Julkinen sektori on ylipöhöttynyt
Mistä sinun mielestä julkista sektoria olisi supistettava.
Tarvetta uusimpien laskelmien perusteella on noin 150 000 - 225 000 työpaikan supistamiselle, näin siitä syystä jotta Suomen julkinen velkaantuminen saadaan taittumaan.
Kommentit (113)
Ei sulla olis linkkiä niihin laskelmiin vai ihanko itse laskeskelit?
Julkinen sektori on todella ylipöhöttynyt ja ylipöhöttynyt siksi, että SDP haluaa pöhöttää julkista sektoria, että saa äänestäjiä itselleen. SDP oma etu mulle mulle mulle, ihan sama kuka maksaa kunhan se ei ole SDP. Kyllä muut aina maksaa, yksityinen sektori maksaa julkisen sektorin ja Pääministerin palkan.
Julkisen sektorin työntekijät ovat pääosin sote- ja opetusalalla. Eli hoitajia ja opettajiako aletaan poistamaan 225000 hengen verran?
Vierailija kirjoitti:
Julkinen sektori on todella ylipöhöttynyt ja ylipöhöttynyt siksi, että SDP haluaa pöhöttää julkista sektoria, että saa äänestäjiä itselleen. SDP oma etu mulle mulle mulle, ihan sama kuka maksaa kunhan se ei ole SDP. Kyllä muut aina maksaa, yksityinen sektori maksaa julkisen sektorin ja Pääministerin palkan.
Idiootti.
Jokainen armeijan käynyt työtön on oikeutettu n. 600e/kk päivystyskorvaukseen 60 ikävuoteen saakka. Sivareilta ja AK hipeiltä työttömyys korvaukset voi luonnollisesti leikata.
Tämä ollut tiedossa jo kohta 10 vuotta.
Päättyy vasta, kun tuolileikki lähtee pakon edessä kiihtymään.
Ihan v:n kallis tilanne. Ja hyödytön.
Joo, pois vasn opettajat, hoitajat ja poliisit. Sitten on russakan mielestä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Laskelmat löytyy PerusSuomalaisten sivulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden luotettavuus on sama kuin Aku Ankkaa lukisi.
Vierailija kirjoitti:
Julkisen sektorin työntekijät ovat pääosin sote- ja opetusalalla. Eli hoitajia ja opettajiako aletaan poistamaan 225000 hengen verran?
Olet täysin väärässä. Tutki mihin kaikkeen SDP vetoinen julkinen on sekaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siellä julkisella sektorilla on sitten viroissa kokoomuslaisia kuin meren mutaa?
Aloitetaan opettajista, sairaanhoitajista, palomiehistä, lääkäreistä, poliiseista, sosiaalivirkailijoista, vanginvartijoista ja sotilaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin väärässä. Tutki mihin kaikkeen SDP vetoinen julkinen on sekaantunut.
Kyllä te persut olette sitten yksinkertaisia. Demareiden aikanako ja heidän ansiostaan tämä on tapahtunut teidän mielestänne? Kokoomus oli hallituksessa melkein 30 vuotta putkeen, mutta kaikki on demareiden syytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli hauska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki vasemmistonkin yliopisto tutkijat vastaa aku ankkaa luotettavuudeltaan, okei.
Julkinen sektori vaikuttaa ylipöhöttyneeltä, koska meillä yksityistämisruletti on vasta puolitiessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki vasemmistonkin yliopisto tutkijat vastaa aku ankkaa luotettavuudeltaan, okei.
Ainoastaan te persuidarit.
Persut vaatii julkiselta puolelta 50000 käsienheiluttajaa kortistoon, mutta ei osaa sanoa, keitä he ovat. Uskottavaa politiikkaa.
Koulujen yksityistäminen olisi hyvä alku. Työttömien palvelut pois, samalla tietty myös työttömyysetuudet pois. Tarvitaanko erilaisia virastoja tyyliin Tukes, tuskin. Ja kaikki EU-hankkeet loppu samantien.