Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan miehen joka on hyvin varustettu, mutta mistä sen voi tietää?

Vierailija
27.01.2023 |

Irtosuhteet eivät käy minulle ollenkaan. Olen ollut koko elämäni aikana vain kolmen miehen kanssa, jotka kaikki pitkiä seurustelusuhteita.

Mutta miten voin "testata" uutta miestä jos emme mene sänkyyn? Ei sellaista voi kysyä. Ideoita?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on ympärysmitta 13 ja pituus 18. Mistäkö tiedän? No on se joskus mitattu myönnetään. Mutta vaikka se nyt sattuu olemaan kait yli jonkun keskiarvon, niin ei se mikään autuus ole ainakaan minulle. Pienemmällä pärjäisin ihan yhtä hyvin, eikä tulisi ainakaan niitä kivuliaita vahinko tökkäyksiä liian syvälle. Ja sinne kakkoseen tuokin on mielestäni jo liian suuri, sormi sielläkin tuntuu paremmalta. Ja mitä tulee ihan sinne ykköseenkin, niin saan orkun silleen naidessa, että varmaan hieman yli puoli kalua on käytössä ja samalla hön tai minä hyväilee klitorista. Erilaisiahan kaikki ollaan, mutta minä ainakaan en tarvitsisi edes tuollaisia mittoja, en pituudessa enkä paksuudessa. Onhan se visuaallisesti ihan kivan näköinen, myönnetään.

Täähän se juttu juuri on. Ihan sama miehen pituudenkin suhteen. Tärkeintä on se mitä on näyttää muille. Voi toisille naisille kuiskutella, että omalla miehellä on TOSI iso niin kateellisena katselevat.

pakko kyllä sanoa että IKINÄ en oo naiskavereiden kanssa puhunu aiheesta, ketään meistä ei kiinnosta. siitä kyllä puhutaan että onko mies kaunis, huomioiva, osaako ja haluaako nuolla... penikset on vaan joku miesten ja joidenkin vähämielisten naisten obsessio

ei siitä tarvi sentteinä puhua, asia tulee esille siinä kun naisten kanssa vertaillaan mitä kaikkea on tehty, ihan lyhyellä ei kaikkia kamasutrankaan perusasentoja pysty tekemään ja se harmittaa naisia, jotka on valinneet pienimunaisen

Vierailija
62/73 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se naisille helpompaa kun joka ukolla olisi vähintään se 20/6 senttinen muna. Miten lie luonto hutiloinut tuon homman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukolla saa olla pieni, jos sillä on rahaa. Nussin isokulleja muualla. Nykypäivää, feminismiä! Go Girl!

Vierailija
64/73 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voi tietää, onko naisen vagina pieni ja tiukka?

Vähäisellä kokemuksellani muutamia havaintoja:

- Mitä useampi lapsi, sen löysempi. Joskus saattaa olla myös jotain kohdunlaskeutumista, jolloin täytyy olla tarkkana jopa keskikokoisella työstettäessä.

- Naisen koko korreloi melko hyvin tiukkuuden kanssa, mikä lienee ihan luonnollista. Pitkä ja iso..tarvitsee pitkän ja ison. Sellainen 16x-senttinen täytyy jo em. keskikokoisesta, takaapäin pitää olla tarkkana, jotta ei satu.

- Jos naisella ei ole ollut pitkään aikaan miestä, sen tuntee. Pitää hiukan malttaa "availla", niin venyy. Yleensä tämä ei aiheuta mitään vastalauseita, kunhan vain on rauhallinen.

- Edes jotenkin liikunnallisuutta tuntuu kaikkialla, niin "sielläkin". Ja jos ei mitään muuta, niin kyllähän kiinteä pylly on aivan taivaallista pamputtaa vasten. OK, OK.. liiankin taivaallista.

Yksi nainen on tullut vastaan, joka oli ns. löysempi. Mutta ei tiukka ole taivas! Siinä laukeaa itsekin liian herkästi.. ja pitää varoa niin että ei satuta (se tuntuu todella pahalta miehestäkin). Kaikkien muiden kanssa on joutunut laukeamaan yleensä liian aikaisin, jos ei ole takana ns. harjoittelua ajan kanssa. Tärkeintä on, että omistajatar antaa tehdä vaikka mitä käsin, huulilla ja kielellä, ja sitten suorastaan vaatii em. keskikokoista. Toisin ilmaistuna, naisen "väljyydellä" ei ole olennaista merkitystä, vaan sillä naisella kokonaisuutena.

Vierailija
65/73 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä voi asiaa kysyä ja voi varoittaa, että jos huijaa voi tulla räkäinen kommentti vehkeestä.

Vierailija
66/73 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvin varustettu"... Kokemukseni mukaan sen selvittämiseen menee vain hetki ja sekin aika kuluu siivillä. Haluan nimittäin ymmärtää miehen varustelun hyvyyden älykkyytenä, keskustelutaitona, kohteliaisuutena, siisteytenä ym. sen kaltaisina hyveinä. Jos tai kun haluan seurustella vain ison peniksen kanssa, sellainen löytyy yöpöydän laatikosta.

Älykäs nainen ja mainio kommentti, jonka perusteella voisin melkeinpä jo ihastua. 😊

(Ja oma veitikka on täsmälleen keskikokoinen, kun siitä joku kuitenkin seuraavaksi veistelee.)

Vierailija
67/73 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen voi tietää? Ulkoa päin ei yhtään mistään. Jos haluat tietää, sauna on hyvä paikka, sillä siellä ne ovat ihan selvästi nähtävillä. Eli kannattaa saunoa miesten kanssa, se olisi ehkä se mun vihje.

Vierailija
68/73 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin eka treffeillä lämmittämään saunan . Selvis heti koko eikä tarvinnut jäädä pohtimaan . Täytyi kyllä heti sovitella sisäänkin miten sopii ja sopihan tuo . Ei sitä kenkiä tai rintaliivejäkään osteta sovittamattatta .

Vierailija
69/73 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin suora kysymys, voi olla kova takaisku jos ei mies enää saunan jälkeen pääsekään tositoimiin. Pienimunaiselle sänkyyn pääseminen on todellista hunajaa jos onnistuu naisen kanssa sinne pääsemään.

Toisaalta sauna ja alastoman naiskauneuden näkeminenkin olisi jo voitto. Silti jos ehtii jo innostua ja nainen ei kelpuutakaan hommiin, olisi tuo kyllä aika paha :(

Vierailija
70/73 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on levossa 6cm/6cm, erektiossa 18cm/15cm.

Vierailija
71/73 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pyysin eka treffeillä lämmittämään saunan . Selvis heti koko eikä tarvinnut jäädä pohtimaan . Täytyi kyllä heti sovitella sisäänkin miten sopii ja sopihan tuo . Ei sitä kenkiä tai rintaliivejäkään osteta sovittamattatta .

Ollaanko siellä saunassa kulli tanassa, vai miten selvitit?

t. 8cm levossa, 20cm kovana

Vierailija
72/73 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on outoja käsityksiä miehen anatomiasta. Toisilla suurenee ja toisilla ei niinkään. Omalla miehellä on levossa kahdeksansenttinen, mutta erektiossa tuohon tulee kymmenen senttiä lisää! Olen mitannut itse. 

Vierailija
73/73 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on outoja käsityksiä miehen anatomiasta. Toisilla suurenee ja toisilla ei niinkään. Omalla miehellä on levossa kahdeksansenttinen, mutta erektiossa tuohon tulee kymmenen senttiä lisää! Olen mitannut itse. 

Uskotaan sua Lauri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä