Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan miehen joka on hyvin varustettu, mutta mistä sen voi tietää?

Vierailija
27.01.2023 |

Irtosuhteet eivät käy minulle ollenkaan. Olen ollut koko elämäni aikana vain kolmen miehen kanssa, jotka kaikki pitkiä seurustelusuhteita.

Mutta miten voin "testata" uutta miestä jos emme mene sänkyyn? Ei sellaista voi kysyä. Ideoita?

Kommentit (73)

41/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ekana käyt mulkkuun kiinni.

Vierailija
42/73 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42269 kirjoitti:

No ekana käyt mulkkuun kiinni.

Niin varmasti. No onko sitten kyseessä ehkä 'seafrikkalainenvai' kenties 'sesavolainenehkä' mistä ottaa kiinni?

No niillä kun taitaa ollahiukka tuota mitta virhettä eli koko eroja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi tietää, onko naisen vagina pieni ja tiukka?

Vierailija
44/73 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Yksi keino on kysyä, että kuinka monta sormea menee vaivatta pilluusi.

Vierailija
45/73 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on asioita joita ei vaan voi tietää ja jos rakastaa toista, näiden kanssa sitten eletään. Uskon että valtaosa ihmisistä on normaalin mittojen rajoissa ja yhteiselo onnistuu. Se kyllä pilaa samantien koko jutun, jos joku tilannetajuton idiootti kyselee ennakkoon. Loppuu koko suhde.

Vierailija
46/73 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyypi vaan suoraan, jotta mikä on sun peeniksen koko, sillä se selviää.

Palstalla naiset julistavat, että jättivät miehen, koska penis osoittautui pieneksi.

Vierailija
47/73 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla lepotilassa pituus n. 14 cm ja ympärysmitta 12 cm. Erektiossa 19+ ja 14. Eli kasvua ei hirveästi tapahdu.

Pienemmillä lähtömitoilla oleva penis voi jäykistyä samoihin mittoihin, kenties ylikin.

Kv. tieteellisissä tutkimuksissa on todistettu, että velttona+venytettynä=erektiomitta. Olen tämän itsekin kokeillut. Ilman väkivaltaista kiskomista lepotilassa ollut kalu venyi muutaman millin yli tuon 19 cm.

Vähän nauroin mielikuvalle näistä kansainvälisistä tieteellisistä tutkimuksista 😅

Minäkin näen sieluni silmin, miten tärkeät lääkärit ovat tutkineet ja tehneet muistiinpanoja vieressä, kun jollain laitteella on venytetty koehenkilöiden velttoja kulleja äärimmilleen.

"Velttona+venytettynä=erektiomitta, tämä on nyt viimeinkin todistettu."

Vierailija
48/73 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ap sulle miesehdokas! :)

Vierailija
49/73 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, ettei kaipaa isoa.

Vierailija
50/73 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, ettei kaipaa isoa.

Sitä ei tiedä kokeilematta.

Kahden sormen sääntö on ihan validi mittari.

Vierailija
51/73 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä en mene koskaan naisen kanssa vielä edes 3. treffeillä sänkyyn.

M27, 22cm

Vierailija
52/73 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla lepotilassa pituus n. 14 cm ja ympärysmitta 12 cm. Erektiossa 19+ ja 14. Eli kasvua ei hirveästi tapahdu.

Pienemmillä lähtömitoilla oleva penis voi jäykistyä samoihin mittoihin, kenties ylikin.

Kv. tieteellisissä tutkimuksissa on todistettu, että velttona+venytettynä=erektiomitta. Olen tämän itsekin kokeillut. Ilman väkivaltaista kiskomista lepotilassa ollut kalu venyi muutaman millin yli tuon 19 cm.

Tässä siis ratkaisu. Jos näet kiinnostavan miehen, mene kysymään saatko venyttää kullia. Otat sitten mitan. Panohaluisista miehistä varmaan 99% suostuu jos itse olet panokelpoinen.

