Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikai tavalliset duunarit, esim. siivoojat äänestävät kokoomusta

Vierailija
25.01.2023 |

joka ei heidän asiaansa aja? Jos mieltävät itsensä voittajiksi äänestämällä kokoomusta, niin eihän kukaan tiedä äänestyskopissa minkä numeron äänestyskopissa sinne rustaa eli vaikkapa sitten perussuomalaisen tai vasemmistoliiton ja sanoo muille että äänesti kokoomusta jos kerta on tärkeää antaa muille kuvaa että ovat jotain? Mitä en ymmärrä?

Kommentit (193)

Vierailija
1/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen järkevää syytä ole olemassa.

Vierailija
2/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pasca valuu alaspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen duunari ja ärsyttää, että työttömillä on sama elintaso ja asuinalue kuin minulla, joten äänestän Kokoomusta.

Vierailija
4/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen järkevää syytä ole olemassa.

Ei näkökään ja pakko vetää johtopäätökset että moni matalapalkka-alan työntekijä äänestää kokoomusta koska pärjäävät yleensämhyvin vaaleissa. Rikkaita ja suuria yrityksiä on Suomessa todella vähän.

Vierailija
5/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen duunari ja ärsyttää, että työttömillä on sama elintaso ja asuinalue kuin minulla, joten äänestän Kokoomusta.

Ja sun työpaikka ei voi mennä ja olet itsekin tuensaaja joskus?

Vierailija
6/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen duunari, mutta hämmästyttävää kyllä (ainakin muiden mielestä) on se, etten haali itselleni kaikkea, vaan arvonani on oikeudenmukaisuus.

Se joka tekee paljon töitä, kouluttautuu ja yrittää, ansaitsee siitä palkkion.

Se joka nauttii enemmän vapaa-ajasta ja vähemmästä vastuusta, ansaitsee vähemmän (kuten minä).

Voisin minäkin yrittää, mutten halua, ja tyydyn siihen että saan sen mitä ansaitsen.

Vierailija
7/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala työttömäksi säkin. Aattele kuinka kivaa kun ei tartte tehä duunia mutta saat elellä ihan samaan malliin kuin tähänkin asti. Kas kun tätä oo ennemmin hoksannu  :D

Vierailija
8/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sun työpaikka ei voi mennä ja olet itsekin tuensaaja joskus?

Tietysti voi mennä, mutta ei yhteiskunnan eli muiden veronmaksajien tehtävä ole silloin tarjota mulle samaa elintasoa.

Vierailija
9/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kaduttaa, jos jäät työttömäksi ja porvari piiskaa.

Vierailija
10/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen duunariammatissa eli hoitaja ja äänestän kokoomusta.

Mielestäni eduskunnassa pitää olla ihmisiä, jotka osaavat talousmatematiikkaa. Köyhimpiä pitää tukea, mutta järki päässä. Ihmisen tulee kantaa kortensa kekoon yhteiskunnassa ja tehdä töitä. Vapaaehtoisesti työtön ei ole mikään asia. Kannustinloukut tulisi purkaa. Turhan byrokratian purku. Yrittäjät ovat työllistäjiä, joten heitä tulee tukea. Kaikki yrittäjät eivät ole super rikkaita ja he tosiaan hoitavat oman osansa yhteiskunnan pyörimisen kannalta. Hyysäämistä en halua tukea.

Talous on matematiikkaa, ei "kaikille kaikki hyvä ilmaiseksi" idealismia.

Vierailija
11/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan sama elintaso ja haluat että yhteiskuntarauha on mennyttä joa ihmiset eivät tule toimeen rahalla koska tuet viedään ja ainoa vaihtoehto on rikollinen polku jos haluaa selvitä hengissä?

Vierailija
12/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kannattaisi äänestää. Olen tavallinen työntekijä.

Vierailija
13/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivousalan yrittäjä, toiminimellä työskentelen yksin.

Ääni menee persuille. Äänestivät muuten hullua yel-uudistusta vastaan tässä taannoin. Ajavat asioita, joita kannatan.

Vierailija
14/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää äänestä sdp, vas, vihreitä koskaan. Nuo opettavat kohta kouissa vaikka mitä, ovat velkaannuttaneet suomeen. Hakevat ilonsa jauhoista. Harmittaa ja hävettää meidän nyky tila.  Translain läpi vieminen on se viimeinen pisara.

Vierailija
15/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä tämmösiä sikiää kun sieniä sateella, luulevat vielä et kuulostavat fiksuilta, juokaa suomalaiset lisää, vielä ois pari aivosolua tappamatta. :' D

Vierailija
16/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siivousalan yrittäjä, toiminimellä työskentelen yksin.

Ääni menee persuille. Äänestivät muuten hullua yel-uudistusta vastaan tässä taannoin. Ajavat asioita, joita kannatan.

Kannatti kokokoomus yel- uudistusta?

Vierailija
17/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan sama elintaso ja haluat että yhteiskuntarauha on mennyttä joa ihmiset eivät tule toimeen rahalla koska tuet viedään ja ainoa vaihtoehto on rikollinen polku jos haluaa selvitä hengissä?

Selvitä hengissä? Ai senkö takia ne niitä untuvatakkeja ryöstävät? Vaihtoehtona on myös mennä kouluun ja töihin.

Vierailija
18/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en enää äänestä sdp, vas, vihreitä koskaan. Nuo opettavat kohta kouissa vaikka mitä, ovat velkaannuttaneet suomeen. Hakevat ilonsa jauhoista. Harmittaa ja hävettää meidän nyky tila.  Translain läpi vieminen on se viimeinen pisara.

Puolueet ei opeta kouluissa, opettajat tekee niin.

Oikeisto velkaannutti suomen ja myivät kaiken yhteisen omaisuuden niiden velkojen kuittaamiseks.

Leipominen on hyvä harrastus.

Ehkä sua harmittaa ja hävettää toi sun oma touhu ja projisoit sitä politiikkaan mistä et selkeästi tiedä mitään?

Vierailija
19/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on käsittämätöntä. Aivopestynä (alkoholilla?) ilmeisesti moni äänestää kaikenlaista ja luulee että se vaikuttaa johonkin. Pitäisi herätä.

Vierailija
20/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei äänestäisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi