä kiintymyssuhdetyyli ja narsistia/epävakaita piirteitä käytöksessään kun tuohon pitää mennä. Syyttävät ykkösiään ehdottomuudesta ja omistushaluisuudesta sen jälkeen kun salasuhde alkanut. Sitä ennen eivät ole tällaisia kommentteja ykkösilleen esittäneet.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä, kaverini on tällainen. Raportoi minulle naisjuttujaan ja yhdessä pohditaan, miten kenenkin kanssa olisi paras edetä. Esim. jos kaverin työkaveri on flirtannut kaverille, mietitään yhdessä, onko kyse siitä, että työkaveri saattaisi ymmärtää antaa, vai ainoastaan antaa ymmärtää.
Voisin vähän avata tätä tilannetta vielä, eli olen siis itse homo ja kaverini on bi-mies. Olen itsekin eräänlainen "kakkosnainen" kaverilleni, jolla on kotona vaimo, lapsia ei kuitenkaan. Oman liittonsa ja meidän keskinäisen suhteen lisäksi kaverini tykkää viritellä sivusuhteita naisten kanssa. Näissä suhteissa roolini on ns. wingman, joka avustaa kaveria tilanteiden arvioinnissa ja parhaan menettelytavan valinnassa. En nyt osaa sen suuremmin avata, miksi olen tässä tilanteessa, mutta minulle tämä systeemi sopii. Ehkä tässä on kyse jostakin bros before hoes -tyyppisesta ajatusmaailmasta.
Tässä yritetään normalisoida pettämistä. Pettäjien pitää erota eikä yrittää väittää, että kaikki tekee niin. Avoin suhde mielummin kuin kieroilu.
Pettämisen normalisointi on puolustuskeino mitä pettäjät tekevät mielessään koska eivät kykene kohtaamaan itseään ja tekojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten yleinen kanta on se, että sopiva hetki häipyä on kun miehestä on saatu mahdollisimman paljon rahaa lypsettyä.
Termi sille on "lasten vuoksi vielä ollaan yhdessä"
Ihan oikeudenmukaista toimintaa varsinkin jos mies pitää sivusuhdetta. Money talks and bullshit walks.
moni pettäjä arvostaa vaimoaan eikä missään tapauksessa halua erota ,vaikka vaimo on ehdottanut eroa, pettämisen takia. moni toinen nainen on naivi tai kateellinen ilkeä luonne. kakkonen jää usein hyväksikäytetyksi sivusuhteeksi ,jos on naivi.kateellinen ilkimys kakkonen,haluaa vahingoittaa toisia naisia eli vaimoja tarkoituksella.
vaimot usein tietää pettämisestä,eivät ota vakavasti ,koska tietävät että mies ei pysty uskollisuuteen.kotona saattaa silti perhe elämä sujua ok.pettäjä saattaa myös estää vaimoa eroamasta.näitä asioita oon nähnyt lähipiirissä. esim.pettäjä mies itkee ja vaatii vaimoa jäämään liittoon.
pettäjä pitää kakkosnaista vaimoa huononpana ja halvenpana. älkää ikinä suostuko kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä just tossa kuukausi sitten harrastin seksiä naimisissa olevan miehen kanssa. Viestitellään edelleen, kovasti haluaisi nähdä uudelleen, mutta välimatkaa on satoja kilometrejä. Tosin, tässä on semmoinen juttu, että vaimonsa tietää asiasta. Heillä on avoin suhde ja kyseinen vaimokin ilmoittaa ihan avoimesti milloin lähtee panemaan muita. Itse en oikein ymmärrä moista koska olen suhteissani aina ollut uskollinen, mutta hei, kyllä tämä mulle sopii. Saan mitä haluan ilman riippakiveä.
Eihän tuossa ole mitään väärää. Ihmiset on rehellisiä toisilleen.
Olen seurustellut tauotta 16 vuotiaasta tähän päivään asti, eli 25 vuotta.
Aina ollut sivusuhteita.
Jotkut kestävät sen yhden kerran, toiset vuosikausia, pisin sivusuhteeni on kestänyt 15v, voimissaan vieläkin.
Menestyksen salaisuus on se, etten todellakaan halua vieraan naisen kanssa parisuhdetta. Haluan vaan panna, olen varattu ja aion sellaisena pysyäkin. Ja teen sen hyvin selväksi heti alkuun.
Yleensä tämä käy naisille vallan mainiosti. Ei ne halua tämmöistä huoripukkia omaksi, kun tietävät että pettäisin heitä yhtälailla.
Tällä hetkellä mulla on vaimoni lisäksi kolme vierasta plus satunnaiset seikkailut päälle. Vaimoni tietää että olen moraaliltani liquid. Olemme olleet kimpassa 19v.
Ja tämä tarina on tosi.
M41 espoo
Et nyt ole realisti, vai oikein timanttisormuksia ja luksusostoksia.
Todellisuudessa sivusuhdenainen maksaa tarjoilut ja hemmottelut luonaan, missään ei käydä, kun mies ei halua jäädä kiinni. Lahjat voit ihan suoralta kädeltä unohtaa, juhlapäivänä ehkä tippuu reilun kaupan tulppaanit k-marketista. Mies jää siis rahallisesti voitolle, sinä maksat.