Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö naimisissa olevia miehiä, joille ei riitä vaimo, vaan heillä on jopa useampi sivusuhde?

Vierailija
27.01.2023 |

Eli naimisissa oleva mies ja sivusuhteita on, ei edes välttämättä riitä yksi sivuhoito.
On pitempiaikaista sivusuhdetta ja kertaluonteisia.
Mikä ihme näitä miehiä vaivaa ja miksi he eivät siis eroa?
Suhteita sekä livenä, mutta enimmäkseen netissä.

Kommentit (232)

Vierailija
21/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just tossa kuukausi sitten harrastin seksiä naimisissa olevan miehen kanssa. Viestitellään edelleen, kovasti haluaisi nähdä uudelleen, mutta välimatkaa on satoja kilometrejä. Tosin, tässä on semmoinen juttu, että vaimonsa tietää asiasta. Heillä on avoin suhde ja kyseinen vaimokin ilmoittaa ihan avoimesti milloin lähtee panemaan muita. Itse en oikein ymmärrä moista koska olen suhteissani aina ollut uskollinen, mutta hei, kyllä tämä mulle sopii. Saan mitä haluan ilman riippakiveä.

Vierailija
22/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljo harmittaa että muut ovat tarpeeksi rohkeita ottamaan sen riskin? onko muiden ilo itseltä pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tarkotat varmaan monogaamisessa suhteessa eli kahden ihmisen suljetussa rakkaussuhteessa eläviä miehiä?

Lähtökohtaisesti missään suhteissa kun et voi ketään ihmistä omistaa. Ihmiset eivät ole omistus muotoisia.

Se on sääli että jos on jotakin sovittu niin se rikotaan. Kyllähän se voi sapettaa.

Omasta kokemuksesta monogaamisissa suhteissani on ollut pettämistä puolin ja toisin.

Ehkä se ei ole minulle sopivin parisuhde muoto.

Vierailija
24/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, kaverini on tällainen. Raportoi minulle naisjuttujaan ja yhdessä pohditaan, miten kenenkin kanssa olisi paras edetä. Esim. jos kaverin työkaveri on flirtannut kaverille, mietitään yhdessä, onko kyse siitä, että työkaveri saattaisi ymmärtää antaa, vai ainoastaan antaa ymmärtää.

Vierailija
25/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuinka paljo harmittaa että muut ovat tarpeeksi rohkeita ottamaan sen riskin? onko muiden ilo itseltä pois?

Mitä rohkeutta tuo on? Vain pelkuri ja kynnysmatto toimii noin.

Vierailija
26/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri. Vaimonsa varmaan kuvittelee että hänellä on hyvä mies, hyvä yhteiskunnallisesti merkittävä ammatti ja ura, hoitaa lapsia ja kotia, hyvä palkka. Oikeasti miehellä on kakkosnaisena työkaveri, työmatkoilla käyvät yhdessä, harrastavat yhdessä, lapset tuntevat kakkosen mm. harrastusten kautta. Vuosia jatkunut tuo. Vaimoa käy sääliksi jos oikeasti ei tiedä mitään, ja käy sääliksi myös jos tietää ja on pakotettu olosuhteiden takia jäämään suhteeseen.

Vierailija
27/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä just tossa kuukausi sitten harrastin seksiä naimisissa olevan miehen kanssa. Viestitellään edelleen, kovasti haluaisi nähdä uudelleen, mutta välimatkaa on satoja kilometrejä. Tosin, tässä on semmoinen juttu, että vaimonsa tietää asiasta. Heillä on avoin suhde ja kyseinen vaimokin ilmoittaa ihan avoimesti milloin lähtee panemaan muita. Itse en oikein ymmärrä moista koska olen suhteissani aina ollut uskollinen, mutta hei, kyllä tämä mulle sopii. Saan mitä haluan ilman riippakiveä.

Eikö sua haittaa että miehellä on muita jos on namipala

Vierailija
28/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nämä kakkosnaiset on miehelle vain hyödykkeitä, kuin leikkikaluja (nukkeja), jotka otetaan hyllystä, kun leikityttää. Sitten kun kyllästyy, laitetaan takaisin hyllyyn odottamaan.

Eikö narsistit ole tällaisia?

Näinhän tuo menee. Kakkosnainen kuvittelee saavanasa oikean parisuhteen. Mies vain huvittelee. Kallis hinta henkisesti varmaan kakkosnaiselle, tulee halpa olo tuollaisesta.

Eihän kakkosnainen välttämättä edes tiedä olevansa kakkonen.

Onhan se miehellekin rankkaa kun pitää aikatauluttaa elämä niin tarkkaan, muistaa kaikki valheet mitä on kenellekkin kertonut, eikä saa unohtaa yhtään omista lukuisista syntymäpäivistään.

Vierailija
29/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tarkotat varmaan monogaamisessa suhteessa eli kahden ihmisen suljetussa rakkaussuhteessa eläviä miehiä?

Lähtökohtaisesti missään suhteissa kun et voi ketään ihmistä omistaa. Ihmiset eivät ole omistus muotoisia.

Se on sääli että jos on jotakin sovittu niin se rikotaan. Kyllähän se voi sapettaa.

Omasta kokemuksesta monogaamisissa suhteissani on ollut pettämistä puolin ja toisin.

Ehkä se ei ole minulle sopivin parisuhde muoto.

Ei sulle mutta suurimmalle osalle on. Avio-/avoliitoissa pettävien määrä on tutkimusten mukaan pienempi kuin narsistisen persoonallisuushäiriön diagnoosin saaneiden määrä, puhumattakaan epävakaista persoonista.

Vierailija
30/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta tuollaisesta. Olin itse juuri eronnut ja aika haavoittuvaisessa tilassa. Tällainen mies tuli lirkuttelemaan minulle ja sanoi olevansa juuri eroamassa itsekin. Minä hölmö uskoin ja jotenkin takerruin häneen.

No sitten hänen ns eronsa jotenkin viivästyi ja viivästyi ja vahingossa paljastui kaikenlaista ja tajusin lopulta ettei hän olekaan eroamassa. Väitti että tuleva exänsä on muka hullu ja epäilee häntä kaikesta, muista naisista ym (miksiköhän, turhaan?). Myöskään hän ei koskaan kutsunut minua etunimelläni, vaan aina rakas, kulta tms. Ei muistanut (minulle) tärkeitä asioita joista oli puhuttu ja jotenkin sotki asioita. Välillä pommitti minua päivittäin, monta päivää peräkkäin, välillä oli viikonkin taukoja.

Lopulta tajusin että hänellä on paljon eri naisia ja kertoo kaikille samaa tarinaa. Tuskin varmaan oikeasti edes muisti minun nimeäni. Jätin hänet ja silloin hän mukamas musertui. Erostamme on nyt viisi vuotta. Edelleen hän toisinaan laittaa jotain viestiä ja ruikuttaa ikäväänsä, mutta en ole enää moneen vuoteen reagoinut mitenkään enkä vastannut.

Vierailija
31/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nämä kakkosnaiset on miehelle vain hyödykkeitä, kuin leikkikaluja (nukkeja), jotka otetaan hyllystä, kun leikityttää. Sitten kun kyllästyy, laitetaan takaisin hyllyyn odottamaan.

Eikö narsistit ole tällaisia?

Mikäs miesasiamies tällaisia huutelee, onko nainen muka niin tyhmä että sen voi laittaa hyllyyn odottamaan? Vai olisko naisiakin erilaisia, osa tykkää pitää kivaa silloin tällöin ja tällainen paatunut pettäjä on siihen itse asiassa vaihtoehto parhaasta päästä.

Vierailija
32/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä epäilen, että miehelläni olisi tällainen sivusuhde. Seksi käytännössä loppunut. Minulle ei riitä kahden kuukauden välein. Teen lähes kaikki kotityöt. Jos saan tietää, että miehellä on joku niin jätän heti hänet. En ole mikään kotiorja. Jotain minäkin tarvitsen tästä suhteesta.

Vierailija
33/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni aikanaan piti ainakin yhtä sivusuhdetta.

Nyt en tiedä ketään kellä on sivusuhde mutta tiedän monia jotka sellaista yrittää kovasti saada tai ovat valmiita heti jos joku nainen on aloitteellinen.

Vierailija
34/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni. Narsisti on. Käyttää ihmisiä, kaikesta otetaan vain hyöty. Lisäksi hänellä on olematon tunne-elämä.

Vierailija
35/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni. Narsisti on. Käyttää ihmisiä, kaikesta otetaan vain hyöty. Lisäksi hänellä on olematon tunne-elämä.

Mutta kun eihän huomisesta koskaan tiedä. Carpe diem.

Vierailija
36/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkomiehillä on suhteita myös keskenään. Ei kovin harvinaista.

Vierailija
37/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä se on maistaa välillä toistakin piirakkaa niin kotona uppoa peruspullakin suuhun taas paremmin.

Vierailija
38/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkomiehillä on suhteita myös keskenään. Ei kovin harvinaista.

Kaikkiruokainen merikarhu siis?

Vierailija
39/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin, en itse tosin harrasta. Kotona lapsen takia yhteistä kahdenkeskistä aikaa, ilman että joku vähintään seinän takana kuuntelee, ei yksinkertaisesti ole enää. Lapsi tietysti sellainen, jota et saa lähtemään koskaan mihinkään leirille tai viikonloppulomalle, ja jos saatkin, arvostat lepoa ja rauhaa enemmän kuin vaimoa, jonka köyräisystä saa korkeintaan valitusta, että miksi me ei tehdä tätä useammin.

Vierailija
40/232 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut toinen nainen, olen kuitenkin alkanut miettiä, että miksi ei. Voisi ottaa miehestä parhaat puolet, hyvää seksiä, toki mies saisi olla sitten rahapussi auki minun suuntaani. Maksaisi luksusostokset ja kalliit ravintolaillalliset, timanttisormuksia jotka sitten myisin kun en enää huvittelisi miehen kanssa. Kyllä mulle tuollainen kelpaisi. Toki miehen täytyisi olla jonkun näköinen, ruman kanssa en voi lakanoiden väliin mennä enkä lihavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän