Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten työmarkkinatuella pystyy ostaa sängyn jos vanha hajoaa?

Vierailija
25.01.2023 |

Miten te ostatte?

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette osaa koota sänkyä?! Niissähän on yleensä luokkaa alle 10 osaa. Ihan tasan varmasti onnistuu keneltä tahansa jos ei ole vakavasti heikkolahjainen.

Vierailija
62/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys mutta miten sänky hajoaa?

Ymmärrän jos tulisi vaikka yövieras joka päihtyneenä päästäisi eritteet sänkyyn ja sänky sotkeutuisi. Mutta miten se hajoaa?

Ei ne kestä kuin tietyn painon,1 hengen sänky n.100kg. Mulla on halkeillu joku tukilauta pohjasta 120cm sängystä,en tiedä menikö muutossa. Jos

laittoivat sängyn päälle liikaa tavaraa.[/quote liima sulaa vanerista jos on kosteaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys mutta miten sänky hajoaa?

Ymmärrän jos tulisi vaikka yövieras joka päihtyneenä päästäisi eritteet sänkyyn ja sänky sotkeutuisi. Mutta miten se hajoaa?

Ei ne kestä kuin tietyn painon,1 hengen sänky n.100kg. Mulla on halkeillu joku tukilauta pohjasta 120cm sängystä,en tiedä menikö muutossa. Jos laittoivat sängyn päälle liikaa tavaraa.

mikä sänky kestää noin vähän?

No ei kai ne enempääkään kestä? 100 kg on ihan hervoton paino normaali mittaiselle (158 cm - 190 cm) ihmiselle.

toisinaan pitäisi mahtua toinenkin siihen niin ei se mikään ihme ole jos ei kestä.

Vierailija
64/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette osaa koota sänkyä?! Niissähän on yleensä luokkaa alle 10 osaa. Ihan tasan varmasti onnistuu keneltä tahansa jos ei ole vakavasti heikkolahjainen.

Katsoin youtubesta kun kasas jotain ikean runkosänkyä ja kyllä se aika työläältä näytti

Vierailija
65/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskuksesta.

Vierailija
66/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmisiä on monenlaisia. Myös heikkolahjaiset tarvitsevat sängyn.

Vierailija
67/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrätyskeskuksesta.

Tunenn naisen joka vei aina tavaroitaansa kierrätyskeskukseen ja asunnossa oli just tehty tuholaismyrkytys.:.. :S

Vierailija
68/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmisiä on monenlaisia. Myös heikkolahjaiset tarvitsevat sängyn.

Itse pelkään että kasaisin jonkun ruuvin liian löysällä tai tiukkaan, että sänky romahtaisi tai sitten en saisi sitä pois jos tekisin virheen.

Vierailija
69/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytettyjä sänkyjä patjoineen saa 50eurolla.

Ei saa olla liian vaativa, jos on köyhä.

Mistä ja paljonko kuljetus maksaa? Et ole tainnut lukea ketjua.

Vierailija
70/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sänky ole ongelma, mutta petauspatja maksaa maltaita. Lasten sänkyihin sain lahjoituksesta aivan uudet todella hyvät petarit mielettömän hyvällä tuurilla, mutta omani on nuhruinen ja tuhottoman likainen, eikä peseydy pesussakaan puhtaaksi. 

Tosiaan, petarit on ihan sairaan kalliita. Mikä hemmetti niissäkin maksaa? Itse tarvisin 120 cm leveän enkä kyllä raski edes alesta ostaa vaikka rahaa olisikin riittävästi.

Kröhöm ihan vain vinkkinä ettei petauspatja ole millään lailla pakollinen. Jos haluaa suojata patjaa, voi petarina käyttää mitä tahansa sopivan kokoista peittoa. Ei tarvitse olla just petarina myytävä. Ja halvimmat peitot maksaa muutaman kympin.

Huonoselkäiselle pitää olla hyvä patja jos nukkua aikoo,ei kaikki ole askeettisia sportti tyyppejä.

Vierailija
71/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osamaksulla  tai työtä tekemällä muuten ei onnistu. Yritä saada pikkutöitä sukulaisilta tai kavereilta tai jostain  että tienaat 300-400 euroa. Niin minäkin aion tehdä. Tänä vuonna minun pitää ostaa uusi sängy.. Vanha on jo huono. Kannattaa hakea myös täydentävää toimeentulotukea sossusta ja voi saada 100 euroa rahaa sänkyyn. Aion tehdä niin itse ja olen jos kysynyt alustavasti että saan tukea. Uusi sängy maksaa 300 euroa 120 cm levee. Minä ostin uuden läppärin osamaksulla ja kun olen sen maksanut toukokuussa niin ostan uuden sängyn. Maksan työttömyysrahasta 60 euroa joka kuu läppäriä.

Vierailija
72/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huonekaluliikkeissä on myös yleensä kuljetus yli 100 euroa.

Vierailija
73/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin loinen

Ole hiljaa loinen.

Vierailija
74/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se tuki oo ihan tavallisia euroja?

Vierailija
75/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä omltuista porukkaa, kun ei voi ostaa tai koota sänkyä, ja jos siihen kykenisi, niin tyssäisi kuljetuksen puutteeseen jne.jne. Mikään vastaus tai neuvo ei kelpaa: pitäisi saada joku futon tai moottorisänky uutena, koottuna ja kotiinkuljetettuna ilmaiseksi. Mielellään varmasti pedattuna ja uusin vuodevaattein. Hommatkaa uimapatja, sellasen saa ehkä aika edullisesti tähän aikaan vuodesta!

Vierailija
76/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Osamaksulla  tai työtä tekemällä muuten ei onnistu. Yritä saada pikkutöitä sukulaisilta tai kavereilta tai jostain  että tienaat 300-400 euroa. Niin minäkin aion tehdä. Tänä vuonna minun pitää ostaa uusi sängy.. Vanha on jo huono. Kannattaa hakea myös täydentävää toimeentulotukea sossusta ja voi saada 100 euroa rahaa sänkyyn. Aion tehdä niin itse ja olen jos kysynyt alustavasti että saan tukea. Uusi sängy maksaa 300 euroa 120 cm levee. Minä ostin uuden läppärin osamaksulla ja kun olen sen maksanut toukokuussa niin ostan uuden sängyn. Maksan työttömyysrahasta 60 euroa joka kuu läppäriä.

Milaisen sängyn aiot ostaa 300 eurolla?

Vierailija
77/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, heitin vanhan sängyn pois vähentääkseni muuttokuormaa, mutta uutta ei ole tullut ostettua. Ei vielä vuosia työssäkäyneenäkään tahdo rahat riittää sänkyyn, pitäisi vielä kotiin kuskauskin maksaa. En ymmärrä miten ihmisillä on varaa huonekaluihin.

Vierailija
78/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Runkopatja sängyn

Vierailija
79/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Runkopatja sängyn

Olen luullut että nuo halvimmat on tosi huonoja, menee kuopalle nopeaa.

Vierailija
80/118 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sänky ole ongelma, mutta petauspatja maksaa maltaita. Lasten sänkyihin sain lahjoituksesta aivan uudet todella hyvät petarit mielettömän hyvällä tuurilla, mutta omani on nuhruinen ja tuhottoman likainen, eikä peseydy pesussakaan puhtaaksi. 

Tosiaan, petarit on ihan sairaan kalliita. Mikä hemmetti niissäkin maksaa? Itse tarvisin 120 cm leveän enkä kyllä raski edes alesta ostaa vaikka rahaa olisikin riittävästi.

Kröhöm ihan vain vinkkinä ettei petauspatja ole millään lailla pakollinen. Jos haluaa suojata patjaa, voi petarina käyttää mitä tahansa sopivan kokoista peittoa. Ei tarvitse olla just petarina myytävä. Ja halvimmat peitot maksaa muutaman kympin.

Huonoselkäiselle pitää olla hyvä patja jos nukkua aikoo,ei kaikki ole askeettisia sportti tyyppejä.

Miten tämä liittyy petauspatjakysymykseen?

Sitapaitsi itse patjankaan ei tarvitse olla kallis ollakseen hyvä. Esim ikealla on tosi hyviä mutta edullisia vaahtomuovipatjoja, käyvät myös selkävaivaiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä