Uskaltaisitko tutustua täysin tuntemattomaan romanttisessa mielessä? Siis joku tulee kadulla pyytämään treffeille tai vastavaa,
et tiedä hänestä yhtään mitään muuta kuin hän päättää kertoa tai jättää kertomatta. Et tunne ystäviä tai sukulaisia, vain hänet. Uskaltaisitko lähteä ulos jos ulkonäössä ei valittamista?
Kommentit (65)
Ainakin nettideittaajille ihan normitilanne, ettei tunne toista lainkaan.
Sillä erolla, että mahdollisen psykopaattisen silmäkiilun huomaa ehkä paremmin kuin nettiprofiilin kuvasta.
No jaa. Eipä treffeillä käynti vahingoksi ole, jos kumpikin on sinkku. Samalla tavoinhan Tinderissäkin tutustuu tuntemattomaan ja missä kohtaa sukulaisten tai yhteisten ystävien tunteminen on ollut treffailun edellytys?
Voisin lähteäkin, jos tyyppi vaikuttaisi kiinnoatavalta. Olen ollut tinder-treffeillä muutaman hassun viestin jälkeen, en tiedä miten tämä eroaisi siitä suuresti.
N26
Vierailija kirjoitti:
Sillä erolla, että mahdollisen psykopaattisen silmäkiilun huomaa ehkä paremmin kuin nettiprofiilin kuvasta.
Psykopaatit ovat onneksi siinä määrin harvinaisia, että kyseinen uhka on olematon , olipa kyse nettideitistä tai kadulla kohtaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Nettideittaajan kanssa on vaihtanut muutaman sanan? Nähnyt profiilin jossa kiinnostuksenkohteita? Tietää siis edes vähän verrattuna täysin tuntemattomaan.
Ulkoilutan koiraani kaupungin keskustassa jokapäivä ja noin kerran kuukaudessa joku nainen tulee juttelemaan ensin koirasta ja pyytää treffeille tässä yhteydessä. Aina olen lähtenyt kahville ym mukavaakin on ollut tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuollaista kukaan tee?
Todistin kerran vierestä, kun nuori mies bussissa sai naisen lupautumaan treffeille. Mies oli erittäin hauskannäköinen, ja toimi tottuneen oloisesti, tyttö taas tavallinen ujo harmaavarpunen. Epäilen ettei tullut pitkää suhdetta.
Tottakai uskaltaisin! Mua on muutaman kerran pyydetty treffeille, kun olen kävellyt kaupungilla. Okei, 3 kertaa.
Minusta ihanteellisin tapa, harmittaa ettei niistä sitten tullut mitään, vaikka miehet olivat kohteliaita ja sellaisia sopivasti vanhanaikaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettideittaajan kanssa on vaihtanut muutaman sanan? Nähnyt profiilin jossa kiinnostuksenkohteita? Tietää siis edes vähän verrattuna täysin tuntemattomaan.
Voihan tämän tuntemattomankin kanssa vaihtaa muutaman sanan ennen kuin treffeille suostuisi?
En. Ainakaan kun olen lukenut tätä palstaa ja tiedän millaisia tyyppejä tuntemattomista löytyy.
Päiväsaikaan julkiselle paikalle kahvilaan kyllä. En antaisi puhelinnumeroani tai muitakaan yhteystietojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuollaista kukaan tee?
Todistin kerran vierestä, kun nuori mies bussissa sai naisen lupautumaan treffeille. Mies oli erittäin hauskannäköinen, ja toimi tottuneen oloisesti, tyttö taas tavallinen ujo harmaavarpunen. Epäilen ettei tullut pitkää suhdetta.
Apua joo, mitä meikittömämpi ja arkisempi lookki, sitä komeampi mies lähestyy. Ihan totta!
Kyllä useimmat naiset treffailevat harrastuksista, työstä tai kaveripiirin kautta tuttuja miehiä. Niistä tietää jo jotain etukäteen.
Kyllä ja olen lähtenytkin. Vain 1/10 000 on väkivaltaisia. Itse sain hyvää seksiä treffi iltana.
En.