Exä(nainen) saanut alle vuosi eron jälkeen lapsen
Olimme yhdessä vielä marraskuussa 2021 ja hänen oli tarkoitus tulla jouluna porukoilleni, mutta hän oli muuttunut lyhyessä ajassa ja etäinen. Puhelin aina äänettömällä ja ei kiinnostanut tehdä mitään yhdessä. Erosimme sit 2022 tammi/helmikuun aikana. Halusin edelleen olla yhteydessä ja edes ystäviä, mutta maalis/huhtikuun aikaan sanoi, että hänellä on uusi rakas ja en yhteyttä ole pitänyt sen jälkeen kunnioituksesta. Tein vkl uuden tunnuksen snapchattiin ja hänen tarinansa ilmestyi minulle eilen ja siinä oli kuva vauvasta ja sama toistui tänään. Ensinnäkään en tiedä miten hänen tarinansa minulle näkyivät ja toiseksi onko ollut toinen mies jo kuvioissa kun olimme yhteydessä. Sydän jätti lyömättä ja ahdistaa. Pitäisikö onnitella vai antaa vain olla
Sydän jätti parit lyönnit välistä ja en ymmärrä miten hän edes
Kommentit (7)
noin nopeasti lapsi uuteen suhteeseen tietää varmaa suhteen loppua, kohta tuo tuleva yh on ovesi takana itkemässä takaisin
Meni jo, älä kiusaa itseäsi haluamalla olla ystävä vaan hanki laastarisuhde niinkuin naisetkin tekee että pääsee eteenpäin elämässä. Kuulostaa että olet todella nuori vielä.
M45
Jotkut hankkii eron jälkeen kostomekon tai kostokropan, mutta kostolapsi on ihan uutta.
Varmasti on ollut uusi jo kuukausia ennen eroanne. Siitä se etäisyyskin johtuu, eli huonosta omastatunnosta. Jos hän olisi sinua surrut, ei olisi heti tehnyt lasta muualla. Eli oli varattu ja sinä olit tiellä. Unohda. Haluatko todella onnitella?
Entäs ap jos vauva onkin sinun? Marraskuussa jos olisi tullut raskaaksi, olisi vauvan saanut heinä-elokuussa.
Niin veikkaisinkin, että ollut jo toinen kuvioissa. 3-vuotta suhde kesti. Annan kyllä olla olla. Eihän se mulle kuulu mitä ihmiset tekee. Lapsi ei ole minun, ehkä. En usko, että noin 11-12kk kukaan kantaa. Tahti tosiaan ollut "kostolapsen" saamiseen kova. Hän oli nuorena jo naimisissakin ollut ja aika instabiili persoona. Ihmetyttää vaan miten se on mun snapchattiin saanut tarinansa ujitettua kun uusi account.
Anna olla. Toinen mies on ollut jo hyvän aikaa.