Uskaltaisitko tutustua täysin tuntemattomaan romanttisessa mielessä? Siis joku tulee kadulla pyytämään treffeille tai vastavaa,
et tiedä hänestä yhtään mitään muuta kuin hän päättää kertoa tai jättää kertomatta. Et tunne ystäviä tai sukulaisia, vain hänet. Uskaltaisitko lähteä ulos jos ulkonäössä ei valittamista?
Kommentit (65)
Mua pyydettiin yliopistolla aikoinaan kaksi kertaa treffeille tuntemattoman opiskelijan toimesta. Menin, ja oli kivat miehet, vaikkei kummastakaan kehkeytynyt sen vakavampaa.
Miksi en uskaltaisi? Mitä ihmettä? Jos tyyppi on kiinnostava ja molemmat on aikuisia ihmisiä niin miksi ei?
En lähtisi. Se johtuu enemmän siitä, että en halua parisuhdetta. Tuntuisi toisen huijaamiselta ja ajan tuhlaukselta lähteä, kun valmiiksi jo tiedän etten suhdetta halua.
Ei tietenkään.
Netti ja deittiapit ovat olleet aina olemassa 🤷🏼
Juuri oli ketju jossa kerrottiin kuinka vanhemmat olivat tavanneet ja siellä pidettiin romanttisena arjen keskellä olleita tapaamisia.
Jonnekin ihmisten keskelle voisin sopia yhdet treffit, jos tuntematon vaikuttaisi ymmärtävän ettei se välttämättä johda toisiin treffeihin. Eli täysin ilman odotuksia niin mikä ettei.
Olen lähtenytkin. Mies tuli vastaan kaverinsa kanssa kadulla ja pyysi heti treffeille. Oli puoliksi huumoria. Kuulin puheesta että ollaan alunperin samoilta suunnilta kaukana sen hetkisestä paikasta ja tosiaan näin kävi ilmi. Ruvettiin juttelemaan ja sovittiin treffit toiselle päivälle. Tapailtiin muutama kuukausi mutta juttu sitten lopahti. Olen iloinen että lähdin. Nähtiin siis kahvilassa eli julkisella paikalla.
En uskaltaisi MUTTA jos mies antaisi käyntikorttinsa/nronsa niin tekisin tutkimuksia ja voisin sitten ottaa yhteyssä esim. Facebookin kautta ja katsoa sitten. Jos ok, niin ehdottaisin tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
En uskaltaisi MUTTA jos mies antaisi käyntikorttinsa/nronsa niin tekisin tutkimuksia ja voisin sitten ottaa yhteyssä esim. Facebookin kautta ja katsoa sitten. Jos ok, niin ehdottaisin tapaamista.
Jotain tällaista joo.
Jos olisi kivan ja täysipäisen oloinen, voisin lähteä kahville, mutta mitään romanttista välillämme ei olisi ennen kuin toisen olisi oppinut kunnolla tuntemaan.
Riippuu täysin siitä miltä kyseinen tyyppi näyttää. Jos on hyvännäköinen, niin miksipä ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en uskaltaisi? Mitä ihmettä? Jos tyyppi on kiinnostava ja molemmat on aikuisia ihmisiä niin miksi ei?
Lähtisin vaikka ei olisikaan aikuinen.
Olen keski-ikäinen ihan tavallinen nainen. Vapaan miehen kanssa voisin lähteäkin jonnekin julkiselle paikalla treffeille.
Ja on minua pyydettykin, mutta nämä pyytäjät ovat olleet ukkomiehiä ja tapaamiset olisi pitänyt järjestää minun kotiini. Miten tyhminä nuo äijät pitävät naisia? Ei voi muuta kuin ihmetellä.
ne naiset, jotka uskaltavat käydä treffeillä, ovat jo varattuja. vapaana on enää erityisherkkiä miestenvihaajia, joiden mielestä kaikki miehet ovat vaarallisia.
tavalliselle miehelle tuo taas on täysin teoreettinen kysymys, koska kukaan nainen ei ikinä tee aloitetta tavalliselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
kenellä nykyään on käyntikortti tai facebook?????
Uskaltaisin. Kerran pyydettiinkin kadulla treffeille, mutta en lähtenyt, koska tyyppi ei kiinnostanut.
Näin me toimitaan ranta-Ranen ja dena-Penan kanssa.