Venäjä on kusessa ukrainassa
Venäjä on täysin pulassa Ukrainassa vaikka Ukraina on antanut heidän olla melko rauhassa viime aikoina.
Keräävät voimia ja joukkoja isoon rynnistykseen jolla loputkin venäläiset ajetaan maasta.
Kommentit (277)
Venäjän asevoimien tappiot ajalta 24.02-27.01.2023 :
* 124710 sotilasta
* 292 lentokonetta
* 283 helikopteria
* 3182 taistelupanssarivaunua
* 6340 panssaroitua miehistönkuljetus- ja taisteluajoneuvoa
* 221 ilmatorjuntajärjestelmää
* 452 MLRS raketinheitinjärjestelmää
* 5001 muuta sotilasajoneuvoa ja säiliöautoa
* 199 esteidenraivaus- ja siltapanssarivaunua
* 2180 tykistöasejärjestelmää
* 1941 miehittämätöntä ilma-alusjärjestelmää
* 18 merivoimien alusta
* 796 risteilyohjusta
https://armyinform.com.ua/2023/01/27/minus-850-okupantiv-7-tankiv-ta-ge…
Seuraavaksi f16-hävittäjiä Ukrainaan 👍
Suomen kielessä ryssiä=epäonnistua täydellisesti. Ukraanoida= huonosta lähtökohdasta saavuttaa täydellinen menestys.
Vierailija kirjoitti:
Ensin Putin oli muka kuolemansairas, sitten aseet oli loppumassa, sitten miehistö ja sitten talous romahtaisi. Nyt taas Venäjä on kusessa.
Hauskoja olette.
Onko talouskasvua näkyvissä seuraavan 20 vuoden ajalle? Ainoa vientituote (kuten kehitysmailla aina) fossiilienergia vaikeaa kuljetusreittiä pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava vaihe, joka tarvitaan on EU:n sotajoukkojen lähettäminen Ukrainaan, että saadaan ajettua venäläiset ulos
EU:lla ei ole mitään sotajoukkoja. EU ei ole sotilasliitto eikä edes minkäänlainen puolustusliitto. EU on poliittinen ja taloudellinen liitto.
Nato on EU maiden sotilasliitto. Kaikki EU maat kuuluvat Natoon (paitsi Suomi ja Ruotsi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava vaihe, joka tarvitaan on EU:n sotajoukkojen lähettäminen Ukrainaan, että saadaan ajettua venäläiset ulos
EU:lla ei ole mitään sotajoukkoja. EU ei ole sotilasliitto eikä edes minkäänlainen puolustusliitto. EU on poliittinen ja taloudellinen liitto.
Nato on EU maiden sotilasliitto. Kaikki EU maat kuuluvat Natoon (paitsi Suomi ja Ruotsi)
Unohdit Itävallan ja Sveitsin jotka eivät ole natossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit Itävallan ja Sveitsin jotka eivät ole natossa.
Sveitsi ei olekaan EU maa.
Itävallan ei tarvitse liittyä NATOoon koska se on NATO maiden ympäröimä joten sinne ei voi hyökätä hyökkäämättä Natoa vastaan.
Olemme todistamassa slaavilaista kansanmurhaa
Tässä sodassa on kyse enemmästä kuin mitä ajatellaan. Kyse on slaavilaisen kansan tuhoamisesta toisen slaavilaisen kansan toimesta. Kyse on slaavilaisten kansojen tarkoituksellisesta hävittämisestä.
Aikaisemmin oli juutalaisten hävittäminen, nyt slaavilaisten kansojen.
Ja mikä on helpompaa, jos yksi slaavilainen kansa tuhotaan toisen slaavilaisen kansan avulla. Niin pääsee molemmista eroon. Ja sitten kai vuoro on seuraavaan slaavilaisen kansan.
Jos ukrainalaiset voittavat, heidät lähetetään ilmeisesti sotaan toisen slaavilaisen kansan kanssa. Näin ne voidaan tuhota. Toivottavasti niin ei koskaan tapahdu. Juutalaisten kansanmurha ei loppujen lopuksi ollut täydellinen menestys, toivottavasti myös eivät kaikki slaavit tuhoudu.
Venäjän johdon raakuus ei mitätöi tavallisia venäläisiä. Sen asukkaiden joukossa on hyviä ja pahoja ihmisiä, kuten kaikkien muidenkin kansojen joukossa.
Aletaanko nyt tutkimaan ukrainalaisia ja niiden "arjalaisia"sukujuuria. Ja jos ukrainalaisen suvussa on venäläistä vertaa, niin kuin ihan varmasti on, niin tuhotaanko nekin? Miten heidän lapsiaan pitäisi kohdella, venäläisinä tai ukrainalaisina. Ja jos venäläiset hävitetään, kaikki jälkeläiset on löydettävä, jopa neljänteen sukupolveen asti, jotta venäläisiä jälkeläisiä ei jää enää mihinkään. Ja jos niitä on, tuhoa ne?
Onhan venäläisten ja ukrainalaisten välillä paljon avioliittoja. Ja heidän jälkeläisensä ovat venäläis-ukrainalaisia. Voitte siis sanoa, että veli on lähetetty tappamaan veljiä. Melkein sama kansa, ja lapset ovat sekä venäläisiä että ukrainalaisa. Ukrainalaiset ovat sekoittuneet venäläisiin, ei ole selvää, kuka taistelee ja ketä vastaan. Kun monessa perheessä on ukrainalais-venäläisiä.
Venäläiset pakenevat joukoittain Aasian maihin välttääkseen sotaa, koska jos kieltäydyt lähtemästä sotaan, saa 10 vuotta vankeutta.
Yksi tuntemani venäläinen muutti Intiaan välttääkseen sotaa.
Venäjällä on niin paljon luostareita, ja monet siellä asuvat munkit ovat akateemisesti koulutettuja ja puhuvat useita kieliä. Monet nuoret miehet luopuivat nuorena kaikesta ja menivät luostareihin, koska he ymmärsivät kaiken turhuuden.
Ljudmilla Putina: Mieheni on valitettavasti kuollut jo kauan sitten. Minun on myönnettävä se julkisesti, koska en voi enää nähdä, mitä hänen nimessään tehdään. Nämä ovat pelottavia ihmisiä. He eivät pysähdy mihinkään.
Mutta mitä tapahtui hänen kuolemansa jälkeen, sitä ei voi kuvailla. Hän kävi läpi vaikeaa aikaa. Hän ei tietenkään kertonut minulle mitään, vaan vetäytyi entistäkin enemmän. Kuukausi ennen kuolemaansa hän vei tyttärensä yöllä varoittamatta ulos - en edes tiennyt minne. Ja sitten hän katosi kokonaan. Yöllä talossamme kävi ihmisiä, joista osan tunsin, osaa en ollut koskaan nähnyt. He kävivät kaiken läpi, tutkivat kaikki paperit, koputtivat talon kaikkiin seiniin. He sanoivat minulle vain: "Jos haluat elää, älä puhu. Kaikkiin kysymyksiini miehestäni vastattiin lyhyesti, että hän saapuisi pian, että hänellä oli tärkeä tehtävä ja että kansallisen turvallisuuden vuoksi minun ei pitäisi keskustella siitä kenenkään kanssa. Muutamaa päivää myöhemmin hänen ensimmäinen... kaksoisolento ilmestyi. Myöhemmin sain tietää, että Vladimirin salamurha oli valmisteltu etukäteen, hänet oli eliminoitu, kun ensimmäinen kaksoisolento oli melkein valmis ottamaan hänen paikkansa. Ulkoisesti hän näytti tietysti hyvin paljon Putinilta - olin hämmästynyt. Mutta se oli täysin erilainen henkilö. He onnistuivat jotenkin jäljittämään tytöt. Ja he antoivat minulle uhkavaatimuksen: joko esitän uskollisen vaimon roolia, tai minä tai tyttäreni emme eläisi enää. Minulla ei ollut vaihtoehtoja. Olin aiemmin yrittänyt välttää julkisia tapahtumia. Toimittajien tarkkailu, juonittelu ja juorut olivat kaikki asioita, jotka inhosivat minua. Mutta vielä pelottavampaa oli esiintyä vieraan ihmisen vaimona.
