Miksi sateenkaaripaja on vain Helsingissä?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miksi lasten täytyy niin erityisesti tietää näistä asioista. Näin eilen sellaisen setan tähän liittyvän materiaalin, jossa kuvattiin mm. fistausta ja miten se voidaan tehdä joko emättimeen tai peräsuoleen. Minua ainakin olisi varhaisteininä ällöttänyt koko asia, olipa kyse heteroista tai homoista, cis- tai trans-ihmisistä tai ihan mistä vaan. Terveellisempää monelle olisi pysyä vielä romanttisissa fantasioissa ja aika vanilja-tasolla. Enkä ole uskonnollinen, eikä mulla ole mitään seksuaalivähemmistöjä tai sukupuoleltaan ei-binäärisiä tai ketään vastaan, mutta en vaan ymmärrä miksi niistä kaikista kaikkien pitäisi tietää, varsinkaan lasten. Esim. en minä tiedä vaikka jotkut mun työkavereista jotka on miehiä, olisi homoja, bi:tä tai eivät kokisi olevansa miehiä, eikä minua kiinnostakaan. He ovat ihmisiä ja se riittää.
Olen samaa mieltä kanssasi, että tällaiset seksuaalivähemmistöasiat eivät kuulu lapsille ja vielä vähemmän erilaiset fetissipuheet.. he ovat lapsia, hyvänen aika. Minusta on myös kuvottavaa, miten nykyään esim myös nuorten ja lasten mielenterveysongelmat pusketaan sukupuoli/kehodysforiaan, laitetaan tämä kehittyvä nuori jopa rintojenpoistoon ilman että tehdään kunnollisia psykologisia seulontoja siitä, että mistä se kipuilu johtuu. Ulkomaillakin annetaan nuorille ja lapsille blokkereita, jotka pahimmillaan kastroivat sen nuoren täysin ja sitten annetaan hormonihoitoja..
Minulla ei ole mitään transsukupuolisia kohtaan, tunnen muutamia, mutta ei tällaisia kehoa runnovia hoitoja pitäisi aloittaa lapsille ja nuorille, joiden aivotkin ovat vielä kehittymässä. Viimeaikoina on tullut paljon henkilöitä ilmi, jotka katuuvat noita muutoksia ja ikävöivät esim sitä, kun eivät ole koskaan kokeneet puberteettiakaan.
siellä aivopestään terveet lapset ja nuoret sateenkaarikulttuuriin
Mieluummin antaisin lasteni uskoa kukkiin ja mehiläisiin, kuin rekkalesboon strap-on-dildon kanssa penetroitumassa alistuvaan "keijutyttöön"
Lapsille pitää vain antaa tietoa, että sukupuolia ei ole vain kaksi.. Niitä on useampiakin
Vierailija kirjoitti:
Lapsille pitää vain antaa tietoa, että sukupuolia ei ole vain kaksi.. Niitä on useampiakin
Niitä on 2 ja ne muut kuuluu mielisairaalan eri osastoille. Siellä saa olla ihan kuinka paljon vaan
Koska Helsinki on Vihreiden äänestysaluetta ja tulevat äänestäjät pitää itse aivopestä.
hol vi kaa ren allla