Vierailija
53/73 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on ympärysmitta 13 ja pituus 18. Mistäkö tiedän? No on se joskus mitattu myönnetään. Mutta vaikka se nyt sattuu olemaan kait yli jonkun keskiarvon, niin ei se mikään autuus ole ainakaan minulle. Pienemmällä pärjäisin ihan yhtä hyvin, eikä tulisi ainakaan niitä kivuliaita vahinko tökkäyksiä liian syvälle. Ja sinne kakkoseen tuokin on mielestäni jo liian suuri, sormi sielläkin tuntuu paremmalta. Ja mitä tulee ihan sinne ykköseenkin, niin saan orkun silleen naidessa, että varmaan hieman yli puoli kalua on käytössä ja samalla hön tai minä hyväilee klitorista. Erilaisiahan kaikki ollaan, mutta minä ainakaan en tarvitsisi edes tuollaisia mittoja, en pituudessa enkä paksuudessa. Onhan se visuaallisesti ihan kivan näköinen, myönnetään.

Täähän se juttu juuri on. Ihan sama miehen pituudenkin suhteen. Tärkeintä on se mitä on näyttää muille. Voi toisille naisille kuiskutella, että omalla miehellä on TOSI iso niin kateellisena katselevat.

Vierailija
54/73 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia ratkaistu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä siis ratkaisu. Jos näet kiinnostavan miehen, mene kysymään saatko venyttää kullia. Otat sitten mitan. Panohaluisista miehistä varmaan 99% suostuu jos itse olet panokelpoinen.

Kysyjä ei ole panokelpoinen, koska täällä kyselee. Todennäköisesti on mies.

Vierailija
55/73 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysänä 9cm ei varmasti veny 19cm: tiin. Ei sellaista kuminauhaa olekaan.

Vierailija
56/73 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on ympärysmitta 13 ja pituus 18. Mistäkö tiedän? No on se joskus mitattu myönnetään. Mutta vaikka se nyt sattuu olemaan kait yli jonkun keskiarvon, niin ei se mikään autuus ole ainakaan minulle. Pienemmällä pärjäisin ihan yhtä hyvin, eikä tulisi ainakaan niitä kivuliaita vahinko tökkäyksiä liian syvälle. Ja sinne kakkoseen tuokin on mielestäni jo liian suuri, sormi sielläkin tuntuu paremmalta. Ja mitä tulee ihan sinne ykköseenkin, niin saan orkun silleen naidessa, että varmaan hieman yli puoli kalua on käytössä ja samalla hön tai minä hyväilee klitorista. Erilaisiahan kaikki ollaan, mutta minä ainakaan en tarvitsisi edes tuollaisia mittoja, en pituudessa enkä paksuudessa. Onhan se visuaallisesti ihan kivan näköinen, myönnetään.

Täähän se juttu juuri on. Ihan sama miehen pituudenkin suhteen. Tärkeintä on se mitä on näyttää muille. Voi toisille naisille kuiskutella, että omalla miehellä on TOSI iso niin kateellisena katselevat.

Mä nyt en tarkoittanut visuaallisuudella mitään muille kerskumista. Tarkoitin sitä, että onhan se kiihottavan näköistä seksiä harrastaessa, että kalulla on kokoa. Ja tämäkin minun mielestäni. Eipä nyt ihan hirveästi ystävien kanssa puhuta miesten kalujen mitoista. Toki yleisellä tasolla on joskus ollut puheita koon suhteen, mutta ei nyt sentään senttimäärällisesti.

Vierailija
57/73 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeajo. Tärkeää on koon lisäksi tietää, toimiiko se?

Vierailija
58/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä jonkun kerran kädellä kokeiltukin. Muutaman drinksun jälkeen mies ei tuon asian selvittämistä suuremmin vastustele, jos ei sitten ole ihan hävettävä nysä.

Vierailija
59/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pakko kyllä sanoa että IKINÄ en oo naiskavereiden kanssa puhunu aiheesta, ketään meistä ei kiinnosta. siitä kyllä puhutaan että onko mies kaunis, huomioiva, osaako ja haluaako nuolla... penikset on vaan joku miesten ja joidenkin vähämielisten naisten obsessio

Vierailija
60/73 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sen entisiltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän