Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten työmarkkinatuella pystyy ostaa sängyn jos vanha hajoaa?

Vierailija
25.01.2023 |

Miten te ostatte?

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa niitä ilmaiseksi kun hakee vaan pois. Pitäisi siis ostaa auto ensin. Ei ole kavereita kellä auto olisi.

Vierailija
22/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla kai kuten muutenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna sossusta välttämättä. Yritin,sanoi että antavat vain ensiasuntoon muuttavalle.

Vierailija
24/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osamaksulla tai säästämällä. Mikä siinä on vaikeaa. Eipä ole elämästä ikinä mitään perusasioita puuttunut vaikka työtön. Tt-tuella saa jostain pajalta sängyn patjoineen.

Ai sen halvimman mahdollisimman sotkan runkopatjan :D

Vierailija
25/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut lattialla pelkällä patjalla. Ei työmarkkinatuella osteta mitään muuta kuin ruokaa ja ehkä maksetaan tärkeimmät laskut.

Vierailija
26/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyksestä ostettava ja mitä olen noita yhden ihmisen sänkyjä katsellut,maksavat n.70-190e ja kuljetus n.50e,patjat 20 40e. Että ruokajonoon ja diakonin juttusille joutuu jos ne aikoo ostaa.

Vierailija
27/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osamaksulla tai säästämällä. Mikä siinä on vaikeaa. Eipä ole elämästä ikinä mitään perusasioita puuttunut vaikka työtön. Tt-tuella saa jostain pajalta sängyn patjoineen.

Mä erosin pitkästä suhteesta ysärillä ja mulla ei ollut muuta kuin se patja lattialla. sossusta sain maksusitoumuksen sängyn ostoa varten ja se oli sellaiseen kauppaan, jossa oli vankien tekemiä huonekaluja. Ne oli täysin puuta, isoja kolosseja, ei olisi sellainen mahtunut mun pikkuruiseen yksiöön. Palautin siis sossuun sen "kupongin". Ostin sitten aikanaan mulle sopivan sängyn kun sain työpaikan, siihen asti nukuin patjalla. Ja kyllä mulla miesvieraita kävi, ei yhtään haitannut sängyn puute :D. Se oli sitä ihanaa "nuoruutta". Olin jotain 26v tuolloin. 

Vierailija
28/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Köyhä joutuu tekemään laudoista laverin itse? Tikkuja. :( 

Vierailija
29/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo taas aloitus työttömyydestä ,oliko ne vaalit tulossa?😁

Vierailija
30/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa niitä ilmaiseksi kun hakee vaan pois. Pitäisi siis ostaa auto ensin. Ei ole kavereita kellä auto olisi.

Pyydä siltä lahjoittajalta kuljetusta ja maksa vähän bensarahaa. Ei voi olla noin vaikeaa.

Vierailija
31/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänteinen osamaksu, eli pistät säästöön ainakin parikymppiä kuussa yllättäviä mutta välttämättömiä menoja varten. Huonekaluja ei onneksi tarvitse uusia kovin usein.

Vierailija
32/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä siltä lahjoittajalta kuljetusta ja maksa vähän bensarahaa. Ei voi olla noin vaikeaa.

Onko sun kellään ystävillä / sukulaisilla autoja & peräkärryä? Silloinhan sen saisi tuotua . Annat, vaan bensarahaa .

Vierailija
33/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyni hajotessa minulla oli kaksi rahia, jotka aukeavat patjoiksi. Laitoin ne päällekkäin sängyn puutteessa ja olen nukkunut tuolla sängyllä nyt useamman vuoden ja jopa ostanut uudet samanlaiset jo kerran. Maksoivat alle 100 euroa yhteensä. Ovat myös kätevät muutoissa, kun menevät kasaan ja vievät vähän tilaa. Nautin myös siivotessa siitä, että voi vaan heittää sängyn pariksi rahiksi.

Vierailija
34/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo näin ne lutikat leviää. En missään nimessä ostais/ottais ilmaista sänkyä vastaan. 

Vierailija
35/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voi olla vaikeaa kun ei ole autoa kummallakaan. Luuletko että lahjoittajilla on ilman muuta auto? Suurimmalla osalla ilmoittajista lukee ettei ole kuljetusmahdollisuutta.

Vierailija
36/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sänky ole ongelma, mutta petauspatja maksaa maltaita. Lasten sänkyihin sain lahjoituksesta aivan uudet todella hyvät petarit mielettömän hyvällä tuurilla, mutta omani on nuhruinen ja tuhottoman likainen, eikä peseydy pesussakaan puhtaaksi. 

Tosiaan, petarit on ihan sairaan kalliita. Mikä hemmetti niissäkin maksaa? Itse tarvisin 120 cm leveän enkä kyllä raski edes alesta ostaa vaikka rahaa olisikin riittävästi.

Vierailija
37/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy ostaa? Sama kirjoittaja kuin "pystyykö nukkua" -aloituksessa?

Vierailija
38/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää herranjumala rontatko kotiinne mitään kierrätysryhmä kalusteita kun sekä luteita että syyhyä on niin paljon. Säästät. Ikeasta käypä patja alta satasella varmasti.

Vierailija
39/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voi olla vaikeaa kun ei ole autoa kummallakaan. Luuletko että lahjoittajilla on ilman muuta auto? Suurimmalla osalla ilmoittajista lukee ettei ole kuljetusmahdollisuutta.

No miten hel*vetissä se kaupasta ostettava kuljetetaan kotiin? Kuuraketillako, kun ei kerran ole varaa kuljetuksestakaan maksaa 🤨?

Vierailija
40/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osamaksulla saa jos on luottotiedot kunnossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi