Miksi sateenkaaripaja on vain Helsingissä?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kouluissa ei ole vastaavaa työpajaa mielenterveysongelmista ja vaikka näköhäiriöistä? Samanlaisia subjektiivisia kokemuksia, samalla tavalla syrjintää aiheuttavia, mutta koskettavat huomattavasti useampia kuin suuntautumisvaihtoehtojen valinta.
Lapset itse toivoneet tätä. Minusta ideasi hyvä.
Kuinka moni nimenomaan lapsi ja missä ovat toivoneet?
Päivi Räsänen
@PaiviRasanen
3t
Opetussuunnitelma ei edellytä sateenkaari-ideologiaa - Päivi Räsänen muistuttaa, että peruskoulujen sateenkaarityöpajoihin ei ole pakko osallistua | KD-Lehti
Eli haistakoon Hki kaupungin lesporehtorit paskan
Ei muslimeitakaan pakoteta lgbt lespokurssille
Päivi Räsänen muistuttaa, että peruskoulujen sateenkaarityöpajat eivät ole pakollisia. – Vanhempien kasvatusvastuuta on kunnioitettava, hän sanoo.
Kristillisdemokraattien kansanedustaja Päivi Räsänen muistuttaa, että peruskoulun 6-9-luokkalaisille järjestettävät sateenkaarityöpajat eivät ole pakollisia.
Mikäli vanhemmat kokevat, että sateenkaaripajat eivät ole lapsen edun mukaisia, voivat he ottaa yhtyettä luokanopettajaan ja ilmoittaa, että sateenkaarityöpaja loukkaa perheen uskonnonvapautta, eikä lapsi tällä perusteella siihen osallistu.
– Samalla voi pyytää opettajaa järjestämään lapselle korvaava vaihtoehto päästä opetussuunnitelman tavoitteisiin, Räsänen neuvoo.
On syynsä miksi Hesaa sanotaan Homo-cityksi.
Helsingillä on rahaa. Tuskin persaukiset kunnat alkaa sijoittamaan homosaatioon.
Vierailija kirjoitti:
Helsingillä on rahaa. Tuskin persaukiset kunnat alkaa sijoittamaan homosaatioon.
Tämä ideologia ei kuulu lapsille opetettavaksi.
Mä en ymmärrä, miksi lasten täytyy niin erityisesti tietää näistä asioista. Näin eilen sellaisen setan tähän liittyvän materiaalin, jossa kuvattiin mm. fistausta ja miten se voidaan tehdä joko emättimeen tai peräsuoleen. Minua ainakin olisi varhaisteininä ällöttänyt koko asia, olipa kyse heteroista tai homoista, cis- tai trans-ihmisistä tai ihan mistä vaan. Terveellisempää monelle olisi pysyä vielä romanttisissa fantasioissa ja aika vanilja-tasolla. Enkä ole uskonnollinen, eikä mulla ole mitään seksuaalivähemmistöjä tai sukupuoleltaan ei-binäärisiä tai ketään vastaan, mutta en vaan ymmärrä miksi niistä kaikista kaikkien pitäisi tietää, varsinkaan lasten. Esim. en minä tiedä vaikka jotkut mun työkavereista jotka on miehiä, olisi homoja, bi:tä tai eivät kokisi olevansa miehiä, eikä minua kiinnostakaan. He ovat ihmisiä ja se riittää.
Helsingissä hömöys on muotia ja se näkyy myös katukuvassa, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kouluissa ei ole vastaavaa työpajaa mielenterveysongelmista ja vaikka näköhäiriöistä? Samanlaisia subjektiivisia kokemuksia, samalla tavalla syrjintää aiheuttavia, mutta koskettavat huomattavasti useampia kuin suuntautumisvaihtoehtojen valinta.
Lapset itse toivoneet tätä. Minusta ideasi hyvä.
Kuinka moni nimenomaan lapsi ja missä ovat toivoneet?
Juuri näin. Missä on toivottu? Onko lapsille järjestetty kysely ja miten siihen pääsi osallistumaan? Tällaisesta ei ole sinuakaan meillä mitään tietoa.
Meidän työpaikalla on minun lisäkseni yksi ap stadilainen.
Kyllä öyhöttäjät ovat hiljaa kun kysyn monenko polven stadilainen olet.
Maalaiset tuoneet öyhötyksen tullessaan stadiin ja ollaan niin olevinaan stadilaisia. Huvittavia böndejä.
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurin partsillakin on sateenkaaripaja lippuineen kaikkineen.
merkki naapurin mielenterveysongelmista.
Varmaan siksi, kun täällä on niiden mädätysjärjestöjen päämajat.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on hyvä, että vain Helsingissä. Nyt fiksuilla vanhemmilla on mahdollisuus siirtää lapsensa kouluun toiselle paikkakunnalle, jossa tuota hullutusta ei ole.
Saapa nähdä, tapahtuuko Helsingin kouluissa kohta oppilaskato, jos vanhemmat siirtävät joukolla lapsiansa kouluihin toisille paikkakunnille.
Juuri näin. Helsinki voi luoda kaupunkiinsa juuri sellaisen kulttuurin kuin haluaa. Ihmiset voivat sitten päättää haluavatko asua siellä.
Helsingissä on nykyään kaikki sekopäät, jotka elää irti todellisuudesta.
tuota perustellaan sillä että laki velvoittaa. on ihmeellistä että muut kunnat eivät noudata lakeja.
Täällä niitä on paljon, koska kaikki ihqudaagaytransut muuttavat tänne. Itse en tunne yhtään lgbtq-ihmistä. T. Kolmannen polven stadilainen
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aivan yhdentekevää, kuka rakastaa ja ketä, mutta miksi juuri tämä ryhmä tuntuu nykyään olevan ylikorostettuna joka paikassa? En ymmärrä. Ollaan niin suvaitsevaisia, mutta sitten toisaalla suvivirttäkään ei voi laulaa, ettei vaan loukkaa ketään. Olen kirkosta eronnut, mutta pidän suvivirttä suomalaisena perinteenä, enkä niinkään uskontoon liittyvänä.
Siis suvivirttä ei saa laulaa, mutta per see seen saa panna? Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Teuvo, maanteiden kuningas!
Vierailija kirjoitti:
Päivi Räsänen muistuttaa, että peruskoulujen sateenkaarityöpajat eivät ole pakollisia. – Vanhempien kasvatusvastuuta on kunnioitettava, hän sanoo.
Kristillisdemokraattien kansanedustaja Päivi Räsänen muistuttaa, että peruskoulun 6-9-luokkalaisille järjestettävät sateenkaarityöpajat eivät ole pakollisia.
Mikäli vanhemmat kokevat, että sateenkaaripajat eivät ole lapsen edun mukaisia, voivat he ottaa yhtyettä luokanopettajaan ja ilmoittaa, että sateenkaarityöpaja loukkaa perheen uskonnonvapautta, eikä lapsi tällä perusteella siihen osallistu.
– Samalla voi pyytää opettajaa järjestämään lapselle korvaava vaihtoehto päästä opetussuunnitelman tavoitteisiin, Räsänen neuvoo.
Tämä. Muistakaa nämä ohjeet.
Ei käy, koska ideologian junttaaminen tyrehtyisi.