Miten työmarkkinatuella pystyy ostaa sängyn jos vanha hajoaa?
Kommentit (118)
Hyvin voi ostaa. Tuki on jopa liian iso. Työnteko on kannatettava ja työllisyystoimia lisää. T. Kokoomusbotti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys mutta miten sänky hajoaa?
Ymmärrän jos tulisi vaikka yövieras joka päihtyneenä päästäisi eritteet sänkyyn ja sänky sotkeutuisi. Mutta miten se hajoaa?
Todella, tyhmä kysymys! Jos vaikka olet ostanut alunperin halvan ja heikkolaatuisen sängyn Ikeasta, on jopa todennäköistä sen särkyminen. Runko napsahtaa poikki, tai pääty hajoaa.
https://imgur.io/gallery/w4d9l
Totta, kuten tuostakin on pahvipääty hajonnut ja runko pudonnut lattialle.
Menee töihin tai ottaa ilmaisen lahjoitussängyn. Veronmaksajien ei kuulu maksaa.
Mulla on yli 10 vuotta vanha sänky, joka todella tarvis uusia. Ei vaan edes työssäkäyvänä ole varaa uusia sänkyä. Hieno herätä joka aamu selkä ihan sökönä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yli 10 vuotta vanha sänky, joka todella tarvis uusia. Ei vaan edes työssäkäyvänä ole varaa uusia sänkyä. Hieno herätä joka aamu selkä ihan sökönä.
Laita säästöön parikymppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita säästöön parikymppi.
Joo en mä niitä säästöjä sänkyyn käytä. Auto jos lahoaa alta, niin ei pääse edes töihin. Pitää miettiä mitä varten ne säästöt ovat, koska niitä nyt vaan ei saa paljoa kerättyä.
Ei ne kestä kuin tietyn painon,1 hengen sänky n.100kg. Mulla on halkeillu joku tukilauta pohjasta 120cm sängystä,en tiedä menikö muutossa. Jos laittoivat sängyn päälle liikaa tavaraa.[/quote]
mikä sänky kestää noin vähän?[/quote]
Halpa
Näitä lukiessa huomaa maamme onnellisuuden.
Sanot "ravintola"n sedälle että pääsisi pukille jos olisi sänky.
Käytetyissä sängyissä on lutikkariski. Siksi haluan mieluummin uuden sängyn. En ikinä ostaisi, enkä ottaisi edes ilmaiseksi sänkyä, jossa voi olla lutikoita. Eipä olis ensimmäinen kerta kun valehellaan että sänky on puhdas. Sen takia ei kannata ottaa riskiä.
Runkopatja lattialle? Mutta millä rahalla?
Se on aivan sama missä työtön elättipummi maata reuhottaa. Hanki työpaikka niin voit ostaa uuden sängyn, vaikka joka vuosi.
Syö vain papua ja pottua, on varaa vaikka nahkasämkyyn.
Pyhinä voi paistella kovat leivät uusiksi maustaen vaikka rahkan ja soijan kera.
Kohta oot rikas.
Sossustahan noita rahoja jaellaan. Viimeksi joku kehui palstalla saaneensa dux-patjat sossurahoilla. Kyllä korpeaa kun ei palkkarahoilla moiseen ole varaa. Eli kyllä, tuet ovat ylisuuret.
Vierailija kirjoitti:
Sossustahan noita rahoja jaellaan. Viimeksi joku kehui palstalla saaneensa dux-patjat sossurahoilla. Kyllä korpeaa kun ei palkkarahoilla moiseen ole varaa. Eli kyllä, tuet ovat ylisuuret.
Uskotko kaiken mitä luet? En usko että uskot.keskustelupalstoilla kuka vain voi esittää mitä vain .huonekalu avustus on reilu 100 euroa eikä sitä yleensä myönnetä kuin ensimmäiseen kotiin muuttavalle tai jos tulipalo on vienyt omaisuuden.huonekaluraha on käytettyihin huonekaluihin ja on myös mahdollista saada pienen tuen taloustavaroihin jos ei mitään omista .älä usko kaikkea mitä luet .nyt vaalien alla ollaankin oltu erittäin ahkeria kirjoituksissa jotka koskevat vähävaraisuutta. On "maailman matkaajia "ym "reissaajia "jotka kirjoittelevat mitä vain asioita pitkistä ulkomaan lomistansa jotka eivät pidä paikkaansa ja jotkut uskovat / ovat uskovinaan olen nähnyt erään toimeentulotuki päätöksen jossa myönnettiin reilun 100 euroa käytetyn sängyn ostoon .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko kaiken mitä luet? En usko että uskot.keskustelupalstoilla kuka vain voi esittää mitä vain .huonekalu avustus on reilu 100 euroa eikä sitä yleensä myönnetä kuin ensimmäiseen kotiin muuttavalle tai jos tulipalo on vienyt omaisuuden.huonekaluraha on käytettyihin huonekaluihin ja on myös mahdollista saada pienen tuen taloustavaroihin jos ei mitään omista .älä usko kaikkea mitä luet .nyt vaalien alla ollaankin oltu erittäin ahkeria kirjoituksissa jotka koskevat vähävaraisuutta. On "maailman matkaajia "ym "reissaajia "jotka kirjoittelevat mitä vain asioita pitkistä ulkomaan lomistansa jotka eivät pidä paikkaansa ja jotkut uskovat / ovat uskovinaan olen nähnyt erään toimeentulotuki päätöksen jossa myönnettiin reilun 100 euroa käytetyn sängyn ostoon .
kelan sivuilta saa virallista ja oikeaa tietoa eri tukien pienentävästä vaikutuksesta toisiin tukiin !ei keskustelupalstoilta !!! Toimeentulotukea ei saa kaikki työttömät työnhakijat, laki määrittelee asian.toimeentulotuki on käytännössä muutamasta kympistä reiluun sataseen ja sitä ei myönnetä mihin vain .keskustelupalstoilla suurennellaan tukien määrää moninkertaisiksi mitä ne todellisuudessa on .ne vaalit on tulossa joo😁
Vuoten viet sortti asemalle ja sen patjan laitat lattialle ,nukut siinä,niin muutkin vähä varaiset tekee ja selkä kiittä napakkaa alustaa,eli lattiaa.