Vierailija kirjoitti:
Ljudmilla Putina: Mieheni on valitettavasti kuollut jo kauan sitten. Minun on myönnettävä se julkisesti, koska en voi enää nähdä, mitä hänen nimessään tehdään. Nämä ovat pelottavia ihmisiä. He eivät pysähdy mihinkään.
Mutta mitä tapahtui hänen kuolemansa jälkeen, sitä ei voi kuvailla. Hän kävi läpi vaikeaa aikaa. Hän ei tietenkään kertonut minulle mitään, vaan vetäytyi entistäkin enemmän. Kuukausi ennen kuolemaansa hän vei tyttärensä yöllä varoittamatta ulos - en edes tiennyt minne. Ja sitten hän katosi kokonaan. Yöllä talossamme kävi ihmisiä, joista osan tunsin, osaa en ollut koskaan nähnyt. He kävivät kaiken läpi, tutkivat kaikki paperit, koputtivat talon kaikkiin seiniin. He sanoivat minulle vain: "Jos haluat elää, älä puhu. Kaikkiin kysymyksiini miehestäni vastattiin lyhyesti, että hän saapuisi pian, että hänellä oli tärkeä tehtävä ja että kansallisen turvallisuuden vuoksi minun ei pitäisi keskustella siitä kenenkään kanssa. Muutamaa päivää myöhemmin hänen ensimmäinen... kaksoisolento ilmestyi. Myöhemmin sain tietää, että Vladimirin salamurha oli valmisteltu etukäteen, hänet oli eliminoitu, kun ensimmäinen kaksoisolento oli melkein valmis ottamaan hänen paikkansa. Ulkoisesti hän näytti tietysti hyvin paljon Putinilta - olin hämmästynyt. Mutta se oli täysin erilainen henkilö. He onnistuivat jotenkin jäljittämään tytöt. Ja he antoivat minulle uhkavaatimuksen: joko esitän uskollisen vaimon roolia, tai minä tai tyttäreni emme eläisi enää. Minulla ei ollut vaihtoehtoja. Olin aiemmin yrittänyt välttää julkisia tapahtumia. Toimittajien tarkkailu, juonittelu ja juorut olivat kaikki asioita, jotka inhosivat minua. Mutta vielä pelottavampaa oli esiintyä vieraan ihmisen vaimona.
E uutisia voi uskoa. Uutisissa puhutaan aina Putinista, kuolleesta miehestä, joka on ollut kuolleena jo paljon vuosia. Uutiset olisivat uskottavampia, jos siellä sanottaisiin: kaksoisolento. He puhuvat jatkuvasti vainajasta, ikään kuin hän olisi elossa. Siis sellaisia uutisia.
Ukrainan tukea on lisättävä
Putin on sanonut, että Suomi pitää liittää venäjään! Sanoi suoraan, että Katariina Suuren rajat on saatava takaisin!
Iltalehti: Niinistö vastaa Putinin vaatimukseen Katariina Suuren rajojen palauttamisesta
Niinistö vastaa Puten uhoon Katariina Suuren rajoista: Historia ei toistu meidän kohdallamme alkuunkaan
Me ollaan samassa veneessä Ukrainan kanssa - upotkoon venäjä Ukrainan suohon
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c53dacd6-ce6c-4648-aaca-0f5254780…
Kaikki aseet mitä Ukrainalle annetaan menee tehokkaimmalla mahdollisella tavalla Suomen puolustamiseen. Pitäisi antaa puolet panssareista ja moukareista, ja laittaa ostoon kaksi kertaa annettu määrä uusia itselle. Niin kauan kun Ukraina taistelee tai kun Ukraina voittaa meillä ei ole mitään vaaraa.
Venäjä tekee kansanmurhaa Ukrainassa
Tuolla voi lahjoittaa Ukrainalle:
Tuolta Varustelekan sivulta voi lähettää rahaa Ukrainan Armeijalle:
https://www.varusteleka.fi/fi/page/usein-kysytyt-kysymykset-ukraina/738…
Ukraina ostaa meille aikaa verellä - ei unohdeta sitä
Venäjä Yrittää Valloittaa Ukrainan.Maata on venäjällä jo Uralin vuorten Taakse asti.Vielä lisää pitäisi saada maata.Hyi Helkkari.Onko Venäjän kansa noin tyhmää?Yksi mies naruttaa teittä.Lisäksi on KGB-ukkeli.