Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomiehen kaverinainen

Vierailija
25.01.2023 |

Heräsin jokin aika sitten tajuamaan, että mieheni kaveri, nainen siis, pyyteli miestä jatkuvasti apuun milloin missäkin asiassa. Nainen on siis naimisissa hänkin ja mieheni on myös hänen puolisonsa kaveri. Itse en tunne näitä ihmisiä, joskus nähnyt ohimennen.

Kysyin mieheltä, miksei kaverin mies hoida noita asioita. No ne oli sellaisia ettei hän osannut, it-juttuja esim. Ei siinä mitään. Kunnes alkoi tuntua, että mieheni oli jatkuvasti heillä auttamassa milloin missäkin asiassa. Silloin otin asian esiin ja keskustelimme miehen kanssa. Ei, heillä ei ole koskaan ollut mitään romanttista keskenään, ihan kavereita ovat. Mieheni auttaa mielellään asioissa joissa voi, kuten kaikkia muitakin. Kysyin, onko kyseinen kaveri edelleen miehensä kanssa yhdessä? No, asuvat kuulemma yhdessä mutta eivät välttämättä enää ole yhdessä, mies ei sen kummemmin tiedä.

Tämän jälkeen lähdin sitten itse mukaan kun mies taas auttoi kaveriaan ja heitti hänet autolla jonnekin. Kaveri ei näyttänyt olevan sen enempää kummissaan, että olen mukana, normaalisti jutusteli matkan. Mutta tämän jälkeen ei ole enää tarvinnutkaan mieheni apua erinäisissä asioissa.

Oliko vaistoni ehkä kuitenkin oikeassa ja kyseinen kaveri koitti avun varjolla koettaa, onnistaisiko mieheni kanssa? Jännästi hän ei ole enää tarvinnut joka asiaan miestäni, vaikka aiemmin mieheni kävi heillä auttamassa parikin kertaa viikossa. Ja mieheni on siis joka kerta avoimesti kertonut kun on mennyt siellä käymään eikä ole salaillut mitään. Millaisia ajatuksia muilla heräisi tämmöisestä?

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa oikein naistyyppi, joka saa nautintoa varattujen vikittelemisestä. Moni mies lähtee mukaan tällaiseen eikä tajua, mitä yritetään ennen kuin ollaankin jo ilman vaatteita sängyssä. Hups!

Kannattaa olla tarkkana näiden kaverinaisten kanssa.

Oi luoja auta kannattaa ehkä olla myös tarkkana sen oman ukkokullan kanssa, taas näitä perässävedettäviä täysin vietävissä olevia miekkosia jotka ei vaan "ymmärrä" eikä voi millekään mitään, se vain tapahtui, kompastuin naapurin mirkkuun. Ohohups tosiaan. :)

Naurattaa tällaiset kommentit aika tavalla. Esimerkistä oli kyse, eikä oma mieheni käyttäydy noin. Miksi olet hysteerinen?

Vierailija
142/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän käyn mieskaverin kanssa konserteissa ja vaikka missä happeningeissa. Mitä ihmeellistä siinä vois olla, en tajuu. Mutta en kaksi kertaa viikossa kuitenkaan. 

Konsertit ja happeningit ovat usein monille vähän niin kuin treffipaikkoja. Siis seurustelusuhteessa. Tietty jos se on kaikille osapuolille ok, niin eihän siinä silloin mitään ihmeellistä olekaan. Itse ainakin kyllä tykkäisin, että kumppanini järkkäilisi treffejä lähinnä minun kanssani.

Ja jollet ole huomannut, niin itsekkäillä ihmisillä harvoin on hyvää suhdetta.

Totta. Ne treffejä varatuille järjestävät usein ovatkin sinkkuja. Mutta ei se välttämättä ole pelkkää itsekkyyttä aina heidän puolelta. Ei ehkä vain yksinkertaisesti osata ajatella pariskunnan osapuolten näkökulmasta asioita. Silloin jonkun olisi ehkä hyvä valistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt näitä apua tarvitsevia "kavereita". Myöhemmin on sitten auttajilla ja avun tarvitsijoilla yhteisiä lapsia.

Jokainen kuitenkin vaihtaa parempaan, ei huonompaan.

Miehet valitsee himo edellä. Ei ole kyse huonommuudesta tai paremmuudesta.

Kyllä himottavampi on minusta parempi ja vähemmän himottava huonompi.

M43

Vierailija
144/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt näitä apua tarvitsevia "kavereita". Myöhemmin on sitten auttajilla ja avun tarvitsijoilla yhteisiä lapsia.

Miehet valitsee himo edellä. Ei ole kyse huonommuudesta tai paremmuudesta.

Kyllä himottavampi on minusta parempi ja vähemmän himottava huonompi.

M43

Varmaan kun sua ei kukaan himoitse.

Puuma-mummo

Vierailija
145/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa oikein naistyyppi, joka saa nautintoa varattujen vikittelemisestä. Moni mies lähtee mukaan tällaiseen eikä tajua, mitä yritetään ennen kuin ollaankin jo ilman vaatteita sängyssä. Hups!

Kannattaa olla tarkkana näiden kaverinaisten kanssa.

Oi luoja auta kannattaa ehkä olla myös tarkkana sen oman ukkokullan kanssa, taas näitä perässävedettäviä täysin vietävissä olevia miekkosia jotka ei vaan "ymmärrä" eikä voi millekään mitään, se vain tapahtui, kompastuin naapurin mirkkuun. Ohohups tosiaan. :)

Naurattaa tällaiset kommentit aika tavalla. Esimerkistä oli kyse, eikä oma mieheni käyttäydy noin. Miksi olet hysteerinen?

En ole hysteerinen. Esimerkissäsi mies esitti just ton oho en edes tajunnut -kortin ja kommenttisi perusteella menisi läpi. :)

Vierailija
146/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän käyn mieskaverin kanssa konserteissa ja vaikka missä happeningeissa. Mitä ihmeellistä siinä vois olla, en tajuu. Mutta en kaksi kertaa viikossa kuitenkaan. 

Konsertit ja happeningit ovat usein monille vähän niin kuin treffipaikkoja. Siis seurustelusuhteessa. Tietty jos se on kaikille osapuolille ok, niin eihän siinä silloin mitään ihmeellistä olekaan. Itse ainakin kyllä tykkäisin, että kumppanini järkkäilisi treffejä lähinnä minun kanssani.

Totta. Ne treffejä varatuille järjestävät usein ovatkin sinkkuja. Mutta ei se välttämättä ole pelkkää itsekkyyttä aina heidän puolelta. Ei ehkä vain yksinkertaisesti osata ajatella pariskunnan osapuolten näkökulmasta asioita. Silloin jonkun olisi ehkä hyvä valistaa.

Pariskunnan osapuolten näkökulmasta ajattelu on kyllä ihan ensisijassa pariskunnan osapuolten vastuulla. Anteeksi kun naurahdin.

Vierailija
147/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä vain monesti niin käy, että kun lähtee sutta karkuun, tulee karhu vastaan.

Vierailija
148/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariskunnan osapuolten näkökulmasta ajattelu on kyllä ihan ensisijassa pariskunnan osapuolten vastuulla. Anteeksi kun naurahdin.

Niin öh, mitä tuohon nyt sanoisi. Joo siis niin esim. ap ajattelee parisuhdettaan. Kyllä. Se avunpyytäjänainen taas toimi aika itsekkäästi. Arkijärjen viimeistään olisi pitänyt hänellä sanoa, että homma ei ole ok.

Vierailija
149/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin öh, mitä tuohon nyt sanoisi. Joo siis niin esim. ap ajattelee parisuhdettaan. Kyllä. Se avunpyytäjänainen taas toimi aika itsekkäästi. Arkijärjen viimeistään olisi pitänyt hänellä sanoa, että homma ei ole ok.

No sehän lopetti sen kun ap meni paikalle. Mies sen sijaan mukamas "tyhmänä" meni aina paikalle kun avuntarvitsijanainen soitti. Oliskohan sille voinu vaikka sanoa etten ehdi? Tai että ollaan vaimon kans menossa syömään / käymässä nukkumaan aikaisin / tai tullaan molemmat heti ihan kättelyssä. Eei tietenkään kun eihän sitten olisi saanut sitä huomiota siltä naiselta. Huoh...

Vierailija
150/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet yhtä hapan kuin kaverini vaimo, ei tekisi kyllä mieli enää kutsuakaan.

Vierailija
151/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet yhtä hapan kuin kaverini vaimo, ei tekisi kyllä mieli enää kutsuakaan.

Jos minua tarkoitit, niin ei tämä kaveri ole minua kertaakaan mukaan edes kutsunut. Menin miehen kanssa kutsumatta viimeeksi, miehelle tämä oli ok.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi