Miten työmarkkinatuella pystyy ostaa sängyn jos vanha hajoaa?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Säästän joka kuukausi 30 euroa tällaisia tilanteita varten.
paljon säästäisit sänkyyn?
Nukkuisin siinä rämässä tai pelkällä patjalla. Ei tuosta rahastaa ole vara ostaa sänkyä
Vierailija kirjoitti:
Nukkuisin siinä rämässä tai pelkällä patjalla. Ei tuosta rahastaa ole vara ostaa sänkyä
Hyvästi sosiaalinen elämä. Miten kehtaisi kutsua vieraita kylään??
Tori.fi:sta sain hyvän sängyn ilmaiseksi.
Korjaa se vanha sänky. Miksi jonkun muun pitäsi maksaa sinulle uusi sänky?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paljon säästäisit sänkyyn?
Veikkaisin, että sen sängyn hinnan verran.
Voitko jonkun aikaa nukkua sohvalla? Kunnes saat ostettua uuden sängyn .
Osamaksulla tai säästämällä. Mikä siinä on vaikeaa. Eipä ole elämästä ikinä mitään perusasioita puuttunut vaikka työtön. Tt-tuella saa jostain pajalta sängyn patjoineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä. Sanoo vaan ettei nyt ole vara ostaa uutta.
FB:n kierrätysryhmistä voi saada hyvää tavaraa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä kehtaisin hyvin. Sanoisin että sänky hajosi ja ei ole nyt varaa uuteen. Ei mulla ole tarvetta esittää varakkaampaa kuin olen.
Sänkyjä saa ilmaiseksi kun tutkii palstoja. Ei tarvitse kuin googlettaa ja löytyy tuhansia ilmoituksia ilmaisista sängyistä. Meilläkin jouduttiin äitini kuolinpesästä viemään ihan hyvät ja hienot sängyt ja nahkasohvat kaatikselle kun eivät kelvanneet kellekään ilmaiseksi.
Vai oletko niin fiini ettei käytetty kelpaa? Mullakin on edelleen tädiltä saatu 80-luvun sänky vaikka töissä käynkin. Miksi työttömien pitäisi saada uusia sänkyjä kun maailma hukkuu vanhoihin?
Minulta hajosi sängyn pohjasta 2 lautaa. (Sänky on siis sellainen, missä lautoja rivissä). Vanha Ikeamalli. Korjasin sen itse. Sain tutulta 2 laudanpätkää, jotka sahasin oikeaan mittaan ja porasin kiinni. Taas mennään. T. N50v, kotinikkari.
Ei se sänky ole ongelma, mutta petauspatja maksaa maltaita. Lasten sänkyihin sain lahjoituksesta aivan uudet todella hyvät petarit mielettömän hyvällä tuurilla, mutta omani on nuhruinen ja tuhottoman likainen, eikä peseydy pesussakaan puhtaaksi.
Tyhmä kysymys mutta miten sänky hajoaa?
Ymmärrän jos tulisi vaikka yövieras joka päihtyneenä päästäisi eritteet sänkyyn ja sänky sotkeutuisi. Mutta miten se hajoaa?