Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisitko tutustua täysin tuntemattomaan romanttisessa mielessä? Siis joku tulee kadulla pyytämään treffeille tai vastavaa,

Vierailija
25.01.2023 |

et tiedä hänestä yhtään mitään muuta kuin hän päättää kertoa tai jättää kertomatta. Et tunne ystäviä tai sukulaisia, vain hänet. Uskaltaisitko lähteä ulos jos ulkonäössä ei valittamista?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on pyydetty niin kaupan kassalla kuin kadulla treffiseuraksi, en ole koskaan lähtenyt mukaan.

Vierailija
62/65 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti lähtenyt treffeille tuntemattoman kanssa. Taksikuskin, feissarin, baarissa kerran mies tuli ojentamaan numeronsa niin otin yhteyttä jne. Kaikkihan me ollaan tuntemattomia ennen kun tutustutaan. Ei kannata pelätä ihan kaikkia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, en lähtenyt. Kaduttaa nyt.

Vierailija
64/65 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monesti lähtenyt treffeille tuntemattoman kanssa. Taksikuskin, feissarin, baarissa kerran mies tuli ojentamaan numeronsa niin otin yhteyttä jne. Kaikkihan me ollaan tuntemattomia ennen kun tutustutaan. Ei kannata pelätä ihan kaikkia!

Ei ole kyse pelkäämisestä, jos ei kiinnosta tai halua lähteä treffeille ihmisen kanssa, josta ei tiedä mitään ja joka ei kiinnosta millään lailla. Aika harva kuitenkaan on lähtökohtaisesti kiinnostunut tutustumaan ihan kehen tahansa mahdollisesti romanttisessa mielessä.

Vierailija
65/65 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari-illan ilojen jälkeen Ateneumin edessä aikoinaan kiipesin pienen lumikasan päälle ja sieltä sitten pikavauhtia alas - tuntemattoman kundin syliin. Pahoittelua, juttua ja vieläkin juttua. Lähdetäänkö meille, asun tuossa kävelymatkan päässä? Mentiin ja siitä alkoi suhde, joka loppui aikanaan, mutta jota muistelen lämmöllä.