Haluan miehen joka on hyvin varustettu, mutta mistä sen voi tietää?
Irtosuhteet eivät käy minulle ollenkaan. Olen ollut koko elämäni aikana vain kolmen miehen kanssa, jotka kaikki pitkiä seurustelusuhteita.
Mutta miten voin "testata" uutta miestä jos emme mene sänkyyn? Ei sellaista voi kysyä. Ideoita?
Kommentit (73)
Minulla on samankaltainen ongelma kuin ap:llä. Tahtoisin löytää seksuaalisesti aktiivisen naisen, mutta mistä sen tietää? Alussa kaikille käy kerran kaksi päivässä, mutta kohta se on kerran kaksi viikossa.
Kokoa on tarpeeksi ap:lle, luulen, mutta ikää minulla jo lähemmäs kuusikymmentä.
Mulla ainakin lepomitta vaihtelee tosi paljon. Jos stressi, jännittää tai kylmä, niin on aika pieni ja taas rentona ja lämpimässä 10-12cm. Helposti minusta tehdään pienimunainen lepopituuden perusteella tietyissä olosuhteissa. Erektiossa 17,5cm pitkä ja ympärys 14,5cm.
Minä säikähdin että miehellä on tosi pieni kun näin sen saunassa aluksi. Meinasin jättää homman siihen.
Mutta sitten kun päädyimme sänkyyn, hänellä olikin erektiossa todella iso ja paksu. Ehdottomasti isoin mikä on tullut vastaan vaikka otos ei olekaan suuri. Ja hän on myös hyvin itsevarma luonteeltaan.
Mun miehellä on just semmonen 18+ cm erektiossa, joo ollaan joskus mitattu :D Lepotilassa hänellä on melkoisen pieni, eli kasvaa sitten hurjasti erektiossa. Olen tyytyväinen, ei ole kun ehkä kerran tai kaksi sattunut kun ollaan harrastettu seksiä, muuten on aivan ihana ja täydellinen minulle. Ja kyllä sillä koolla on väliä, ei semmoinen 10 cm edes tuntuisi.
Aika hyvän kokoisia peniksiä minäkin nuoruudessani näin, ei tullut yhtään sellaista todella pientä vastaan. Oman miehen mittoja en tietenkään tiennyt ennen kuin aloimme seurustella ja harrastaa seksiä, se oli sitten iloinen yllätys. Mutta eihän parisuhde tietenkään voi pelkälle peniksen koolle perustua. Ap ei kyllä voi asiaa tietää ennen kuin vasta sänkypuuhissa. Ja tosiaan, kelpuuttaako kyseinen mies sitten ap:n, se onkin toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai varustelun koko kenellekään ole ainoa valintakriteeri, eikä niin väittänyt myöskään ap, mutta ei se merkityksetön tekijä miehessä ole sekään.
Jokaisella saa olla omanlaiset kriteerinsä. Mutta jos halutaan esim. varustus, joka löytyy vain joka 50:neltä mieheltä, ja sitten on muitakin kriteereitä, alkaa olla mahdotonta löytää. Jos vaikka näistä munan koon täyttävistä joka 50:nes täyttää muut kriteerit, niin laskekaa siitä, mikä on todennäköisyys.
Miten sen nyt sitten ajattelee, jos vaikka niin että 50% miehistä on mediaanin isommalla puolella eikä etsi sitä maailman kaikista isointa niin mahdollisuudet paranee huomattavasti.
Naiselle jolle parisuhde merkitsee kaiken muun ohella hyvää seksiä ja jolle hyvä seksi sisältää ihanan täyttymisen tunteen pohjia myöden, miehen varustuksen koolla on merkityksensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai varustelun koko kenellekään ole ainoa valintakriteeri, eikä niin väittänyt myöskään ap, mutta ei se merkityksetön tekijä miehessä ole sekään.
Jokaisella saa olla omanlaiset kriteerinsä. Mutta jos halutaan esim. varustus, joka löytyy vain joka 50:neltä mieheltä, ja sitten on muitakin kriteereitä, alkaa olla mahdotonta löytää. Jos vaikka näistä munan koon täyttävistä joka 50:nes täyttää muut kriteerit, niin laskekaa siitä, mikä on todennäköisyys.
Miten sen nyt sitten ajattelee, jos vaikka niin että 50% miehistä on mediaanin isommalla puolella eikä etsi sitä maailman kaikista isointa niin mahdollisuudet paranee huomattavasti.
Naiselle jolle parisuhde merkitsee kaiken muun ohella hyvää seksiä ja jolle hyvä seksi sisältää ihanan täyttymisen tunteen pohjia myöden, miehen varustuksen koolla on merkityksensä.
Ja luonnollisesti kriteerit on täytyttävä molemmin puolin, ei tätä ole kukaan yrittänyt kiistää.
Oletko varma, että hyvin varustettu mies haluaa sinut?
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Eihän se koskaan ole itsestäänselvää kenellekään kenenkään kohdalla, vehkeistä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Eihän se koskaan ole itsestäänselvää kenellekään kenenkään kohdalla, vehkeistä riippumatta.
Mutta pienikaluisen pitää keksiä joku dissaava kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan isokaluisilla on varaa valita ketä ne panevat. Lisäksi niillä on aina muutama nainen jonossa. Eli "kuka tahansa" ei välttämättä kelpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan isokaluisilla on varaa valita ketä ne panevat. Lisäksi niillä on aina muutama nainen jonossa. Eli "kuka tahansa" ei välttämättä kelpaakaan.
Kenellekään ei kelpaa "kuka tahansa". Tuskin edes sinulle. Mutta jos sinun unelma onkin naiset jonossa, isokaluisen välttämättä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellekään ei kelpaa "kuka tahansa". Tuskin edes sinulle. Mutta jos sinun unelma onkin naiset jonossa, isokaluisen välttämättä ei.
Ei se ole mikään unelma mulle. Vaan ihan normaalia isokaluiselle sinkulle. Ei mun tarvi naisia hakea. Ne ottaa itse yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään unelma mulle. Vaan ihan normaalia isokaluiselle sinkulle. Ei mun tarvi naisia hakea. Ne ottaa itse yhteyttä.
Ai jaa, housujen pullotukestako ne lukevat että sulla on iso kalu. Kas kun ei ole mulle koskaan kukaan ehdotellut, vaikka lepokoko on 15cm. Itselleni on riittänyt yksi nainen, eikä ole tarvinnut todistella kokoani muille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysinä pienistä nappuloista ei tuli ikinä oieasti isoja.
Asiahan on siis juurikin päinvastoin.
Niin ne pienikulliset aina selittää. Isosta tulee aina iso, eikä tartte arvailla. Isot näkyy aina housuissa jos vähänkään osaa katsoa.
Niinhän sitä voisi luulla, kun ei vielä ole tarpeeksi kokemusta asiasta.
"Jos miehellä on lepoasennossa pieni penis, monet saattavat ajatella, ettei sen koko erektiossa kasva. Samaten ihmiset uskovat, että jos miehellä on velttona iso penis, sen on oltava erektiossa vielä isompi. Totuus on, että sillä, minkä kokoinen penis on lepotilassa, ei ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka iso siitä tulee erektiossa. Normaalisti penis on lepotilassa noin 7,6 cm, mutta jotkut niistä kasvavat miehen kiihottuessa paljonkin kokoaan – kun taas lepotilassa suurelta näyttävä penis saattaa kasvaa erektiossa vain muutaman senttimetrin."
No exän lerssi oli ihan komea ja paksu lepotilassa, mitähän sanois etten valehtelis. Ehkä joku 13 cm. Ja kyl se juhlakunnossa parikyt senttii oli. Eli siis sanotaanko näin ett kyllä siitä jo lepotilassa ois nähny että iso muna on.
Vierailija kirjoitti:
Minulla lepotilassa pituus n. 14 cm ja ympärysmitta 12 cm. Erektiossa 19+ ja 14. Eli kasvua ei hirveästi tapahdu.
Pienemmillä lähtömitoilla oleva penis voi jäykistyä samoihin mittoihin, kenties ylikin.
Kv. tieteellisissä tutkimuksissa on todistettu, että velttona+venytettynä=erektiomitta. Olen tämän itsekin kokeillut. Ilman väkivaltaista kiskomista lepotilassa ollut kalu venyi muutaman millin yli tuon 19 cm.
Vähän nauroin mielikuvalle näistä kansainvälisistä tieteellisistä tutkimuksista 😅
Vierailija kirjoitti:
Housujen pullotuksesta. Isoa kalua ei piilota mikään, jos katselee vähänkään tarkemmin miten miehen housut istuu. Jos on collarit jalassa, niin liike housuissa paljastaa. Löysinä pienistä nappuloista ei tuli ikinä oieasti isoja. Mutta jos pullottaa kunnolla sieltä löytyy aarre ihan varmasti.
Collarit tai vastaavat urheiluhousut sen ison lepokoon yleensä paljastaa liikkuessa. Mutta iso lepokoko kertoo vain sen, että on varmasti iso, myös sellaisella, jolla pieni lepokoko voi olla iso kovana.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on ympärysmitta 13 ja pituus 18. Mistäkö tiedän? No on se joskus mitattu myönnetään. Mutta vaikka se nyt sattuu olemaan kait yli jonkun keskiarvon, niin ei se mikään autuus ole ainakaan minulle. Pienemmällä pärjäisin ihan yhtä hyvin, eikä tulisi ainakaan niitä kivuliaita vahinko tökkäyksiä liian syvälle. Ja sinne kakkoseen tuokin on mielestäni jo liian suuri, sormi sielläkin tuntuu paremmalta. Ja mitä tulee ihan sinne ykköseenkin, niin saan orkun silleen naidessa, että varmaan hieman yli puoli kalua on käytössä ja samalla hön tai minä hyväilee klitorista. Erilaisiahan kaikki ollaan, mutta minä ainakaan en tarvitsisi edes tuollaisia mittoja, en pituudessa enkä paksuudessa. Onhan se visuaallisesti ihan kivan näköinen, myönnetään.
Okei eli olisit valmis vaihtamaan vaik 10 sentin ympärykseen ja sanotaan 12 sentin pituiseen? Kyl uskon että aikamoisen eron kuitenkin huomsisit varsiki jos sua on vuosikaudet tollasella höylätty.
Sen on Mä Haluun. Eikä haluun. Oot sellainen nainen jota kartan kuin ruttoa. Jo miehellä on iso miehisyys ei sen tarvitse sinua kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Sen on Mä Haluun. Eikä haluun. Oot sellainen nainen jota kartan kuin ruttoa. Jo miehellä on iso miehisyys ei sen tarvitse sinua kuunnella.
Ai, täytyykin sanoa vaimolle, ettei mun tartte häntä kuunnella kun mulla on iso kalu. ;))))))))))))))))
Et voi tietää varmasti kuin näkemällä sen erektiossa. Sellaisen havainnon olen kyllä miehenä tehnyt, että isoimmat (lepo)mitat omaavat miehet ovat usein hiljaisella, päällekäymättömällä tavalla itsevarmoja. Sen sijaan rehvakkaimmat panoilla ja koollaan kehuskelijat ovat usein pienimunaisia tai korkeintaan keskivertoja. Nämä ovat yleisiä havaintoja esim. saunailloista. Erektiossa näiden miesten kokoa en tiedä, joten puhun lepomitoista.