Mikai tavalliset duunarit, esim. siivoojat äänestävät kokoomusta
joka ei heidän asiaansa aja? Jos mieltävät itsensä voittajiksi äänestämällä kokoomusta, niin eihän kukaan tiedä äänestyskopissa minkä numeron äänestyskopissa sinne rustaa eli vaikkapa sitten perussuomalaisen tai vasemmistoliiton ja sanoo muille että äänesti kokoomusta jos kerta on tärkeää antaa muille kuvaa että ovat jotain? Mitä en ymmärrä?
Kommentit (193)
Kokoomus on täysin mielikuvapuolue. Asiaosaaminen on heikkoa ja markkinatalouden kannatus on enemmän kaverikapitalismia kuin rehellisen kilpailun edistämistä.
Aina pääministeripuolueeksi päästyään seurauksena on ollut kirjaimellinen katastrofi jota sitten selitellään ummet lammet ja lähetetään ryssimisestä vastuussa olleet palkkiovirkoihin Eurooppaan tai EKn puolelle.
Äänestin siksi että on tässä maassa on aivan liikaa tuilla makaajia joille ei matalapalkkaiset työt kelpaa.
Miten niin ei kelpaa? Jos on työttömänä pitkän aikaa niin pitää ottaa vastaan jopa 9€/päivä+tuet työkokelu tai kuntouttava työtoiminta.
Kokoomuslaiselta yrittäjältä voisi kysyä, että miksi se palkaaa työkokoeilijaa senjälkeen kun se kokeilu päättyy??
Muutenkin nuo matalapalkkatyöt on sellaisia josta ei vakinaisteta. Joutuu lähteen kun sopimus päättyy.
Taitaa olla niinpäin, että työtön ei kelpaa yrittäjälle.
Toiset äänestää eettisesti ei oma etu mielessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siivousalan yrittäjä, toiminimellä työskentelen yksin.
Ääni menee persuille. Äänestivät muuten hullua yel-uudistusta vastaan tässä taannoin. Ajavat asioita, joita kannatan.
Kannatti kokokoomus yel- uudistusta?
Ei kannattanut. Sen sijaan monia muita älyttömiä lakiuudistuksia kannattavat, mainittakoon nyt vaikka tämä translakihomma. Siksi en kokoomusta äänestä ikinä.
Mikä siinä translaissa nyt niin kovasti harmittaa?
Outo aloitus, miksi siivoojat äänestää kokoomusta kun 90% siivoojista ei edes äänestä?
Olen duunari ja olen kyllä monissa talous- ja työasioissa vasemmalla mutta pakko äänestää oikeistoa, koska vasemmalla suoritetaan näitä pään silittelyä, ja keksitään lisää kiellettyjä sanoja ja lisää kiellettyjä ravintoaineita ja lisää kiellettyjä polttoaineita...
Vierailija kirjoitti:
Äänestin siksi että on tässä maassa on aivan liikaa tuilla makaajia joille ei matalapalkkaiset työt kelpaa.
Eikö viisaat voisi näyttää esimerkkiä ja ottaa itse ensin niitä matalapalkkatöitä vastaan, meillähän on 1400 työtöntä tohtoria ja insinöörejä en muista mutta useita tuhansia kuitenkin.
Voin kertoa, että maailma on sen verran muuttunut, että se mikä ei kelpaa teille, ei kelpaa muillekaan, se on hyvä painaa mieleen ja siksi ei pitäisi suostua myös siihen, että rajan yli tuodaan ihmisiä, vain ja ainoastaan taloudellinen hyväksikäyttö mielessä, eli työperäinen tuonti on sitä pahinta rasismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen duunari ja ärsyttää, että työttömillä on sama elintaso ja asuinalue kuin minulla, joten äänestän Kokoomusta.
Näitä tämmösiä sikiää kun sieniä sateella, luulevat vielä et kuulostavat fiksuilta, juokaa suomalaiset lisää, vielä ois pari aivosolua tappamatta. :' D
Näiltä kun kysyy kaivoslaista ja ulkomaisista kaivosfirmoista menee kumpikin aivosoluista solmuun.
Käsittämätöntä. Eikö ne tajua että äänestämällä siivoat lisää, lisää ja pienellä palkalla. Halpuutetusti. Herätkää.
Äänestä feminististä vihervasemmistoa vastaan ja parempaakaan vaihtoehtoa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siivousalan yrittäjä, toiminimellä työskentelen yksin.
Ääni menee persuille. Äänestivät muuten hullua yel-uudistusta vastaan tässä taannoin. Ajavat asioita, joita kannatan.
Kannatti kokokoomus yel- uudistusta?
Ei kannattanut. Sen sijaan monia muita älyttömiä lakiuudistuksia kannattavat, mainittakoon nyt vaikka tämä translakihomma. Siksi en kokoomusta äänestä ikinä.
Mikä siinä translaissa nyt niin kovasti harmittaa?
Niiltä vaaditaan samaa kuin tavalliselta ihmiseltä eikä vähemmistö diktatuuri toteudu kun kaikki ei mene transihmisten ehdoilla joka on väärin. Kyllä enemmistön pitää aina toimia vähemmistöjen ehdoilla vähemmistöjä varten vaikka se vähemmistö avoimesti vihaa ja halveksii enemmistöä
Ai meinaatko, että vaikka 20 vuoden uran tehnyt tuotantojohtaja, joka on aloittanut teollisuuslaitoksen harjoittelijasta ja kovalla työllä noussut 20 vuoden jälkeen tuotantojohtajaksi ja joka on nyt jäänyt väliaikaisesti työttömäksi kun tehdas on siirretty johonkin ambomaalle niin pitäisi ottaa vastaan vaikka tiskarin paikka paikallisesta ravitsemisliikkeestä? Joka on yleensä tarkoitettu sellaiselle ihmiselle, joka ei ole aikaisemmin ollut missään töissä ja on vasta aloittelemassa ravintolauraansa.
Jos näin, niin mikä estäisi minua alentamasta sinua vessapojaksi. Saisit seisoskella WC:n sisäpuolella ja tarjota jokaisella pytyllä kävijälle aina käsipyyhettä. Jos ei suojaa tuotantojohtajalle niin ei suojaa sinullekaan.