Miksi sateenkaaripaja on vain Helsingissä?
Kommentit (68)
Ai tätä yritetään selittää sillä, että lapset itse ovat toivoneet, katsokaa lapsia nyyh :D Aivan varmasti mahtuu aina ne muutama, jotka toivovat kaikenlaista.
Se että vihreä hulluus pysyy Kehä 1:n sisällä auttaa meitä Kehä 1:n ulkopuolella asuvia.
Seta ei tee tätä ilmaiseksi. Muilla kunnilla ei rahaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Helsinki on Håmåcity.
Hamacity?
HOMO
O
M
O
Vierailija kirjoitti:
Miksi kouluissa ei ole vastaavaa työpajaa mielenterveysongelmista ja vaikka näköhäiriöistä? Samanlaisia subjektiivisia kokemuksia, samalla tavalla syrjintää aiheuttavia, mutta koskettavat huomattavasti useampia kuin suuntautumisvaihtoehtojen valinta.
Pervopaja on mt-ongelmaisille. Järjestäjille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kouluissa ei ole vastaavaa työpajaa mielenterveysongelmista ja vaikka näköhäiriöistä? Samanlaisia subjektiivisia kokemuksia, samalla tavalla syrjintää aiheuttavia, mutta koskettavat huomattavasti useampia kuin suuntautumisvaihtoehtojen valinta.
Olen mietttinyt samaa. Seksuaalivähemmistöön kuuluminen ei välttämättä edes näy päällepäin, eikä vaikuta arkeen, toisin kuin esim. liikuntavamma. Miksei voida vaan todeta, ettei ketään saa syrjiä ja opiskella jotain oikeasti hyödyllistä?
Paja , eli tulee mieleen raudan taonta tai muu työmaa missä korjataan asioita . Eli taotaan päähän uusia asioita tai korjataan ne sopiviksi .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset itse toivoneet tätä. Minusta ideasi hyvä.
Ketkä lapset tätä ovat toivoneet? Kaikilta kysytty vai jokin pieni porukka? Epäilen jälkimmäistä vahvasti.
Sama että uutisointi 36 % kannattaa maahanmuuttoa , jutun lukiessa 42 % vastusti . Uutisten voi tehdä mieleisekseen ja otsikon laittaa mieleisekseen vaikka antaa väärän kuvan asiasta . Olisko yksi tässäkin sanonut kyllä ja sehän riittää?
Helsingin koululaitoksella sattuu nyt olemaan ylimääräiset sata tonnia antaa SETAlle. Maaseudun koulut ovat köyhempiä.
Tuonkin rahan kun laittaisi oppikirjoihin ja lukemaan opettamiseen niin voisivat halukkaat lukea näistäkin asioista ihan itsekseen. Loput voivat käyttää aikansa hyödyllisempiin asioihin.
Voisiko tämän pajan saada myös Rovaniemen työttömille ja Kuopion syrjäytyneille. Vaadimme tasa-arvoa koulutuksen ja sivistyksen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin koululaitoksella sattuu nyt olemaan ylimääräiset sata tonnia antaa SETAlle. Maaseudun koulut ovat köyhempiä.
Samaan aikaan onkin sitten hyvä kitistä resurssien vähyydestä.
Siellähän niitä HOMOJA JA LESBOJA on eniten joka 35 on jompi kumpi..Eikös siinä ole tarpeeksi syytä...
Vierailija kirjoitti:
Tuonkin rahan kun laittaisi oppikirjoihin ja lukemaan opettamiseen niin voisivat halukkaat lukea näistäkin asioista ihan itsekseen. Loput voivat käyttää aikansa hyödyllisempiin asioihin.
Nimenomaan. Lapsilla oli koulussa tehtäväkirjoja, joista lukuvuoden päätteksi piti pyyhekumilla poistaa kaikki tehdyt tehtävät. Kun niitä oli vuosikausia kierrätetty vastaukset näki vaikka ne oli pyyhitty eikä kirjoissa ollut yleensä enää edes kansia. Oudot prioriteetit täällä Helsingissä.
Mun naapurin partsillakin on sateenkaaripaja lippuineen kaikkineen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aivan yhdentekevää, kuka rakastaa ja ketä, mutta miksi juuri tämä ryhmä tuntuu nykyään olevan ylikorostettuna joka paikassa? En ymmärrä. Ollaan niin suvaitsevaisia, mutta sitten toisaalla suvivirttäkään ei voi laulaa, ettei vaan loukkaa ketään. Olen kirkosta eronnut, mutta pidän suvivirttä suomalaisena perinteenä, enkä niinkään uskontoon liittyvänä.
Koska Seta on THL toimintaan kuuluva järjestö ja nostettu yhteiskunnalliseen auktoriteettiasemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aivan yhdentekevää, kuka rakastaa ja ketä, mutta miksi juuri tämä ryhmä tuntuu nykyään olevan ylikorostettuna joka paikassa? En ymmärrä. Ollaan niin suvaitsevaisia, mutta sitten toisaalla suvivirttäkään ei voi laulaa, ettei vaan loukkaa ketään. Olen kirkosta eronnut, mutta pidän suvivirttä suomalaisena perinteenä, enkä niinkään uskontoon liittyvänä.
Koska Seta on THL toimintaan kuuluva järjestö ja nostettu yhteiskunnalliseen auktoriteettiasemaan.
Sitten saadaan lisää mielenterveyden kanssa upoksissa olevia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset itse toivoneet tätä. Minusta ideasi hyvä.
Ketkä lapset tätä ovat toivoneet? Kaikilta kysytty vai jokin pieni porukka? Epäilen jälkimmäistä vahvasti.
Lapset vainuavat nopeasti mitä heidän toivotaan toivovan.