Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomiehen kaverinainen

Vierailija
25.01.2023 |

Heräsin jokin aika sitten tajuamaan, että mieheni kaveri, nainen siis, pyyteli miestä jatkuvasti apuun milloin missäkin asiassa. Nainen on siis naimisissa hänkin ja mieheni on myös hänen puolisonsa kaveri. Itse en tunne näitä ihmisiä, joskus nähnyt ohimennen.

Kysyin mieheltä, miksei kaverin mies hoida noita asioita. No ne oli sellaisia ettei hän osannut, it-juttuja esim. Ei siinä mitään. Kunnes alkoi tuntua, että mieheni oli jatkuvasti heillä auttamassa milloin missäkin asiassa. Silloin otin asian esiin ja keskustelimme miehen kanssa. Ei, heillä ei ole koskaan ollut mitään romanttista keskenään, ihan kavereita ovat. Mieheni auttaa mielellään asioissa joissa voi, kuten kaikkia muitakin. Kysyin, onko kyseinen kaveri edelleen miehensä kanssa yhdessä? No, asuvat kuulemma yhdessä mutta eivät välttämättä enää ole yhdessä, mies ei sen kummemmin tiedä.

Tämän jälkeen lähdin sitten itse mukaan kun mies taas auttoi kaveriaan ja heitti hänet autolla jonnekin. Kaveri ei näyttänyt olevan sen enempää kummissaan, että olen mukana, normaalisti jutusteli matkan. Mutta tämän jälkeen ei ole enää tarvinnutkaan mieheni apua erinäisissä asioissa.

Oliko vaistoni ehkä kuitenkin oikeassa ja kyseinen kaveri koitti avun varjolla koettaa, onnistaisiko mieheni kanssa? Jännästi hän ei ole enää tarvinnut joka asiaan miestäni, vaikka aiemmin mieheni kävi heillä auttamassa parikin kertaa viikossa. Ja mieheni on siis joka kerta avoimesti kertonut kun on mennyt siellä käymään eikä ole salaillut mitään. Millaisia ajatuksia muilla heräisi tämmöisestä?

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
22/151 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän käyn mieskaverin kanssa konserteissa ja vaikka missä happeningeissa. Mitä ihmeellistä siinä vois olla, en tajuu. Mutta en kaksi kertaa viikossa kuitenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kuulostaa tosi selvältä jutulta. Mies ollut vain niin sinisilmäinen, ettei ole tajunnut.

Vierailija
24/151 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän käyn mieskaverin kanssa konserteissa ja vaikka missä happeningeissa. Mitä ihmeellistä siinä vois olla, en tajuu. Mutta en kaksi kertaa viikossa kuitenkaan. 

Konsertit ja happeningit ovat usein monille vähän niin kuin treffipaikkoja. Siis seurustelusuhteessa. Tietty jos se on kaikille osapuolille ok, niin eihän siinä silloin mitään ihmeellistä olekaan. Itse ainakin kyllä tykkäisin, että kumppanini järkkäilisi treffejä lähinnä minun kanssani.

Vierailija
25/151 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kuulostaa tosi selvältä jutulta. Mies ollut vain niin sinisilmäinen, ettei ole tajunnut.

Itsestäni vaikuttaa enemmän siltä ettei kaverinainen välttämättä ole jostain syystä tiennyt että miehesi on oikeasti varattu. Jos kerran avunpyytely loppui kun näki sinut.

Vierailija
26/151 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsestäni vaikuttaa enemmän siltä ettei kaverinainen välttämättä ole jostain syystä tiennyt että miehesi on oikeasti varattu. Jos kerran avunpyytely loppui kun näki sinut.

Jos on kaveri, niin yleensä kaverit tietävät kyllä parisuhdestatuksen. Mutta voi olla tosiaan kokeillut kepillä jäätä, kun se vaimo on ollut vain sanoja taustalla, näkymätön hahmo. Vaimo on realisoitunut tunnetasolla sitten vasta nähdessä.

Vierailija
27/151 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme olleet parisuhteessa kolmisen vuotta. Asuin suurimman osan aikaa miehen luona (minulla oli vielä myös oma asunto) ja hänen kaverinaisensa vieraili silloin tällöin, kun paikalla oli muitakin kavereita istumassa iltaa. Moikkasimme ja juttelimme aina jotakin.

Kerran yhden kaverin tyttöystävä sitten halusi jonkun baari-illan jälkeen (en ollut itse mukana) tavata minut ja kertoi tämän naisen kourineen ja pussailleen miestäni, joka ei ollut juuri estellyt. Kun otin tämän puheeksi miehen kanssa ja halusin erota, mies puolusti naista ja sanoi, ettei nainen ollut tiennyt hänen olevan parisuhteessa.

Ilmeisesti miehet eivät aina kovin selkeästi kerro suhteensa tilasta itseään kiinnostaville naisille.

Vierailija
28/151 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt näitä apua tarvitsevia "kavereita". Myöhemmin on sitten auttajilla ja avun tarvitsijoilla yhteisiä lapsia.

Tulee myös mieleen eräs seiskapäivää-tapaus! :D

Vierailija
29/151 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin yleistä. Tarvitsen apua jne. Sinkut yrittävät saada miestä koukkuun.

Ja epävakaat varattua. Nainen seurustelee pian miehen kanssa, vaikkei mies edes tiedä asiasta.

Epävakaa kadehtii toisten pitkää suhdetta.

Vierailija
30/151 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konsertit ja happeningit ovat usein monille vähän niin kuin treffipaikkoja. Siis seurustelusuhteessa. Tietty jos se on kaikille osapuolille ok, niin eihän siinä silloin mitään ihmeellistä olekaan. Itse ainakin kyllä tykkäisin, että kumppanini järkkäilisi treffejä lähinnä minun kanssani.

Eli mieheni on kiinnostunut miespuolisesta kaveristaan! Eihän hän muuten olisi tämän kanssa käynyt konserteissa, futismatseissa, live-keikoilla ja yleisöluennoilla. Pahus, kun kukaan ei kertonut tätä minulle aikaisemmin!

Vierailija
31/151 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä ainakin tiedän ketkä kavereistani on varattuja :)

Vierailija
32/151 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä kaveri tietää, että mieheni on naimisissa kanssani. Mies esim päivittää someen hääpäivästämme tai minusta/meistä asioita. Ovat tunteneet kuitenkin mieheni kanssa useampia vuosia, mies ollut koko ajan naimisissa kanssani.

Ap

Vierailija
33/151 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä kaveri tietää, että mieheni on naimisissa kanssani. Mies esim päivittää someen hääpäivästämme tai minusta/meistä asioita. Ovat tunteneet kuitenkin mieheni kanssa useampia vuosia, mies ollut koko ajan naimisissa kanssani.

Ap

Tai sitten heillä on ollut muutakin koko ajan, ja miehesi esittää yksinkertaista. Tapaavat nyt sitten kertomatta sinulle. Miehet tuppaavat olemaan vähän tuollaisia. "Ei tässä ole mitään, ai en minä tajunnut, en tarkoittanut yhtään, enhän minä sille mitään voinut." Helppo esittää vähän yksinkertaista ja vietävissä olevaa, niin saa tehdä mitä lystää.

Vierailija
34/151 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt näitä apua tarvitsevia "kavereita". Myöhemmin on sitten auttajilla ja avun tarvitsijoilla yhteisiä lapsia.

Jokainen kuitenkin vaihtaa parempaan, ei huonompaan.

Varattuun sekaantuja pn aina huonompi. Ihminen, jolla on moraalia on aina parempi.

Vierailija
35/151 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kuitenkin vaihtaa parempaan, ei huonompaan.

Varattuun sekaantuja pn aina huonompi. Ihminen, jolla on moraalia on aina parempi.

Moraalittomin taitaa olla se varattu joka lähtee sooloilemaan toisten kanssa.

Vierailija
36/151 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tarvii ihan oikeesti hämmästyttävän paljon apua. Tämä ei ole titään naisvihaa vaan ihan huomio normaalista elämästä. 90% avun pyytäjistä on naisia. Mies toimii väärin jos auttaa kaikkia, oli se avun tarvitsija sitten mies tai nainen. Se on kaunis ajatus, mutta sillä on hintansa omassa elämässä, varsinkin parisuhteessa.

Vierailija
37/151 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käy kaverinsa (nainen) kanssa konserteissa koska minua ei kiinnosta lähteä joten on kiva, että hänellä on seuraa noihin. Itselleni live-musiikki/bändit ei ole mitenkään tärkeä elementti enkä pidä isoista massoista ja kovasta äänestä. En ole koskaan edes ajatellut, että takana olisi mitään muuta. Saatan ottaa naisen koirat meille konserttikäynnin ajaksi. Olemme kyllä hänen kanssaan yhdessäkin tekemisissä, auttelemassa muutossa, käydään kylässä tms, joten en kyllä ole koskaan miettinyt, että tässä olisi takana jotain ihmeellistä.

Vierailija
38/151 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni käy kaverinsa (nainen) kanssa konserteissa koska minua ei kiinnosta lähteä joten on kiva, että hänellä on seuraa noihin. Itselleni live-musiikki/bändit ei ole mitenkään tärkeä elementti enkä pidä isoista massoista ja kovasta äänestä. En ole koskaan edes ajatellut, että takana olisi mitään muuta. Saatan ottaa naisen koirat meille konserttikäynnin ajaksi. Olemme kyllä hänen kanssaan yhdessäkin tekemisissä, auttelemassa muutossa, käydään kylässä tms, joten en kyllä ole koskaan miettinyt, että tässä olisi takana jotain ihmeellistä.

Aikuiset tosiaan voi tehdä pois. Lapsilla jotka ovat aikuisten kehoissa se on kuulemma todella vaikeaa.

Vierailija
39/151 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset tosiaan voi tehdä pois. Lapsilla jotka ovat aikuisten kehoissa se on kuulemma todella vaikeaa.

Jaaha ja nyt alkoi syyttely, jos jollekin ei ole ok treffailla toisen naisen kanssa. 😄 Kannattaa hankkia laaja kaveripiiri, niin ei ole niin riippuvainen juuri siitä tietystä yhdestä varatusta miehestä.

Vierailija
40/151 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariskunnan YHTEINEN kaveri noilla. Ei vain miehen kaveri tai "kaveri", joka aina kutsumassa pelkästään miestä.

"Olemme kyllä hänen kanssaan yhdessäkin tekemisissä, auttelemassa muutossa, käydään kylässä tms, joten..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme